1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    295
    19-12-2008

    Kodi --- SPMC

    Salam 3aleikom,

    Ik heb zojuist SPMC uit de playstore gedownload. Kan iemand mij helpen om die add ons of zoiets te installeren zodat ik serie's kan bekijken of een link geven van youtube waarin wordt uitgelegd hoe je die add ons moet installeren.

    Alvast bedankt
    Allahoma Ensoril Mojehidin Fisebilik Fi Filistin Wa Kol Mekan. Allahoma Ensorhom 'ela aljehoda wennesera Elmo'tedin! Allahoma Ehsihim 'ededa, Wektolhom Bededa, Wela Toghadir Minhom Eheda! Allahoma 'eleika Bi ennesera waljehoda Elmo'tedin! Neseloka Allahoma Bikolismin Hoewa Lak!
    Allahoma Amine!

  2. #2
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Aleikum salaam,

    Ben je er inmiddels uitgekomen of nog niet?
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  3. #3

  4. #4

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.940
    18-07-2010

    Wat is het beste kodi add-on wat je ons aanraadt

  6. #6
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Hoi kan iemand mij helpen. Mijn Android box is volgens mij kapot heb aan de instellingen zitten wriemelen.

    Want elke keer als ik een film wilde kijken via Kodi en dan convenant ofzo wallou niks geen streams.

    En ondertiteling ook niet.

    Stomme kastje! Als ik er naar kijk word ik boos. Heb het kastje uit het zicht gezet.
    Ik heb dat probleem ook. In het begin werkte dat allemaal goed nu heb ik hier 2 boxen staan die niks meer betekenen.

    Ik heb nu een smart tv met android en voorlopig werken de kodi adds ons. Alleen ik heb een probleem met de ondertiteling.

    Iemand tips om in de kodi add ons ondertiteling in te stellen?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  7. #7
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door issamcc Bekijk reactie
    Wat is het beste kodi add-on wat je ons aanraadt
    Ik heb op dit ogenblik Exodus en Genesis Reborn staan. Moet nog verder zoeken naar andere add ons.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  8. #8
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Jah hahaha erg he heb die nieteens een jaar. Net 8 maanden. Kansloos.

    Maar idd heb ook Genesis en Exodus maar die werken ook nieee!
    Eentje werkte al na een paar maanden niet meer, de andere hield het tenminste nog een paar jaar uit.
    Die rommel wordt volgens mij niet gemaakt om eeuwig te werken.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  9. #9
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Ik heb op dit ogenblik Exodus en Genesis Reborn staan. Moet nog verder zoeken naar andere add ons.
    Kodi add-ons wat je nu beter kan hebben is Neptune Rising en Placenta. Daarbij Genesis Reborn en dan heb je wel de top 3 te pakken van dit moment.

    Succes
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  10. #10
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Op youtube kunnen jullie tutorials vinden wat de ondertiteling betreft.

    Succes
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  11. #11
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Thanx ..ondertiteling heb ik ondertussen opgelost.
    Die addon Neptune heb ik, placenta heb ik nog niet...toch eens proberen.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  12. #12
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Thanx ..ondertiteling heb ik ondertussen opgelost.
    Die addon Neptune heb ik, placenta heb ik nog niet...toch eens proberen.
    Alsjeblieft. Succes :-)
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  13. #13
    Ars Amandi

    Reacties
    224
    20-08-2015

    Exodus werkt niet meer bij mij/ Ik heb die verwijderd en via Lazykodi opnieuw geïnstalleerd maar rien de rien. Als ik op een film klik, dan blokkeert het hele spel.
    Ik heb Kodi op mijn Shield staan. Iemand enig idee hoe dat komt? Of zijn er andere add ons die prima werken?

    Amicus certus in re incerta cernitur.


    "The mind is an ocean of ideas I love to swim in"


  14. #14
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Genesis reborn, placenta ..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    11
    28-11-2014

    Tegenwoordig doet bijna niks meer alles is afgesloten en geblokkeerd.