1. #1
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Voor liefde en effectie tussen een echtpaar...


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    ik ken je niet ik hou niet vna je

    zit niet aan mijn mannelijkheid


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door AntiIrjaa Bekijk reactie
    gij bent ziek. a agjor
    Roh etsched yemesch

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Allahuma barek, mooie topics heb je trouwens altijd

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    Allahuma barek, mooie topics heb je trouwens altijd
    Amin, djaazaki Allahu khairan. Het kan beter, ik heb er een chaos van gemaakt, 1 van de redenen dat ik nu een nieuwe profiel heb aangemaakt, ik ga helemaal opnieuw beginnen in chaa Allah.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Amin, djaazaki Allahu khairan. Het kan beter, ik heb er een chaos van gemaakt, 1 van de redenen dat ik nu een nieuwe profiel heb aangemaakt, ik ga helemaal opnieuw beginnen in chaa Allah.
    in shaa Allah, komt helemaal goed, hoop dat verder alles goed gaat met jou xx

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    in shaa Allah, komt helemaal goed, hoop dat verder alles goed gaat met jou xx
    Alhamdulilah gaat nu weer goed, nog kort geleden ging het een lange tijd minder, vanwege een treurige gebeurtenis in mijn leven, was enorm aangeslagen. Alhamdulilah is het nu voorbij en gaat het weer prima en kan ik ook weer veel meer hebben zoals gewoonlijk.

    Djaazaki Allahu khairan voor het vragen. Hoe gaat het met jou?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Alhamdulilah gaat nu weer goed, nog kort geleden ging het een lange tijd minder, vanwege een treurige gebeurtenis in mijn leven, was enorm aangeslagen. Alhamdulilah is het nu voorbij en gaat het weer prima en kan ik ook weer veel meer hebben zoals gewoonlijk.

    Djaazaki Allahu khairan voor het vragen. Hoe gaat het met jou?
    gelukkig, zo hoort het ook, als je erin zit is het wel wat moeilijk maar je innerlijke kracht is vaak sterker dan je denkt, hier gaat het ook wel hmdl alleen wat moe, ik moet leren om op tijd naar bed te gaan