1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    247
    19-07-2015

    What to do?

    Tijdje terug voor de ramadan ben ik aan een jongen gekoppeld door zijn zus waar ik heel leuk contact mee heb gehad. Ik was dus een keer met hem aan de telefoon en toen zijn we elkaar spontaan tegen gekomen en hebben we kennis met elkaar gemaakt.
    Ik heb nog twee dagen na onze korte ontmoeting contact met hem gehad en vervolgens hoorde ik 4 dagen niks van hem.
    Na lang aandringen van vriendinnen en mensen om mij heen heb ik hem toch maar geappt om mijn zorgen te uiten en vragen of alles wel goed gaat. Hij vertelde me dat het wel ging na omstandigheden en dat er iets met een vriend van hem aan de hand was en zei dat hij het me nog zou vertellen. Heel vaag, maar goed. Ik heb hem daarna niet meer gesproken. Hij stuurde me nog de dagen daarop een aantal islamitisch gerelateerde afbeeldingen via de app. Ik wist niet zo goed wat ik daarmee moest dus ik heb er maar niet op gereageerd omdat ik nogal in de war was en ik gewoon wilde dat hij met me zou praten.
    Nu is het zo dat ik al een enige tijd een nieuw nummer wilde nemen en ik moet zeggen dat hij wel een aanleiding daartoe is geweest. Ik had voor mezelf een ultimatum opgesteld. Als ik met El Eid niks van hem hoor dan zet ik er voor mezelf een punt achter.
    Een dag na el eid heb ik dus mijn nummer veranderd. Ik heb zijn zus mijn nieuwe nummer geappt voor het geval ze zich ooit afvraagt waarom we geen contact met elkaar hebben. Hem heb ik niet mijn nummer gegeven omdat hij mij die tijd sterk de indruk gaf dat hij geen contact meer wil.
    Ik denk dat we nu ruim twee maanden geen contact meer met elkaar hebben. Ik heb zijn nummer nog, maar appen zal ik hem niet, for sure. Ik zit er tot de dag van vandaag nog erg mee omdat ik gewoon geen uitleg heb gehad waardoor ik het niet goed voor mezelf heb afgesloten. Daarnaast heb ik ons contact zo leuk ervaren dat ik het nog steeds jammer vind hoe het is gegaan. Soms denk ik, heb ik er wel goed aan gedaan om het op deze manier aan te pakken? Maar aan de ene kant wilde ik de eer liever aan mezelf houden dan maar wachten wanneer hij weer contact zou zoeken en het hem maar makkelijker maken. Voor hetzelfde geldt had hij nooit contact gezocht, ook al zou ik mijn nummer niet hebben veranderd.

    Ps: Deze scenario had ik al eerder in een andere hoekje geplaatst, maar ik moest het even weer van me afschrijven.

  2. #2
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    blijkbaar zit je ermee
    en vind je hem te leuk en heel jammer dat het niks is geworden

    wanneer een meid het nr. nog in haar tel heeft
    dan zal ze hem vroeg of laat appen of bellen
    dus hang de kuise vrouw niet uit
    en bel hem gewoon op

    ga een keer goed op je bek
    en dan zal je het waarschijnlijk leren
    jullie vrouwen leren het nooit uit subtiele signalen

    veel succes
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.222
    06-06-2010

    vraag anders zn zus een keer van hoe is het met je broertje, misschien dat daar iets uit komt..

    of anders bel hem een keer privé zodat ie je nr niet heeft en vraag gwn dat je uitleg wilt maar ik denk dat hij je verder niet zag zitten anders zou die wel achter je aan gaan

    waarom zou die afstandelijk doen naar iemand omdat er iets met zn vriend is, het is zn ma niet, is maar een vriend
    Twa7ashtek ya lwalida

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Vergeven en vergeten. Maar beter gewoon direct vragen, ipv 5 jaar ongetrouwd thuis te wachten tot je ineens hoort dat hij 6 jaar eerder al is getrouwd en al op kind nr 4 zit. (Bij wijze van spreken).
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  5. #5
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Gewoon lekker laten gaan zat andere jongens!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Als hij nog contact met je wil en merkt dat je nummer het niet meer doet dan zal hij wel uitleg vragen aan zijn zus(je)

    Ik vraag me ook af wat er mijn zijn vriend is gebeurd, klinkt maar louche..

