1. #61
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Een man moet gewoon capabel zijn wanneer die besluit te trouwen....Hij moet voor een vrouw kunnen zorgen...anders ben je niets meer dan een mislukkeling....haar ouders hebben toch niet zo hard voor haar gewerkt en haar groot gebracht...om haar uiteindelijk aan een zwerver te geven...het moet niet gekker worden...Hoe je het wendt of keert...geld is belangrijk...zowel voor de man als de vrouw...het maak het leven makkelijker en aangenamer....get rich or die tryin bitch...ipv hier te lopen janken...Lol...
    is het jouw mening?
    of is baseer jij dit nog ergens op?
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  2. #62
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    vandaar zoveel scheidingen wat kunnen vrouwen in het algemeen tegenwoordig?
    vrouwen tegenwoordig kunnen weinig huishoudelijke taken
    koken
    strijken
    schoonmaken

    zijn al dingen wat ze moeilijk afgaat

    ik denk dat ik als man beter kan koken, strijken en schoonmaken dan de gemiddelde vrouw die je in het centrum shoppend aantreft
    of in de restaurants ziet eten samen met hun vriendinnen of vriend/minnaar
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  3. #63
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door MadameAmelle Bekijk reactie
    Iemand die tenminste eerlijk is. Allahoema baarik.
    je kan beter zeggen:
    iemand die tenminste in mijn straatje praat. Allahoemma baarik
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  4. #64
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Ik begrijp niet waar jij je zo druk om maakt...en ik geloof echt niet dat een Marokkaanse ooit geïnteresseerd in jou zou zijn...het zit jou namelijk niet echt mee in het leven...en lelijk en geen geld...vandaar je frustraties...fucked up voor je..tering poepvlek...Lol..
    haha
    hmm...het is iig duidelijk dat je geen goed antwoord hebt op mijn vragen

    maar is goed tasjesdief of kruimeldief ...ik ga maar weer eens verder...
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  5. #65
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    Citaat Geplaatst door opzoekers1234 Bekijk reactie
    als je zo gaat denken dan kom je er nooit

    tegenwoordig met al dat flexibilisering op de arbeidsmarkt kan je moeilijk tot geen vaste baan krijgen
    zekerheid heb je sowieso niet meer in deze tijd
    en dan maakt het niet zoveel uit of je nou een uni papiertje hebt of een mbo papiertje

    Als je voor de inhoud van een persoon gaat, voor de persoon die een goed karakter heeft, oprecht is en aan zijn geloof werkt
    dan moet je niet naar zulke dingen kijken....
    en btw, hier in NL kom je altijd wel rond...dus over dat hoef je geen zorgen te maken
    zolang je het maar goed en slim aanpakt.

    maar ben je als vrouw een geldwolvinnetje dan moet je ook niet met zo een persoon willen trouwen
    zoek dan een drugsdealer of zo een fraudeur van een zakenman op die jou in zijn AMG rondrijdt en van hotel naar hotel meeneemt waar je slechts als n-eukpop mag dienen

    en ik begrijp ook wel dat de meeste vrouwen voor zo een man niet zal en wil gaan
    want die vrouwen van tegenwoordig hebben euro tekens in hun ogen en in hun harten tegenwoordig i.p.v. iemaan
    Hij heeft volledig gelijk. Ik ben trouwde jong. Mijn man had geen baan, woonde nog thuis in. Ik studeerde nog. Hamdoulilaah, alles komt in orde.

    Heb geloof in Allah. Dat is het probleem van tegenwoordig. Je moet kijken of hij wel gelovig is. Niet of hij u kan onderhouden. Vrouwen van tegenwoordig!

    “Wees geduldig, voorwaar, de Belofte van Allah is waarachtig. En laat je niet provoceren door degenen die niet overtuigd zijn.”

    (Soerat ar-Roem: 60)


  6. #66
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    True. Sommige willen gewoon trouwen.
    Zo negatief allemaal. Wat hebben jullie allemaal meegemaakt. Wat andere meemaken moet je niet te veel rekening mee houden.

