1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    162
    28-05-2009

    Hoezo dat, dit is de harde waarheid..... Genoeg maroc mannen in nl kifesh moet je helemaal naar Marokko om iemand te halen die precies niks kan sorry hor ben realistisch alleen dromers zijn het niet eens

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2
    04-04-2018

    Citaat Geplaatst door amr145 Bekijk reactie
    Echtgenoot uit Marokko halen>??? veeeel succes zou het never doen.. alleen hoofdpijn. Iemand kan de taal niet en helemaal niks. Zit je dan na je huwelijk die jij als vrouw zijnde betaald hebt en later alles verder mag betalen hahaha

    Onzin. Taal is zo geleerd. Taal is op zichzelf geen succes factor. Slechts een middel.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    162
    28-05-2009

    bhahaha naast taal studie diplomas werk vinden etc denk maar is makkelijk.... Ga jij maar nu is naar Spanje en praat dan zo whahaha

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    162
    28-05-2009

    hahaha weet niet in welke ghetto jij vandaan komt maar meeste gasten die ik ken zijn gewoon aan het studeren of fulltime werkend....

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Je moet wel rekening houden dat hij ook zijn familie in Marokko gaat onderhouden als hij straks in Nederland een inkomen heeft.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Je hebt dus straks 2 banen en wilt op allebei de banen loonhefftingskorting? Dat kan helaas niet. Dus je moet kiezen en volgens mij moet je ook op allebei de banen een vast contract hebben.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    348
    12-09-2013

    Citaat Geplaatst door omaimaatje Bekijk reactie
    Ik had een vraagje wie heeft er ervaring met het werken op oproepbasis en via familie de inkomenseis op contract krijgen en ook daarop de loonheffing op plaatsen en gewoon bij je echte baan blijven werken ik wil graag weten of iemand dat ooit heeft gedaan en jullie ervaring ermee
    Dus eigenlijk je huwelijk met leugens beginnen....

    Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Moest ik met iemand van marokko trouwen zou ik niemand onderhouden. Iedereen eet en drinkt.
    Ik mag toch hopen dat je vrouw onderhoudt. Of ben je zo n man die zijn vrouw 20 euro per week geeft zo gierig. Het is mij wel opgevallen dat mannen die een vrouw uit Marokko halen hun pinpas niet delen met hun vrouw maar ze een klein beetje zakgeld krijgen. Fucking gierig

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ik mag toch hopen dat je vrouw onderhoudt. Of ben je zo n man die zijn vrouw 20 euro per week geeft zo gierig. Het is mij wel opgevallen dat mannen die een vrouw uit Marokko halen hun pinpas niet delen met hun vrouw maar ze een klein beetje zakgeld krijgen. Fucking gierig
    Een man moet volgens de islam z'n vrouw onderdak bieden, voeden en kleden zoals hij zichzelf voedt en kleed.

    Of hij haar nou een pas of zakgeld geeft is alleen maar extra wat aardig van hem is. Ze moet blij zijn en dankbaar zijn ipv een ondankbare toon zoals jij aanslaan.

    Maar ja je kent de hadith over ondankbare vrouwen tov hun mannen. En als je die niet kent zoek hem dan maar op als jouw hiernamaals jouw lief is.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Ik heb nog steeds diep respect voor vrouwen die dit doen. Het is niet makkelijk, want je man spreekt de taal niet en als hij het leert ben jij toch degene die de rapportgesprekken op school zal voeren, belastingaangiftes doet, telefoontjes naar instanties pleegt, administratie doet etc. No thanks ik wil een vrouw zijn en geen man.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Donder Bekijk reactie
    Een man moet volgens de islam z'n vrouw onderdak bieden, voeden en kleden zoals hij zichzelf voedt en kleed.

    Of hij haar nou een pas of zakgeld geeft is alleen maar extra wat aardig van hem is. Ze moet blij zijn en dankbaar zijn ipv een ondankbare toon zoals jij aanslaan.

