1. #31
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Je had beter niet kunnen trouwen.

  2. #32
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe gaat het nu zuster? Khir in cha Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #33
    Alhamdoelilaah

    Reacties
    3.191
    10-11-2011

    Ghayr In Shaa Allaah,
    رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ [2:201

    (Onze Heer, geef ons in de wereld wat goed is en het Hiernamaals wat goed is en bescherm ons tegen de bestraffing van de Hel)

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Ben jij he-le-maal gek geworden in dat zieke hoofd van jouw what the fuck mankeert jou?!?! Jij weet niet meer wat jij moet doen met jouw kinderen omdat die hond van een zogenaamde man van jouw dat vraagt, en jij, de vieze smerige tering teef, gaat dan ook alle opties af om te kijken waar jij jouw kinderen kunt lozen zodat die hond van jouw gelukkig is?! Het is dat jouw ex geen huis heeft en zijn fam niet in nl wonen, anders had jij jouw kinderen daar gister nog gedumpt. Ik scheld niet gauw, maar voor jou maak ik met alle plezier een uitzondering en ik neem de ban die ik krijg met alle liefde.....jij bent het laagste van het laagste, jij bent een nachtmerrie van een moeder voor elk kind. Dat jij elke avond kan slapen en jouw kinderen kan aankijken, bevestigt dit alleen maar. Schaam je diep, dat die vuile, vieze, smerige rat, wat jij een man noemt boven jouw kinderen verkiest. Ik hoop dat jij heeeel oud zult worden en dat jij jouw kinderen jou zullen laten wegrotten, totdat jij moederziel alleen sterft. Dat zij jou verlaten en aan jouw lot overlaten, zoals jij hun wilt verlaten en aan hun lot wilt overlaten. Vrouwen die een lul boven hun eigen kinderen kiezen, verdienen de diepste level van hel, dat is waar jij thuis hoort, jij smerig excuus voor een moeder.
    Dit

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    volgens de islam horen de kinderen bij de vader te zijn als je gaat trouwen maar even dat terzijde of het al dan niet mogelijk is, je man is gewoon een zak
    heeft niks te maken met je kinderen, hij zal nog altijd een zak zijn tegen jou ook wanneer de kinderen bij hun vader zijn (wat waarschijnlijk beter is dan bij een zak te blijven wonen) hij slaat jou nu al, kom op joh
    wollah je maakt me echt boos, je kinderen alleen thuis laten snachts, dat hij zelfs deze dingen durft uit te spreken, dit is eigenlijk jouw schuld, jij laat dat toe, jij hoort je kinderen te beschermen en op yewm el agira ga jij hierover verantwoording moeten afleggen dat jij zulke malloten opneemt in je gezin
    je thuis zou een veilige thuishaven moeten zijn voor je kinderen waar ze zichzelf kunnen zijn en als dat betekend dat je dan maar single blijft en het je 10de scheiding word dan doe je dat ook!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Wat voor een moeder ben je? Soubhanaallah! En echte moeder zou al doordraaien bij het horen van die woorden. En jij komt nog af met opties?
    Die kinderen hebben er niet voor gekozen om op de wereld gebracht te worden. Walgelijk mens! Ik vind niet dat ze de hele dag bij jou moeten zijn en zeker ze nu aan het puberen zijn.
    Kom jij af met opties
    We zijn alles voor onze moeder meskiena. Er moet 1 iemand iets verkeerds over ons zeggen en ze zal diegene bespringen. Al hamdoelilah ben ik gezegend met een moeder die ons op de eerste plaats zet.