1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Azulisten en berbers.

    Citaat Geplaatst door temsamane25
    Hoi allemaal ik ben een arabische jongen.

    Ik heb gelezen op arabisch website dat azulisten en berbers van marokko een boedhaland willen maken.Wij arabieren zullen ze uitroeien want wij hebben de islam gebracht viva koning mohammed viva koning mohammed onze leider onze alles hij gaat ze stoppen die berbers.

    Berbers zijn echt slechte mensen wij arabieren niet , Wij zijn lekker slim en rijk en ontwikkeld en hebben grote sterke legers die israel en amerika al heel vaak verslagen hebben.Wij hebben heel veel weteschappers en goede economie.lekker puh azuls
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    Ga toch werken man.Allah heeft arabieten niet voor niets de Islam aan geopenbaard anders begroevennjullie nog steeds meisjes levend.Ken je geschiedenis als "ARABIER" maar zoubik zeggen.In elk arabisch land heerst er dood en verderf, zo slim zijn jullie niet om je eigen volk systematisch af te slachten

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    27
    28-10-2009

    Hou je bek kraam geen onzin uit je mond vieze hater.De naam temsamane zegt het al !De hatelijkste plaats in Marokko.Fuck jullie en ik zeg tetouan the place to be!!!

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017






  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    696
    07-03-2015

    Gebruikt snorrenmeneer ook aidsremmers?

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door NaderShah Bekijk reactie
    Gebruikt snorrenmeneer ook aidsremmers?
    ja plus chemo therapie voor de anuskanker vanwege zijn kont en dauwzeer verleden