1. #3391
    الله اكبر

    Reacties
    6.852
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  2. #3392
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Nee mij niet, hij geeft mij rode puntjes en noemt mij kanker zwerver daarin, hij houd niet van zwervers kennelijk.
    Ik heb mijn berichtbox dicht gedaan die homo houd er niet om afgewezen worden . Schelden doet hij bij iedereen waarschijnlijk bij hetero mannen die van hem walgen trek het niet persoonlijk aan .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  3. #3393
    alMudakhin المُدخِّن

    Reacties
    2.382
    13-08-2023

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Ik heb mijn berichtbox dicht gedaan die homo houd er niet om afgewezen worden . Schelden doet hij bij iedereen waarschijnlijk bij hetero mannen die van hem walgen trek het niet persoonlijk aan .
    Ok, ik zou de bericht box niet uit zetten.

    {وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالْإِنجِيلَ} [آل عمران : 48] "And Allah will teach him The Book and Wisdom, The Law and The Gospel," *Logo's webshop*




  4. #3394
    الله اكبر

    Reacties
    6.852
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Ok, ik zou de bericht box niet uit zetten.
    zwerver en schele
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  5. #3395
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Ok, ik zou de bericht box niet uit zetten.
    Ok als je even heb gekeken op de forum lijd hij nu aan een mental breakdown mag allah die homo nog meer vernederen.
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  6. #3396
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  7. #3397
    alMudakhin المُدخِّن

    Reacties
    2.382
    13-08-2023

    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Deze Darwin was een bangerik.

    Hij durft niet te zeggen dat zowel in de Bijbel als in de Koran, in de Bijbel weet ik niet zeker, dat mensen alleen tot apen en zwijnen vervloekt kunnen worden, dat ten eerste. (EN VERDER NIKS ANDERS)

    Ten tweede is de eerste schepsel Adam 'alayhi salam en uit hem en alle mensen daarna alles wat je maar ziet en niet ziet.

    Ten derde maken dieren via met name ws. jinn, kans om te transformeren tot mens.

    Dat is niet echt evolutie dat geleidelijk over vele lichtjaren klaar wordt gespeeld, maar gewoon wanneer Allah swt dat toe laat.

    Ewa waarvan akte.

    Bilal El-Khattabi

    {وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالْإِنجِيلَ} [آل عمران : 48] "And Allah will teach him The Book and Wisdom, The Law and The Gospel," *Logo's webshop*




  8. #3398
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    De survival of the fittest
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij