1. #16
    Offline

    Reacties
    3
    26-08-2013

    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    Ga lekker op jezelf wonen en sociaal doen overal. Komt heus wel wat.
    Mooi advies, ga lekker op je eentje wonen en zo geraak je wel aan de man...
    Offline

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    43
    06-12-2011

    Moge Allah jou beschermen.alles is qadr

  3. #18
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Ach, om hier in Nederland alleen al het onderwerp hand vragen op de kaart te leggen, moet je in contact zijn met een man. Het ligt niet aan jou. In Nederland is het schaars dat mensen afgaan op elkaars reputatie en dan de hand gaan vragen zonder elkaar privé te hebben gesproken of een paar dates achter de rug hebben gehad. Niets van aantrekken. Doe gewoon jouw sebab and live your life.
    Ik heb honger.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Beter dan jij onaangeraakt bent en het is verstandiger om te wachten op juiste die je pad af komt.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    25
    26-06-2017

    Citaat Geplaatst door Fietsbell Bekijk reactie
    Ach, om hier in Nederland alleen al het onderwerp hand vragen op de kaart te leggen, moet je in contact zijn met een man. Het ligt niet aan jou. In Nederland is het schaars dat mensen afgaan op elkaars reputatie en dan de hand gaan vragen zonder elkaar privé te hebben gesproken of een paar dates achter de rug hebben gehad. Niets van aantrekken. Doe gewoon jouw sebab and live your life.
    Ik snap helemaal wat je bedoeld het is in nl lastig maar dit heeft meerdere redenen 1 deen is erg laag bij het grootste deel van mannen en vrouwen men trouwt niet meer omwille van allah maar om wat hun lust of lust voor voorwerpen stimuleert.
    2 ik kan niet ruiken dat je wilt trouwen en wel een eerlijke oprechte dame bent dus we willen je eerst kennen.
    3 is maar 1 woord ^afgang^ straks kom je met je vader en je broer vragen om je hand en je krijgt te horen jij wat moet ik met jou.

    De meeste jongens en meiden gaan alleen op hun ogen of hormonen af.

    En voor de topic starter ik denk dat je of in een verkeerde stad woont of een bepaalde houding uitstraalt ik garandeer je ik en genoeg andere zou om je hand komen vragen als je t duidelijk maakt via je ouders ik bedoel niet dat jij je deen moet verpesten maar laat ze t vertellen aan kennisen of in de moskee etc.

    Ik hoop dat t helpt ghair inshallah
    Vrijgezellig

  6. #21
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    Wa aleykoem assalaam wa ra7matu Allaahi wa Barakatuhu,

    Lieve zuster,

    Er is helemaal niets mis met jou : )
    Alles is Qadr Allaah. Een aanzoek krijgen zegt tegenwoordig niks als er geen daad bij het woord wordt gevoegd. Mensen vragen je te pas en on te pas "de hand" In de moskee, in de tram, via je ouders of bekenden. Vaak wordt er in onze gemeenschap gekeken naar "de buitenkant" Mooi meisje, ma sha Allaah zuster etc. Innerlijk is iets waar niet op het eerste gezicht naar wordt gekeken.

    Enne dumpen aan een man in Marokko is een uitdrukking die kant nog wal slaat, met alle respect voor jouw moeder laat ik dat voorop stellen. Je bent geen "vuilniszak" die moet worden gedumpt bij het grof vuil!!

    Mijn advies, laat je niet gek maken door praatjes van buitenaf. Doe je ding, werk aan je geloof, je school en doe dua dat Allaah jou een vrome man schenkt. Nogmaals aanzoeken komen en gaan, uiteindelijk trouw je de bestemde en dat komt op je pad wanneer de tijd hiervoor is aangebroken.

    Moge Allaah je het beste schenken, Ameen!