  7. #7
    Junior

    Reacties
    21
    03-07-2017

    Hij vindt je niet mooi in het echt.

  8. #8
    Nunc a

    Reacties
    53
    31-08-2012

    Ik denk dat hij is afgeknapt na jullie korte ontmoeting. Kan allerlei redenen hebben. Gewoon vergeten.

    "Si la vie m’a bien appris quelque chose, c’est que l’on ne peut jamais savoir ce qu’elle nous réserve.”


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    79
    07-05-2014

    Ik heb het ook meegemaakt, je moet accepteren dat je geen antwoord gaat krijgen.. Nooit niet maybe.

    Laat het gaan..
    32. Welke van de gunsten van uw Heer wilt gij dan ontkennen?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    247
    19-07-2015

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Als hij nog contact met je wil en merkt dat je nummer het niet meer doet dan zal hij wel uitleg vragen aan zijn zus(je)

    Ik vraag me ook af wat er mijn zijn vriend is gebeurd, klinkt maar louche..
    Het is echt zo tegenstrijdig allemaal. Na dat we elkaar hadden gezien heeft hij me nog daarna geappt. We appten elkaar nog twee dagen door.
    Nadat hij niks liet horen en ik hem vroeg of alles goed ging, was dat zijn kans om gewoon open en eerlijk te zijn. Maar blijkbaar verdien ik het niet om de waarheid te weten. Vervolgens stuur je me afbeeldingen via de app. Wat ook super raar is want als je echt geen interesse hebt dan doe je dat toch niet lijkt mij. Het is zo verwarrend allemaal.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door Soesje_x Bekijk reactie
    Het is echt zo tegenstrijdig allemaal. Na dat we elkaar hadden gezien heeft hij me nog daarna geappt. We appten elkaar nog twee dagen door.
    Nadat hij niks liet horen en ik hem vroeg of alles goed ging, was dat zijn kans om gewoon open en eerlijk te zijn. Maar blijkbaar verdien ik het niet om de waarheid te weten. Vervolgens stuur je me afbeeldingen via de app. Wat ook super raar is want als je echt geen interesse hebt dan doe je dat toch niet lijkt mij. Het is zo verwarrend allemaal.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja het klinkt allemaal verwarrend maar trek het je niet aan, alles heeft zo zijn redenen.
    Je bent duidelijk geweest en nu is het aan hem..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    laat hem gaan, hij is afgeknapt
    Offline

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Laat het gaan. Hij heeft een ander of zelfs meer. Move on. Genoeg mannen ougti. Het ligt trouwens niet aan joh, niet aan jezelf twijfelen. Mannen zijn soms gewoon vaag.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Lieve meid laat het gaan. Geloof me als een jongen echt geintresseerd is zal je dat wel merken. Blijkbaar zit hem iets dwars maar is hij niet mans genoeg omdat met je te bespreken, wat heb je aan zo'n gast als hij dat al moeilijk vind laat staan als jullie getrouwd zijn en hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Ik snap wel dat het frusterend is dat je nu geen antwoord hebt, miss dat je het nog aan die zus kan vragen aangezien zij jullie tenslotte heeft gekoppeld.?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Bad-Boy Bekijk reactie
    Ik denk dat hij is afgeknapt na jullie korte ontmoeting. Kan allerlei redenen hebben. Gewoon vergeten.
    hier ben k ook beetje bang voor idd en waarschijnlijk het niet durven benoemen dus dan maar vaag doen in de hoop dat contact vanzelf vervaagt. Ik vind dit overigens wel heel zwak als je geen interesse hebt geef het dan gewoon aan (wereld vergaat niet).