1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Heeeeel herkenbaar, k heb okk altijd marokko nodig punt is wel dat als ik terug kom heel veel moeite heb m'n draai weer te vinden..afscheid is altijd nogal zwaar. Khair

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Even een update van de topic, alhamdolilah ten alle tijde. Allerbelangrijkste in dit leven is je band met Allah swt, je band met je ouders en familie en..je gezondheid zowel lichamelijk als mentaal moge Allah swt alle zieke broeders en zusters Zijn shifaa schenken en Moge Allah swt het de graven van onze doden verbreden en bekleden met kleding uit het paradijs..vooral voor onze overleden broeders en zusters die op een vergeten plek begraven zijn en niemand hebben die persoonlijk duaa doet voor ze Allahuma ir7am jami3 lmoslimin sluit elke duaa af met jami3 lmoslimin beste broeders en zusters we moeten elkaat helpen in deen

  3. #18
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    Ameen sis.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Ik heb enorm veel moeite mezelf maar alhamdl. Ben niet de persoon geworden waarvan ik droomde.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Ik heb mezelf geaccepteerd maar de mensen om me heen accepteren mij niet. Ze geven me niet eens de kans. Ze hebben al gelijk een oordeel klaar liggen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    De tevredenheid van Allah swt is het enige wat telt, focus je daarop

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Ben vooral teleurgesteld in mezelf maar alhamdl ten alle tijden

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Alhamdolilah ten alle tijden, werk aan jezelf blijf jezelf ontwikkelen. Soms wordt je de persoon met wie je niet hlml tevreden bent en niet zag aankomen maar het IS wek de persoon die je nodig hebt soubhanallah

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Waar je nu staat en hoe je nu bent bepaald niet dat jij zo voor altijd zal zijn, geloof dat het beter wordt net de wik van Allah swt en vooral ad3iya verrichten en bidden zoek de tevredenheid van de schepper Allah swt en niet van de schepsels dan ben je succesvol

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Liefde voor jullie omwille van Allah swt. We kennen elkaar niet maar wie weet ontmoeten we elkaar allen in akhira..werk ervoor mensen dese dunya IS al verleden tijd paar keer knipperen en het IS voorbij en wat hebben we dan bereikt..Ya Allah laat ons niet verliezen en laat ons de strijd winnen tegen de duivel em zijn valse streken

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Blijf sterk blijf sterk

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Liefde voor jullie omwille van Allah swt. We kennen elkaar niet maar wie weet ontmoeten we elkaar allen in akhira..werk ervoor mensen dese dunya IS al verleden tijd paar keer knipperen en het IS voorbij en wat hebben we dan bereikt..Ya Allah laat ons niet verliezen en laat ons de strijd winnen tegen de duivel em zijn valse streken
    Mooi gezegd. Ameen

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Liefde voor jullie omwille van Allah swt. We kennen elkaar niet maar wie weet ontmoeten we elkaar allen in akhira..werk ervoor mensen dese dunya IS al verleden tijd paar keer knipperen en het IS voorbij en wat hebben we dan bereikt..Ya Allah laat ons niet verliezen en laat ons de strijd winnen tegen de duivel em zijn valse streken
    Ameen.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Even een update van de topic, alhamdolilah ten alle tijde. Allerbelangrijkste in dit leven is je band met Allah swt, je band met je ouders en familie en..je gezondheid zowel lichamelijk als mentaal moge Allah swt alle zieke broeders en zusters Zijn shifaa schenken en Moge Allah swt het de graven van onze doden verbreden en bekleden met kleding uit het paradijs..vooral voor onze overleden broeders en zusters die op een vergeten plek begraven zijn en niemand hebben die persoonlijk duaa doet voor ze Allahuma ir7am jami3 lmoslimin sluit elke duaa af met jami3 lmoslimin beste broeders en zusters we moeten elkaat helpen in deen
    Ameen.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Baraka Allahu feekom.

    Overgave aan Allah swt. Zien dat wij gewoon machteloos zijn. Punt.

    Bij elke gebeurtenis jezelf afvragen; wat wil Allah swt mij leren op dit moment? Op wat voor manier brengt dit mij dichter bij U?

    Khair, geen weerstand zag ik staan. Inderdaad geen weerstand, niet vechten, niet proberen er zelf uit te komen. Lukt niet. Enkel Allah swt heeft die macht. Dus vraag Hem.

    Khair moge Allah swt liefde voor Hem in onze harten plaatsen