1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.984
    08-10-2001

    Op zoek naar een DerBOUKA!

    Dag iedereen,

    ik ben dringend op zoek naar een derbouka het liefst een originele met een ster in het midden. Wie kan mij daaraan helpen? Weet iemand waar ik deze kan kopen ergens in Nl het liefst in Amsterdam! HEb je er een die je wilt verkopen of ken je iemand stuur mij dan aub een prive mailtje!
    alvast bedankt!

    Graag serieuse reacties!!!!!
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

    Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.984
    08-10-2001

    thanks, he maar een vraagje waar in brussel precies?
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

    Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.984
    08-10-2001

    Ja graag zelfs laat me maar weten!
    groetjess
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

    Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.984
    08-10-2001

    HOeveel denk je dat ze in brussel zijn????
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

    Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

  5. #5
    life for live

    Reacties
    49
    06-01-2003

    derbouka

    Hai
    Zou je dat wel hier kopen? Harstikke duur! Ik heb ze hier zelfs nog 2de hands gezien effe in guldens voor F325,-.
    Maar als je met alle geweld wilt is er een muziekwinkel in Utrecht op Lombok. dat is achter de Jaarbeurs/CS in de Kanalstraat bij Al Kautar.
    Die verkopen van alles.
    Succes Als je wilt kan ik je ook een tel. geven.
    Geen grap.
    Noel

  6. #6
    life for live

    Reacties
    49
    06-01-2003

    P.s. Ken je niet iemand die op korte termijn naar marokko gaat en als die naar Fes gaat zit je helemaal gebakken. Ik zou zeggen plaats een advertentie hier en vraag of iemand die kant op gaat en er eentje voor je mee wilt nemen.
    Nogmaals succes
    Noel

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.984
    08-10-2001

    Geloof me ik heb veel mensen gevraagd, mijnvrienden heb ik gevraagd,maar ze komen altijd met een smoesje dat ze geen tijd meer hadden!
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

    Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

  8. #8
    life for live

    Reacties
    49
    06-01-2003

    JAMMER ALS IK DAT HAD GEWETEN. nOU MOCHT IK IETS WETEN DAN LAAT IK JE HET OP ZEKER WETEN EN ANDERS BEVERWIJK AL GEPROBEERD?
    NOEL

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    128
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb er een voor je.. pm maar voor meer info

  10. #10
    Mama

    Reacties
    6.190
    29-05-2002

    Assssalamoe ALaikoem Warahmatallaah
    ik wil er ook 1, wie heeft er een darboeka?
    Wasalaam
    Zeg nooit dat je iets niet kan, zeg minstens dat kan ik nog niet.

  11. #11
    Married, Dima WAC

    Reacties
    1.286
    02-09-2002

    als jullie slim zijn, wachten jullie totdat jullie in marokko zijn, ik heb een originele darbnoeka waar echt zo'n egyptisch geluid uit komt, en hij is heel mooi met een lederen hul;s bekleed met tas en reserve vel voor maar 30 euro, en meid/jong zo'n goede kwalitiet vind je nergens hier in nederland voor die prijs, je moet wel kunne afdingen want hij kost eerst 75 euro
    Sexy Love