1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10
    16-04-2002

    Angry marokkaanse vrouwen een relatie met een niet marokkaan?

    Wat is er eigelijk verkeerd aan als een jongen die niet van marokkaanse afkomst is een relatie heeft met een marokkaans meisje? Ik bedoel waarom wordt er toch altijd zo moeilijk om gedaan?Als 2 mensen van elkaar houden en ze gaan helemaal voor elkaar waarom moet de omgeving dan weer de boel lopen dwarsbomen?
    :huil2:

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    458
    22-03-2002

    Ik ken een paar marokkaanse meisjes die met een belg zijn getrouwd.Die belgische jongens zijn wel besneden voor het huwelijk.Ze hebben zehma tot de islam bekeerd.Maar als ze getrouwd zie je dat de jongen geen echte moslim is.Hij heeft zich gewoon besneden om met dat meisje te trouwen.De meeste meisjes krijgen toestemming van de ouders om met die jongen te trouwen.Ik lig er niet wakker van.Zoeits moet kunnen vind ik.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6
    27-01-2005

    Unhappy

    Ik ben het met je eens, ik ben verliefd op een half turk en half nederlands.
    Maar ik weet dat het nooit wat kan worden, dus waarom zou ik de eerste stap zetten? Mijn ouders zijn mij dierbaar dus nu maar hopen dat ik een marokaanse man tegenkom met ook zo'n onweestaanbare uitstraling

    Zeer jammer dat hij niet marokaans is.....................

  4. #4
    Antwaarpse

    Reacties
    5.357
    23-07-2003

    Zolang het een moslim is, dan is alles in orde voor mij

  5. #5
    ' Full Time Teasa '

    Reacties
    6.405
    11-12-2004

    Ja idd als hy moslim is & eerlyk gezegt ik neem nog liever een belgische moslim dan een marokaan moslim.

    De Belge kennen namelyk iets nie & da is SCHYNHEILIGHEID!
    [fieldset=FlexRelaxComplex]

    Dark Is The Night;
    Hard Is The Fight - Tired Is The Sword -
    Full Of Fear Is The Word - - - Broken Is The Day.

    Nothin' Else ² Say
    Freedom Hard ² Find - Memories Left Behind;
    Troubled Is The Heart - Delayed New' Start - Hurt Is The Soul.

    ' Nothing But A Black Hole. '

    [/fieldset]

  6. #6
    Proud moslima..

    Reacties
    727
    24-08-2004

    Citaat Geplaatst door Funk Lady Flex
    Ja idd als hy moslim is & eerlyk gezegt ik neem nog liever een belgische moslim dan een marokaan moslim.

    De Belge kennen namelyk iets nie & da is SCHYNHEILIGHEID!


  7. #7
    Appels.

    Reacties
    2.487
    26-09-2004

    ik heb er niets tegen... maar hij MOET wel een Moslim zijn!!
    ik zou het niet erg vinden om met een Turkse moslim man gaan trouwen... HElemaal niet...
    maar mijn ouders wel, dat is jammer...
    Eyes like yours..

    meerdere gebruikers

    Mand. Sam. Kar. Sak.


  8. #8
    OutOfHere4Ever

    Reacties
    1.347
    22-05-2004

    Citaat Geplaatst door Karima_LOVE
    ik heb er niets tegen... maar hij MOET wel een Moslim zijn!!
    ik zou het niet erg vinden om met een Turkse moslim man gaan trouwen... HElemaal niet...
    maar mijn ouders wel, dat is jammer...


    Ja idd ik zou het niet erg vind om te trouwen met een niet marokkaan maar mn ouders denk ik wel (maybe onderschat ik ze weer ) maarreuh nee gewoon een marokkaan 100% moslim