1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Amine Harit: Bedank Frankrijk voor het vertrouwen in mij, maar mij hart bonkt Marokko

    De Aanvaller die dit weekend nog uitblonk bij Schalke04, heeft middels een filmpje tekst en uitleg gegeven over zijn officiƫle keuze voor Marokko.

    Amine zegt in dit filmpje dat hij met zowel Renard en Deschamps heeft gesproken maar dat eigenlijk z'n keuze na zijn laatste interland met Frankrijk -23 al afscheid had genomen van z'n vrienden bij de Franse ploeg en dat hij hun als eerst kenbaar heeft gemaakt dat hij voortaan het rood groen van Marokko zal dragen dat omdat vooral bij het horen van de Marokkaanse volkslied zijn hartslag veel harder klopt dan bij het Franse en dat hij niet zijn afkomst wil veroorlochen. Spelen in een Land moet vanuit het hart zijn en dat in MON Pays Maroc!!!

    Diepe respect voor deze man!!!

    Filmpje is te zien op Lionsdelatlas.net

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Verder geeft hij aan dat hij er bij is tegen Gabon

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Amine Harit: Bedank Frankrijk voor het vertrouwen in mij, maar mij hart bonkt Marokko

    Bij Marokko is ie verzekerd van een oproep en speelminuten ,bij Frankrijk is die kans heeeeeeel klein

    Of denk je dat ie ook voor Marokko had gekozen als ie van het niveau Dembele was?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Nou kan je vertellen dat het een hele grote word in potentie veel beter als Ziyech Boufal en de rest dit kan een topvoetballer worden die de absolute top kan halen mits hij met ze koppie erbij blijft .. Ik weet niet of je ze wedstrijden gezien hebt dat wat ik wel heb gedaan en Bij Schalke is hij nu al publieks lieveling en iedereen in die club is lovend over hem

    Dese speler heeft met Mbappe Dembele Coman in 1 team gespeeld en was zelfs in dat team 1 van de smaakmakers

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Amine Harit: Bedank Frankrijk voor het vertrouwen in mij, maar mij hart bonkt Marokko

    Die heb ik vaker gehoord
    ,
    Ons spelers zijn in potentie allemaal wereldtoppers na een paar leuke wedstrijden ,..uiteindelijk eindigen de meeste op de bank bij subtoppers of in de zandbak.

    En Roy Beerens speelden in jong Oranje samen met Robben ,Van Persie , Sneijder etc
    Zegt niks

    Maar we zullen zien ,inshallah wordt het een topper

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Harit welcome to atlas lions

    https://youtu.be/-VJKYATTLSI

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Harit haalt altijd de hoogste cijfer bij Schalke 04 2 wedstrijden terug tegen Leipzig was hij top met een gruwlijke assist en afgelopen weekend ook tegen Stuttgart,zn trainer is zwaar tevreden met hem en hij is nu al publiek geliefd,bij al zn wissels staat hele publiek op en klappen voor hem,hij is niet normaal belangrijk voor Schalke 04,hij speelt naast Goretska Duitse international, in Gelsenkirchen is hij nu al geliefd,hij speelt wekelijks voor 62.000 supporters in Veltins Arena,Schalke 04 is een hele mooie club voor hem om beter te worden en met een goede trainer die in hem gelooft,hij is pas 20 jaar komt van opleiding Fc Paris

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Officieel Harit is een Atlas Leeuw en is erbij tegen Gabon en Ivoorkust

    https://youtu.be/DX_9Q6znqio

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Video hij heeft al afscheid genomen van zn team genoten France -23 tegen Kazaghstan,zijn keuze voor Marokko kwam uit zn hart

    https://youtu.be/RJhPScdExNk

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Bij Marokko is ie verzekerd van een oproep en speelminuten ,bij Frankrijk is die kans heeeeeeel klein

    Of denk je dat ie ook voor Marokko had gekozen als ie van het niveau Dembele was?
    Nou Deshamps en de staf hielden hem in de gaten en heeft zelfs gesproken met hem en de staf van fff,Als Fekir en Thauvin en Jallet al worden opgeroepen dan is Harit ook verzekerd voor een oproep ooit,Deshamps heeft onder 4 ogen met Harit gesproken in clairefontain toen Frankrijk A en Frankrijk u 23 daar aan het voorbereiden was tegen Oranje en U 23 tegen Kazaghstan,Renard sprak hij pas na Mali via telefoon,zijn keuze was al toen beslist Marokko word het

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Zijn papieren zijn in al in orde om voor Marokko te spelen want hij is nog geen 21,en gelukkig de Franse bond en Marokkaanse bond hebben goede samenwerking verband niet zoals de Spaanse of Nederlandse bond die Marokko niks gunnen,kijk Spaanse bond die weigeren El Haddadi zn papieren in orde te maken,misgunners

  12. #12
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    We gaan zien wat hij ervan gaat bakken in een Marokkaans shirt. Ze vergeten nogal eens te scoren in dat shirt namelijk.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Feiten over Harit Amine

    Hij is geboren en getogen in Pontoise in Val d Oise Paris Banlieu Nord 95,heeft in fc paris en Red stars 93 gespeeld opleiding die nu van psg zijn,hij werd gescout door Nantes nadat hij bij PSG opleiding niet werd geselecteerd voor de A,verder studeerde hij engels,hij kan goed engels goed voor de niet Frans sprekende internationals zoals Ziyech dus comminicatie zal goed komen,Psg wilde hem terughalen in 2015 voor tweede team maar bij Nantes was hij verzekerd voor ligue 1 basis plaats,nu speelt die bij een mooie club schalke 04,trainer van Schalke 04 wilde hem hoe dan ook hebben tijdens transfer

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    We gaan zien wat hij ervan gaat bakken in een Marokkaans shirt. Ze vergeten nogal eens te scoren in dat shirt namelijk.
    Ik denk met Harit er nu bij dat wij zonder spits moeten spelen,we hebben nu een sterk middenveld die ook kunnen score

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Harit zn engels is egt goed voor een Frans sprekende

    https://youtu.be/icPVhbBZxE0