1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door samgirl Bekijk reactie
    Ja idd dit zeg ik niet zomaar
    Soms is het echt tijd om verder te gaan en los te laten meid.
    Vergeven .
    Ik weet iedereen zijn eigen timing ...maar ik kan me niet voorstellen dat jij echt wees wilt zijn astaghfiruAllah....misschien voel jij je zo soms maar dat is anders.xxx

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    16
    26-08-2017

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    MashaAllah moedig jou woorden en verhaal emotioneel.
    Ik wens jou en je moeder het hoogste graad in het paradijs toe Allahouma amien.
    xxx
    fi amaani Allah
    Allahouma ameen, superlief van je! Hetzelfde geldt voor jou

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Ikieee Bekijk reactie
    Allahouma ameen, superlief van je! Hetzelfde geldt voor jou
    Allahouma amien lieverdt
    Mogen jullie samen herenigd worden bi idni Allah.
    fi amaani Allah

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    146
    08-01-2012

    Beste dame, een lastige situatie. Jouw oproep is een schreeuw om hulp. Neem contact op met een professional om uit te zoeken hoe met de situatie om te gaan. Ergens diep van binnen weet je al wat je moet doen, alleen moet je de stap nog zetten. Wens je veel moed, wijsheid en geduld toe.

  5. #20
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Veel koran beluisteren.... niet tegen haar in gaan... probeer leuke dingen te doen met vriendinnen...meer verdiepen in onze prachtige dien...

    Bi idniallah zal je daardoor meer rust vinden...

    Ja er staat dat je uit 77 komt... als je op jezelf wil wonen dan ben je daar volwassen genoeg voor... wel een huisje nemen in de buurt van je moede rom.haar daar waar mogelijk is te helpen... etc...zelfmoord is nooooooooit een optie... dus reken op allah ... en neem never nooit een beslissing als jij je niet lekker voelt... beluister 40 dagen achter elkaar surat al baqara...

    Dagelijks surat nas falaq ikhlas fatiha...

    Verdiep je gewoon veeeeeeel meer in dien....

  6. #21
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah swt jou bijstaan

    Doe alsjeblieft geen domme dingen. Wij hebben allemaal zo onze beproevingen. Na3li shitaan a khti
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-10-2012

    Zelfmoord plegen en in de hel belanden is nog erger dan de situatie waarin je nu zit.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    43
    21-01-2013

    Zelfmoord is 1 van de grootste zonden binnen de Islam en jij gaat dat ook helemaal niet doen. Jij bent teleurgesteld en dat is begrijpelijk. Heb je haar gevraagd wat de reden is dat ze zo doet tegen je? Is er bijv iets voorgevallen. En weet dat dit slechts een beproeving is voor jou en Allah beproefd degenen van wie Hij het meest houd. Wees geduldig en doe jou taak uitvoeren en dat is haar liefhebben en respecteren Allah zal haar op een dag laten inzien hoe de werkelijkheid zit. Als je nog niet bent getrouwd je gaat kids krijgen genoeg aan wie je liefde kan geven..

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    19
    26-01-2014

    Zelfmoord is geen uitweg! Pm me. Geen gekke dingen doen. Calm down je hersens gebruiken. Enige die je kan helpen uit zo n nare situatie is Allah, bid bid bid en vraag om hulp!
    Meerdere gebruikers...