1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    465
    27-03-2015

    Download gratis: planner voor je huishoudelijke taken

    Een schoon opgeruimd huis brengt bij iedereen een gelukkig gevoel. Door dagelijks alles bij te houden kun je sneller je huishoudelijke klusjes voor elkaar krijgen. Je bent namelijk veel meer tijd kwijt als je alle klusjes bewaard voor het weekend of voor die ene dag doordeweeks. Zelfs als je werkt is het haalbaar om dagelijks je huishouden bij te houden, mits je het goed plant. Download gratis deze planner voor je huishoudelijke taken en maak het voor jezelf makkelijk...

    http://www.happyorganizedhome.nl/pla...lijke-klusjes/

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    YaZaak Allah gairan
    Heb hem gedownload ,heb je ook lets voor een weekmenu of kan ik die kopen bij de hema of action ?

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Heb foodplanner nu als app gevonden.
    tankxs

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Snap nooit echt waarom men een planner nodig heeft voor dit soort dingen. Je weet toch wel wat, wanneer enz gedaan moet worden? Ach ieder zn meug
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Snap nooit echt waarom men een planner nodig heeft voor dit soort dingen. Je weet toch wel wat, wanneer enz gedaan moet worden? Ach ieder zn meug
    Salaam alaykum

    Ofcours wel ,alleen zie het als hulpmiddel.

    Heb jij nooit een boodschappen lijstje mee bv ?

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    Ofcours wel ,alleen zie het als hulpmiddel.

    Heb jij nooit een boodschappen lijstje mee bv ?

    fi amaani Allah
    Yalakoum salaam. Nee, heb verschillende lijstjes in mijn hoofd. Supermarkt lijstje, slagers lijstje, lijstje van bepaalde producten die ''onze'' supermarkt niet verkoopt en dus bij een ander supermarkt moet halen. Drukke bende daarboven bij mij, maar dat werkt voor mij persoonlijk het prettigste. Maar zoals ik al zei, ieder zijn meug
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Yalakoum salaam. Nee, heb verschillende lijstjes in mijn hoofd. Supermarkt lijstje, slagers lijstje, lijstje van bepaalde producten die ''onze'' supermarkt niet verkoopt en dus bij een ander supermarkt moet halen. Drukke bende daarboven bij mij, maar dat werkt voor mij persoonlijk het prettigste. Maar zoals ik al zei, ieder zijn meug
    Jaah ok meid tbarke'Allah alik ,zo ben ik over het algemeen ook.
    Werkt ook voor mij, alleen soms vergeet ik dingen hahah, het opschrijven en een schema bij houden helpt dan een beetje mee snap je.

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Jaah ok meid tbarke'Allah alik ,zo ben ik over het algemeen ook.
    Werkt ook voor mij, alleen soms vergeet ik dingen hahah, het opschrijven en een schema bij houden helpt dan een beetje mee snap je.

    fi amaani Allah
    Als dat werkt, dan is het indd prettig om te hebben
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Als dat werkt, dan is het indd prettig om te hebben
    Jaah klopt
    xxx
    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