1. #16
    MindYourOwnBusiness

    Reacties
    498
    16-06-2015

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Wat bedoel je daar mee nu wil ik het weten en nog bedankt voor je hewa pewa groene puntje
    Haha

    Je zou eigenlijk slapen of niet? Mijn ogen prikken wel. Ook al heb ik middag dutje gedaan

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door Brokenheart. Bekijk reactie
    Haha

    Je zou eigenlijk slapen of niet? Mijn ogen prikken wel. Ook al heb ik middag dutje gedaan
    Ja ik ga nu echt slapen, ik denk dat je ogen prikken omdat je slaap hebt en binnekort ga ik mijn owwzo mooie tbt foto topic uppen je gaat weer die memories voelen

  3. #18
    MindYourOwnBusiness

    Reacties
    498
    16-06-2015

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Ja ik ga nu echt slapen, ik denk dat je ogen prikken omdat je slaap hebt en binnekort ga ik mijn owwzo mooie tbt foto topic uppen je gaat weer die memories voelen
    Hahah in sha Allah!

    Yallah goodnight! ✨

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door Brokenheart. Bekijk reactie
    Hahah in sha Allah!

    Yallah goodnight! ✨
    You 2 bye!

  5. #20
    Ben voorzien

    Reacties
    4
    15-08-2009

    Helemaal mee eens!
    Ik hou van die ene, maar hij bestaat niet!

  6. #21
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Ja bijna iedereen gaat vreemd. En opmerkelijk veel kinderen worden opgevoed door een man die niet hun vader is, ook al denkt die man van wel.
    Shame, opvoeding en waarden hebben geen maatschappelijke rol meer.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Jools Bekijk reactie
    Ja bijna iedereen gaat vreemd. En opmerkelijk veel kinderen worden opgevoed door een man die niet hun vader is, ook al denkt die man van wel.
    Shame, opvoeding en waarden hebben geen maatschappelijke rol meer.
    WAAAATTTTT!!!!! Slaap ik tegenwoordig?

    Waar ik 10 jaar geleden de gevaarlijkste persoon was en wist wat er rond speelde ben ik de afgelopen jaren onder een steen gaan liggen en heeft er een evolutie plaats gevonden.

    Vrouwen zijn wat dat betreft levens gevaarlijk en zelfs in staat om een kind te nemen en door eigen man op te laten voeden terwijl die niet van hem is...

    WTF
    Hala Madrid y nada mas

  8. #23
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Ik ben het er ook mee eens.
    HAGENEESJE

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Jullie moeten trouwen en elkaars foto's liken op fb.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    vreemd gaan is vreemd gaan
    If you 'don't know', Allah knows.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    dat komt ervan wanneer mensen overhaaste beslissingen nemen, mensen hebben geen vat meer op hun eigen leven en staan toe dat anderen hun bemoeien met zulke belangrijke beslissingen, zekers in ons cultuur is dat zo, alsnog is dat geen reden om vreemd te gaan, maar goed ik geloof erin dat het ook van beide richtingen komt, je kiest voor mekaar maar soms is er alsnog geen diepe band, ook geen toegankelijkheid naar mekaar toe, maw een partner waar jouw hart zich bij gerust voelt omdat je weet dat je met mekaar over alles kunt praten om mekaars behoeften beter te trachten te begrijpen, ik zeg niet dat elke drol uitgesproken moet worden worden maar mensen die vreemdgaan zoeken iets bij een ander die ze bij hun huidige partner niet kunnen vinden, is dat een reden om zelf nooit meer te trouwen? in mijn ogen niet, je moet gewoon zelfverzekerd genoeg zijn om zelf te beslissen wanneer je gaat trouwen en met wie je gaat trouwen, die grens moet er zijn, en zolang mensen hun eigen grenzen niet respecteren dan zullen anderen dat ook niet doen, en komen er domme dingen van zoals vreemdgaan, dus bij deze stand your ground ;-)

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    het huwelijk is iets moois, ik zou het zonde vinden om deze vertrouwen niet meer te hebben hierin, anderen vervuilen hun huwelijk maar jouw huwelijk hoeft niet zo te zijn, want jij bent de anderen niet

  13. #28
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Verleidingen uit de weg gaan door bijv. geen fb te nemen? of iets van die onzin?
    .

  14. #29
    MindYourOwnBusiness

    Reacties
    498
    16-06-2015

    Mensen die vreemdgaan zijn zwak :/

  15. #30
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    WAAAATTTTT!!!!! Slaap ik tegenwoordig?

    Waar ik 10 jaar geleden de gevaarlijkste persoon was en wist wat er rond speelde ben ik de afgelopen jaren onder een steen gaan liggen en heeft er een evolutie plaats gevonden.

    Vrouwen zijn wat dat betreft levens gevaarlijk en zelfs in staat om een kind te nemen en door eigen man op te laten voeden terwijl die niet van hem is...

    WTF
    Winterslaap.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.