    “Wees geduldig, voorwaar, de Belofte van Allah is waarachtig. En laat je niet provoceren door degenen die niet overtuigd zijn.”

    (Soerat ar-Roem: 60)


  7. #67
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Een man moet gewoon capabel zijn wanneer die besluit te trouwen....Hij moet voor een vrouw kunnen zorgen...anders ben je niets meer dan een mislukkeling....haar ouders hebben toch niet zo hard voor haar gewerkt en haar groot gebracht...om haar uiteindelijk aan een zwerver te geven...het moet niet gekker worden...Hoe je het wendt of keert...geld is belangrijk...zowel voor de man als de vrouw...het maak het leven makkelijker en aangenamer....get rich or die tryin bitch...ipv hier te lopen janken...Lol...

    ++++ inderdaad mee eens!

  8. #68
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Tegenwoordig lijkt me dat we meer geldaanbidders hebben dan Allah cc aanbidders.

    Naymar krijgt 200 miljoen. Met ons 10 en kunnen we hem wel verslaan.

    Ik wil dan 20 miljoen op mijn rekening eer ik ga trouwen.

    Dames schrijf geen pm als je geen 20 miljoen op mijn rekening stort..
    Een huis is toch wel handig hoor.
    HAGENEESJE

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    Jij hebt zo te zien met iedereen problemen
    Echt zo'n flikkertje die grote bek heeft op internet, zo'n zwakbegaafde internetheld ben je die ze3ma hier stoer doet voor vrouwtjes omdat ie in echte leven geen aandacht van ze krijgt tazzzzzzz 3la lompe stinkerd.
    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Ik begrijp niet waar jij je zo druk om maakt...en ik geloof echt niet dat een Marokkaanse ooit geïnteresseerd in jou zou zijn...het zit jou namelijk niet echt mee in het leven...en lelijk en geen geld...vandaar je frustraties...fucked up voor je..tering poepvlek...Lol..

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    51
    17-04-2011

    Citaat Geplaatst door taqwa_lillah Bekijk reactie
    Sinds wanneer geeft een vaste baan zekerheid. Je moet geen vertrouwen hebben in je werkgever. Die voorziet jou niet. Allah is de voorziener.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Dit is echt zo.. vele pinnenn zich daarop vast

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    51
    17-04-2011

    Als je echt voor hem wilt gaan omdat je weet dat t een goede man is dan moet je je zeker hierdoor niet tegen laten houden.

    Maar je hebt ook onverantwoordelijke mannen die niet willen werken, geen moeite doen om iets te behalen.. hier moet je ver uit se buurt van blijven

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    kijk uit dat jullie geen depressie krijgen geld ,auto ,huis

    maar imaan versterken??

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    51
    17-04-2011

    Citaat Geplaatst door zenzi Bekijk reactie
    Nee dat weet je niet want misschien kiest ze voor jouw om gewoon getrouwd te zijn of om op te scheppen bij haar familie.

    En wat ben jij voor een man als je een vrouw nodig hebt om je dingen op orde te krijgen. Dan kan je beter een begeleider nemen. Of maatschappelijk werker ofzo
    Helemáal mee eens!..

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    denk dat vele meisjes hier onder druk thuis worden gehouden ouders die constant op hun inpraten

    als het om huwelijk enzo gaat geld geld geld

  15. #75
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Een huis is handig,
    een auto is handig,
    een jacht is handig,
    een internet is handig,
    een telefoon is handig,
    we kunnen het lijstje wel uitbreiden..

    Deze handigheden als voorwaarde aanvoeren om te kunnen trouwen is voor mij NIET handig; is voor mij niet bespreekbaar..

    Een meisje trouwt met mij omdat ik een huis heb, als ik dat huis verlies verlaat ze mij..
    Ik wil iemand die bij mij blijft tot de dood ons scheidt..
    Ik zou niet bij schoonouders/ouders willen inwonen met mijn man. Maar ieder zijn keuze.
    HAGENEESJE