1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    41
    26-03-2015

    Hmmm ... ik denk er toch anders over. Allah geeft niemand zoveel pijn of stres dt je de weg niet meer weet dat zeggen mensen die ongelovig zijn ze stellen zichzelf gerust met pillen. Vind het erg vervelend voor je maar ik raad je toch aan om gezond te denken en steun te zoeken bij degene die je geschapen heeft . Pillen maken je serieus dommer maar beterschap moge Allah je helpen

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Pillen gaan enkel een robot van je maken.
    Als je ze al neemt probeer af te bouwen en ga in therapie en laat je begeleiden, doe veel rouqiah en zoek iets waar je gepassioneerd door bent.

    Moge Allah je genezen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #18
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door goeiekoek Bekijk reactie
    Hmmm ... ik denk er toch anders over. Allah geeft niemand zoveel pijn of stres dt je de weg niet meer weet dat zeggen mensen die ongelovig zijn ze stellen zichzelf gerust met pillen. Vind het erg vervelend voor je maar ik raad je toch aan om gezond te denken en steun te zoeken bij degene die je geschapen heeft . Pillen maken je serieus dommer maar beterschap moge Allah je helpen
    Tuurlijk mag je er anders over denken, en het ideale zou zijn zonder. Ben zelf enorm tegen anti depressiva, maar ik heb mogen aanschouwen dat het voor sommige mensen nodig kan zijn.

    Vooral als ze er al vroeg mee zijn begonnen en al jaren gebruik maken can medicatie.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    41
    26-03-2015

    Dat dus. Mijn schoonzus bid niemeer sinds de pille ze denkt dt ze de gelukkigste is enzo dom wijf.