1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5
    28-09-2014

    Need your help! Borstvoeding!

    Ik heb een dochtertje van 13 maanden. Ik geef sinds het begin borstvoeding en nog steeds. Ze heeft altijd haar flesje geweigerd. Ik heb ALLES geprobeerd. Toen ben ik uiteindelijk maar gestopt met proberen en altijd borstvoeding gegeven. Tot vandaag de dag wordt ze ‘s nachts om de 2 uur wakker en wilt ze even aan de borst gelegd worden en slaapt na een aantal minuutjes weer verder. Ze slaapt ook bij mij in bed en ik heb hier nooit laat van gehad. Ik ben haar speen! Wil er nu ECHT mee stoppen want heb sinds n paar dagen een HELSE pijn aan m’n tepels als ze drinkt en denk dat het moment is gekomen dat ze toch echt snachts niet meer moet komen. Iemand met tips AUB?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Ik ben van mening dat als ze overdag genoeg binnenkrijgt een nachtvoeding niet meer nodig is.. zou haar op een andere manier troosten dan met de borst. Dus helpen in slaap sussen etc. Is wel even paar nachten doorzetten maar als ze door heeft dat ze geen melk meer krijgt slaapt ze wel door InshAllah.


    Miss haar ook in haar eigen bedje leren slapen zodat je niet te dichtbij ligt zodat ze je niet ruikt en miss wilt ze dan minder snel de borst. Denk wel dat ze ook wakker wordt in haar eigen bedje maar miss minder.

    Succes!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  3. #3
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Ik voel met je mee lieverd. Mijn middelste heeft uiteindelijk alhamdulilaah 2 jaar borstvoeding gehad maar kwam met 1 jaar ook echt nog wel 4/5 keer per nacht. Ik was er gewoon klaar mee. Heb hem in zijn eigen bedje gelegd en laten huilen. Na 20/30 minuten sliep hij subhaanAllaah. De eerste 2 nachten hoorde ik hem af en toe jammeren maar ik liet hem. Hij sliep altijd zowel overdag als snachts slecht en subhaanAllaah vanaf die dag sliep hij de nachten de klok rond en in de middag ook 3 uurtjes. Dit heb ik met 8 maanden met mijn jongste gedaan en hetzelfde verhaal.

    Met 1 jaar hebben ze die nachtvoeding niet meer nodig. Het is meer bij mamma zijn en troostdrinken. Ik raad je aan om indien je in staat bent hem tot 2 jaar te voeden in shaa Allaah maar de nachten zou je kunnen proberen met hem te laten jammeren. Moge Allaah het makkelijk maken voor je ameen, ik weet hoe moeilijk het kan zijn alhamdulilaah.

Tags voor deze discussie