    Fi Amanillaah,
    +1
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #22
    Alhamdoelilaah

    Reacties
    3.191
    10-11-2011

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    Wa aleykoem assalaam wa ra7matu Allaahi wa Barakatuhu,

    Lieve zuster,

    Er is helemaal niets mis met jou : )
    Alles is Qadr Allaah. Een aanzoek krijgen zegt tegenwoordig niks als er geen daad bij het woord wordt gevoegd. Mensen vragen je te pas en on te pas "de hand" In de moskee, in de tram, via je ouders of bekenden. Vaak wordt er in onze gemeenschap gekeken naar "de buitenkant" Mooi meisje, ma sha Allaah zuster etc. Innerlijk is iets waar niet op het eerste gezicht naar wordt gekeken.

    Enne dumpen aan een man in Marokko is een uitdrukking die kant nog wal slaat, met alle respect voor jouw moeder laat ik dat voorop stellen. Je bent geen "vuilniszak" die moet worden gedumpt bij het grof vuil!!

    Mijn advies, laat je niet gek maken door praatjes van buitenaf. Doe je ding, werk aan je geloof, je school en doe dua dat Allaah jou een vrome man schenkt. Nogmaals aanzoeken komen en gaan, uiteindelijk trouw je de bestemde en dat komt op je pad wanneer de tijd hiervoor is aangebroken.

    Moge Allaah je het beste schenken, Ameen!

    Fi Amanillaah,
    top nasi7aa
    رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ [2:201

    (Onze Heer, geef ons in de wereld wat goed is en het Hiernamaals wat goed is en bescherm ons tegen de bestraffing van de Hel)

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    172
    24-12-2002

    Het huwelijk is een onderdeel van het leven niet h hoofddoel!!

    De dag dat het maktab zal zijn, zal je hem zien verschijnen...
    Laat j brains geen overuren draaien om morgen als je er toch geen vat over hebt! Geniet van het leven onder je "ouders vleugels"...
    Studeer, verbeter je karakter, beteken iets voor anderen ipv het huwelijk te zien als oplossing of verlossing....

    Moge Allah je zegenen met een man waarvan Allah weet dat h beste voor je is...

  9. #24
    mocro-schoonheid

    Reacties
    33
    06-03-2007

    Top advies @wolfje

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Wat ik heb geleerd in mijn leven is ene dag wil je dit andere dag ben je dat totaal vergeten. Allah weet wat het beste is voor je.

  11. #26
    Tawakul & trust.

    Reacties
    52
    26-04-2017

    Voor Allah is niets onmogelijk. Blijf op jezelf focussen, op ons geloof. Hij komt wel in shaa Allaah wanneer de tijd rijp is. Er is niets mis met jou. Er is wat mis met die mannen
    Ik reageer niet op prive berichten van mannen/jongens/broeders.

  12. #27
    Married.

    Reacties
    5.157
    29-08-2012

    Weet er alles van.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    4.325
    15-03-2007

    Er is niks aan de hand met jou,er zijn geen mannen dat is het probleem,allemaal straat mensen en geen zeker heid ..geen baan en hopeloos ze zijn de weg kwijt..tegenwoordig is het heel moeilijk om aan een man te raken want die zijn er niet...uit Marokko dat kan maar wie kent hem dan wel...Marokkaanse mannen zijn er niet zo veel allemaal,klootzakken

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    4.325
    15-03-2007

    weet je wat ik niet begrijp?dat er mannen zijn die een vrouw kunnen lief hebben en onderhouden,maar ze weigeren deze mannen...dus wat is er aan de hand?de dame zelf is niet rein genoeg ,betrouwbaar waar door ze steeds zonder man blijft..omdat ze naar een klootzak op zoek is ...dat is mijn mening..een vrouw die op een man zit te wachten is zelf niet rein of eerlijk ..niemand hier in nl is Sirius allemaal op zoek naar sex

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Jouw man komt nooit te laat, noch te vroeg, Hij komt precies wanneer hij moet komen. Bij Allah, je zou stand moeten houden en vertrouwen hebben in wat er komen zal.