1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    215
    26-02-2014

    Hoe duur is jullie bruiloft?

    Hoi dames,

    Ik wil beginnen met het in kaart brengen van de kosten van de bruiloft, maar weet niet zo goed aan welke diensten en kosten ik moet denken. Ik wil een simpele bruiloft zonder poespas, maar wil wel goede diensten. Dus een goede cateraar, ziana en fotograaf. Ik ben op zoek naar zalen in de buurt van Den Haag en Rotterdam. Het aantal gasten in totaal is max 200.

    Kunnen jullie aangeven hoe duur jullie bruiloft is? Of hoe duur de diensten zijn die jullie hebben gekozen.

    Allahi kemel bi gair voor ons allemaal ♡
    Alhamdoulillah!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    215
    26-02-2014

    Vergeten te vermelden: een goede anasheedband. Wie raden jullie aan??
    Alhamdoulillah!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14
    07-03-2017

    Je kan het duur, goedkoop maken zoals je wilt, wij wouden het ook klein houden en zijn uit eindelijk op veel groter gekomen, ik heb Anasheed groep omani genomen heb ze paar keer meegemaakt eb zijn top! Daarnaast kan je beter met alles bezuinigen maar niet met de catering, aangezien dat erg belangrijk is

    Succes

    Allah kmel bighair Insha Allah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    47
    30-07-2017

    Hoi Lilly,

    Ik heb je een pm gestuurd.

    Groetjes,
    Hasnae
    Emira Weddings
    Emira Weddings - Marokkaanse Weddingplanner & Ceremoniemeester

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    215
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Emiraweddings Bekijk reactie
    Hoi Lilly,

    Ik heb je een pm gestuurd.

    Groetjes,
    Hasnae
    Emira Weddings
    Ik heb het gezien. Ik heb geen interesse, maar wens je veel succes met je onderneming.

    Aan andere diensten, gelieve mij geen pm's te sturen. Moge Allah jullie rizq vergroten.
    Alhamdoulillah!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    215
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Zuster123 Bekijk reactie
    Je kan het duur, goedkoop maken zoals je wilt, wij wouden het ook klein houden en zijn uit eindelijk op veel groter gekomen, ik heb Anasheed groep omani genomen heb ze paar keer meegemaakt eb zijn top! Daarnaast kan je beter met alles bezuinigen maar niet met de catering, aangezien dat erg belangrijk is

    Succes

    Allah kmel bighair Insha Allah
    Heey, dank je wel voor je reactie. Allereerst Allahie kemel bi gair! Het klopt inderdaad wat je zegt. Je kan zelf bepalen hoe groot of klein je het wil houden, maar ik weet dat het vaak toch duurder uitvalt door bijkomende kosten. Mag ik vragen hoe duur jullie bruiloft is? Je kan me ook een pm sturen als je dat liever hebt. Ken jij misschien zalen in de ongeving van Rotterdam of Den Haag?
    Alhamdoulillah!

  7. #7
    si

    Reacties
    110
    02-07-2011

    is je bruiloft verplaatst lilly?


    Weten dat je onwetend bent, is het begin van alle wijsheid..


  8. #8
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Citaat Geplaatst door -Lilly- Bekijk reactie
    Vergeten te vermelden: een goede anasheedband. Wie raden jullie aan??
    Firqat dakka layaali. Je moet wel echt ruim van te voren boeken, ze zitten snel vol.

    Mijn oom heeft het 'klein' gehouden en heeft toen €7000,- betaald voor de bruiloft inclusief henna. Vond dat alsnog belachelijk duur, maar goed


    Allahie kemel bel ghair

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    die van mij 200k mijn vrouwtje krijgt alles wat ze wil


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  10. #10
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Ziana Jawhar is trouwens een aanrader! Prijs durf ik niet met zekerheid te zeggen, ben het vergeten. Dacht €1500,-?
    Catering en zaaldecoratie Zohour, fotograaf studio el Amal en sudio insaf zijn ook aanraders.
    Zalen in die omgeving ken ik niet..

    Heel veel succes gewenst!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    minder dan 100k kan niet 1000k is precies goed 10000k als je groot wilt doen

    ik doe goedkoop 200k voor mijn meisje


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    14
    07-03-2017

    salam zuster, ik lees nu pas je berichtje.
    Ja er komen zeker veel kosten bij kijken idd, ik ben er nog niet defentief uit maar ik schat dat ik zeker wel 15000 kwijt ben (alleen aan de bruiloft ) en ik heb 250 gasten op de bruiloft. Enigste wat echt duur is is de catering

    In denhaag heb je de opera zaal hun hebben mooie zalen en je betaal enkel alleen de catering wat ik begrepen had
    In Rotterdam heb je ook hele mooie zalen maar het licht er ook net aan wat je er voor over heb, ik heb ook een zaal in Rotterdam meegaat ( genaamd la3rossa) die is miss wel een van de goedkoopste in Rotterdam


    Als je verder nog wat wil weten kan je me Pm schat

    Heel veel succes ❤️

  13. #13
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    Ziana Jawhar is trouwens een aanrader! Prijs durf ik niet met zekerheid te zeggen, ben het vergeten. Dacht €1500,-?
    Catering en zaaldecoratie Zohour, fotograaf studio el Amal en sudio insaf zijn ook aanraders.
    Zalen in die omgeving ken ik niet..

    Heel veel succes gewenst!


    Studio insaf is drie keer niks. Ze komt te laat plus fotos levert ze ook erg laat.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    89
    13-07-2011

    Citaat Geplaatst door -Lilly- Bekijk reactie
    Heey, dank je wel voor je reactie. Allereerst Allahie kemel bi gair! Het klopt inderdaad wat je zegt. Je kan zelf bepalen hoe groot of klein je het wil houden, maar ik weet dat het vaak toch duurder uitvalt door bijkomende kosten. Mag ik vragen hoe duur jullie bruiloft is? Je kan me ook een pm sturen als je dat liever hebt. Ken jij misschien zalen in de ongeving van Rotterdam of Den Haag?
    Zaal Nabat is pas verbouwd en erg mooi voor t geld dat je betaalt. Ze zitten in Vlaardingen. En qua bedrag low budget moet je toch denken aan ca. 14k-15k met alles. Er zijn bepaalde dingen waar je niet omheen kunt. Succes.
    Y. en M.

  15. #15
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Studio insaf is drie keer niks. Ze komt te laat plus fotos levert ze ook erg laat.
    Vervelend dat jij haar zo ervaren hebt. Ik heb haar anders meegemaakt met de bruiloft van me oom. Ze was netjes op tijd en heeft de foto's ook op tijd geleverd. Ieder zijn eigen ervaring