    Maar ja je kent de hadith over ondankbare vrouwen tov hun mannen. En als je die niet kent zoek hem dan maar op als jouw hiernamaals jouw lief is.
    Gierige Marokkaan! Zelfs Nederlanders zijn niet zo gierig. Je moet geld samen delen geen zakgeld geven

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Gierige Marokkaan! Zelfs Nederlanders zijn niet zo gierig. Je moet geld samen delen geen zakgeld geven
    Hollanders delen de kosten 50-50. Eerste wat je hoort bij Marokkaanse vrouwen is "je moet mij kunnen onderhouden". Dus zwijg aub over delen. Bij Marokkaanse vrouwen betekent delen dat de man zijn geld moet delen en dat zij hem kaalplukt en zelf niet bijdraagt aan de vaste lasten.

    Stereotype Marokkaanse vrouw reactie. Je eigen rechten eis je op. Maar de man zijn rechten geven is teveel gevraagd.

    Nadat de man hij haar rechten heeft gegeven moet hij helemaal niets. Alles wat hij extra geeft is alleen maar mooi maar is hij totaal niet verplicht.

    Maar ja typisch Marokkaanse vrouwen. Extreem ondankbaar, zelfs als je goed bent zijn ze nog ondankbaar en gaan ze eisen stellen aan je goedheid wala haoula wala qouata illa billah.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Donder Bekijk reactie
    Hollanders delen de kosten 50-50. Eerste wat je hoort bij Marokkaanse vrouwen is "je moet mij kunnen onderhouden". Dus zwijg aub over delen. Bij Marokkaanse vrouwen betekent delen dat de man zijn geld moet delen en dat zij hem kaalplukt en zelf niet bijdraagt aan de vaste lasten.

    Stereotype Marokkaanse vrouw reactie. Je eigen rechten eis je op. Maar de man zijn rechten geven is teveel gevraagd.

    Nadat de man hij haar rechten heeft gegeven moet hij helemaal niets. Alles wat hij extra geeft is alleen maar mooi maar is hij totaal niet verplicht.

    Maar ja typisch Marokkaanse vrouwen. Extreem ondankbaar, zelfs als je goed bent zijn ze nog ondankbaar en gaan ze eisen stellen aan je goedheid wala haoula wala qouata illa billah.
    Gewoon samen delen is toch wel zo eerlijk ook al werkt de vrouw niet,haar werk in het huishouden en kinderen opvoeden is zwaarder dan normaal werk.
    Ja Nederlanders doen 50/50 en Marokkaanse jongens houden hun geld in hun eigen zak en vrouw moet het maar doen met zakgeld. Waarom niet een gezamenlijke pinpas. Ik vind dat gierig en anders moet je maar niet trouwen als je hebberig bent en je inkomen niet wil delen.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Gewoon samen delen is toch wel zo eerlijk ook al werkt de vrouw niet,haar werk in het huishouden en kinderen opvoeden is zwaarder dan normaal werk.
    Ja Nederlanders doen 50/50 en Marokkaanse jongens houden hun geld in hun eigen zak en vrouw moet het maar doen met zakgeld. Waarom niet een gezamenlijke pinpas. Ik vind dat gierig en anders moet je maar niet trouwen als je hebberig bent en je inkomen niet wil delen.
    Dé islam is rechtvaardigheid en niet wat jij voorstelt.

    In de islam moet de man z'n vrouw onderhouden. Wat over blijft is van hem. Zijn vrouw heeft geen zeggenschap over zijn inkomen dat is rechtvaardigheid volgens de islam. Als hij wat vrijwillig wilt geven staat hij daar natuurlijk vrij in.

    Als jij daar anders over denkt moet je bij jezelf te raden gaan, want je insinueert min of meer dat de islamitische regels oneerlijk zijn.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Vrouwen moet je zakgeld geven meer niet.
    Verzamel herringeringen en geen geld .