1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Racist of niet, ik denk van niet, zijn theorie staat als een huis.
    klopt de afrikaan en Aboriginal is een tussenstadia van aap naar mens in hetzelfde categorie als de gorilla.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    85
    16-09-2017

    ach darwin dat men het daar nog over heeft... maar evolutie theorie daar had ibn khaldun in de middeleeuwen ook al hele reeks boeken over geschreven, maar zoals het een scammer die darwin heet betaamd moest hij daar wel even interessant sprookje van maken om z'n eigen faam te creeren, FAIL!!!

    maar zo hebben ze in het westen nog veel meer uitvindingen geclaimd die een ander al uitgevonden had zoals een pendelklok om maar een klein voorbeeldje te noemen...

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Vergeet de blog het staat in zijn boek origin of species wat de handboek is van de witte suprematie gedachtegoed deze man was een racist , Maar ja tegen wie praat ik jullie lezen geen boeken en zeker geen boeken van boven 600 paginas alles staat in zijn boeken .

    De man was dus een racist volgens jou, maar wat zou dat? Wat betekent dat voor zijn werk?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door ghaisai1200 Bekijk reactie
    Evolultie-theorie (met nadruk op theorie) is van oorsprong erg racistisch.
    Racistisch is dat je een type mens minder acht op de ladder van de ontwikkeling dan de ander.

    Daarentegen is beoordeling van culturen niet racistisch, want je hebt het over een maatschappij of ideologie in het algemeen.
    Het is dus niet-racistisch om te zeggen dat Moslimculturen werkelijk sociaal-economisch, cultureel, technologisch, onderwijs, en qua algemene menselijke ontwikkeling achtergesteld zijn op de Westerse of Aziatische culturen.
    Dit is voor het eerst dat ik hoor dat de ET racistisch zou zijn...
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    De man was dus een racist volgens jou, maar wat zou dat? Wat betekent dat voor zijn werk?
    Dat hij ee n racist was is een feit lees zijn boeken in zijn eigen woorden en zijn werk is gebaseerd op fabeltjes van de witte man en zijn hersenspinsels over hoe supriuer de blanke ras wel niet is.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Dat hij ee n racist was is een feit lees zijn boeken in zijn eigen woorden en zijn werk is gebaseerd op fabeltjes van de witte man en zijn hersenspinsels over hoe supriuer de blanke ras wel niet is.
    Maar zijn het hersenspinsels omdát hij een racist geweest zou zijn?
    En wat is dan een racist... Was Mohammed een racist omdat hij Joden en christenen varkens en apen noemde? De ergste creaturen?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    85
    16-09-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Nazi governmental policy was openly influenced by Darwinism, the Zeitgeist of both science and educated society of the time.10 This can be evaluated by an examination of extant documents, writings, and artefacts produced by Germany’s twentieth century Nazi movement and its many scientist supporters. Keith concluded the Nazi treatment of Jews and other ‘races’, then believed ‘inferior’, was largely a result of their belief that Darwinism provided profound insight that could be used to significantly improve humankind.14 Tenenbaum noted that the political philosophy of Germany was built on the belief that critical for evolutionary progress were:

    ‘ … struggle, selection, and survival of the fittest, all notions and observations arrived at … by Darwin … but already in luxuriant bud in the German social philosophy of the nineteenth century. … Thus developed the doctrine of Germany’s inherent right to rule the world on the basis of superior strength … [of a] “hammer and anvil” relationship between the Reich and the weaker nations.’ 14
    https://answersingenesis.org/charles...ace-holocaust/

    Hitler studeerde middeleeuwse islamitische philosophen, ibn arabi, ghazali ibn khaldun die hadden het ook over rassen, menselijke gedrag hoe word dat beïnvloed word hoe empire's beginnen etc

    maar het belangrijkste van hij ook islamitische sihr voor aanzien, power, money en status

    hoe ik dat weet? ooit gelezen, die sihr heeft van 1 een turkse sufi groep die bekend stond met sihr en door de khalief het land uit waren gezet waardoor ze met hitler aan het werk gingen.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Maar zijn het hersenspinsels omdát hij een racist geweest zou zijn?
    En wat is dan een racist... Was Mohammed een racist omdat hij Joden en christenen varkens en apen noemde? De ergste creaturen?
    Je hebt geen argumenten meer he aapje onze geliefde profeet was geen leugenaar zoals jullie profeet darwin.Een leugen blijft een leugen zal niet verder kunnen groeien zie de sovjet unie met al hun brutaliteit hebben ze religie niet kunnen verbannen.Dat is het verschil tussen jullie fabeltjes en de waarheid

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Je hebt geen argumenten meer he aapje onze geliefde profeet was geen leugenaar zoals jullie profeet darwin.Een leugen blijft een leugen zal niet verder kunnen groeien zie de sovjet unie met al hun brutaliteit hebben ze religie niet kunnen verbannen.Dat is het verschil tussen jullie fabeltjes en de waarheid

    Ik kwam niet met argumenten: ik stelde je twee vragen. Die je niet beantwoordt.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    85
    16-09-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Maar zijn het hersenspinsels omdát hij een racist geweest zou zijn?
    En wat is dan een racist... Was Mohammed een racist omdat hij Joden en christenen varkens en apen noemde? De ergste creaturen?
    varkens en apen?

    waar heb jij dat gelezen, dat zou ik zelf ook heel graag lezen....

    maar stel dat dat gezegd was dan was hij nog geen racist want de joden en christen om hem heen waren net zo arabisch als hij...

    arabieren hebben wel gezegde over varkens en apen alleen kan je niet letterlijk nemen daarmee word verwezen naar het gedrag van die 2 dieren.... doe je als nederlander toch ook? ..

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik kwam niet met argumenten: ik stelde je twee vragen. Die je niet beantwoordt.
    Jou vragen zijn irrelevant het gaat om darwin en zijn racistische fabeltjes mijn argument lees de boek origin of species wat is jou argument ?

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Mannen hebben zich altijd en overal al superieur aan vrouwen gezien.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door HRH-Fawzia Bekijk reactie
    varkens en apen?

    waar heb jij dat gelezen, dat zou ik zelf ook heel graag lezen....

    maar stel dat dat gezegd was dan was hij nog geen racist want de joden en christen om hem heen waren net zo arabisch als hij...

    arabieren hebben wel gezegde over varkens en apen alleen kan je niet letterlijk nemen daarmee word verwezen naar het gedrag van die 2 dieren.... doe je als nederlander toch ook? ..

    Ik kwam het tegen in dit boek: https://issuu.com/bickyghai/docs/she...anslation_v3.1, met verschillende verwijzingen naar bronnen in de Koran en Hadith.

    En jouw andere opmerking klopt natuurlijk, dat kan geen racisme zijn. Ik had het eigenlijk "fascistisch" moeten noemen. Helaas schiet ik af en toe in de hier gangbare retoriek.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Je hebt geen argumenten meer he aapje onze geliefde profeet was geen leugenaar zoals jullie profeet darwin.
    Nee, maar hij was wel een racist omdat hij onderscheid maakte tussen verschillende groepen mensen.

    Dat blijft een lastig puntje bij gelovigen: zelf klagen als ze worden gedicrimineerd, maar zelf niet durven inzien dat ze zelf discrimineren als de pest.