1. #76
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Tell me..
    Trudie, door je gebruiksnaam moet ik denken aan een lieve vijftigjarige ouds collega van me. Ken je helaas niet zo goed..:/

  2. #77
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    Klopt. Een ongetrouwde man kan verliefd worden en trouwen en getrouwde man kan verliefd worden en scheiden door dit forum.

    Ik geef je wel gelijk wat betrrft getrouwde mensen die hier niet thuis horen.
    Een ongetrouwde man kan verliefd worden en trouwen en hij kan daarna nogmaals 3 keren verliefd worden en trouwen als hij dit aankan en rechtvaardig is. Verder kan die man die getrouwd is zich wellicht gedragen en weg blijven van zina en die ongetrouwde man niet en valt in zina en relaties enz en dates.

    Conclusie: het is slecht voor alle moslims

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Een ongetrouwde man kan verliefd worden en trouwen en hij kan daarna nogmaals 3 keren verliefd worden en trouwen als hij dit aankan en rechtvaardig is. Verder kan die man die getrouwd is zich wellicht gedragen en weg blijven van zina en die ongetrouwde man niet en valt in zina en relaties enz en dates.

    Conclusie: het is slecht voor alle moslims
    Broer ga naar uw vrouw en red jezelf voordat je in zina hier vervalt of andere haram zaken

  4. #79
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Nee, dat zou ik nooit accepteren en nooit toestaan. Wat is je punt zuster
    Alhamdoelilaah. Doe hetgeen wat je haar verbied zelf ook niet.

  5. #80
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Trudie, door je gebruiksnaam moet ik denken aan een lieve vijftigjarige ouds collega van me. Ken je helaas niet zo goed..:/
    Haha! Subhan Allah. Mijn ex-collega heet zo. Het was een super lief, oud vrouwtje. Dacht aan haar toen ik een accountnaam moest verzinnen. Maakt niet uit. Ben ook niet zo heel actief haha.

  6. #81
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Alhamdoelilaah. Doe hetgeen wat je haar verbied zelf ook niet.
    Djazaki Allaahu gairaan voor je nasieha. Ik verbied haar m.nl en zij verbied het mij niet zolang ik me gedraag en totzover lukt het me aardig al jaren walhamdoelilah. Ik verbied haar het naar buiten gaan zonder mijn toestemming, moet ik mezelf nu ook verbieden naar buiten te gaan zonder mijn toestemming? Ik ben hier al bijna 10 jaar actief waarvan ik enkele jaren helemaal weg was. Ik ben pas 6 jaar getrouwd met haar dus ik ben hier al lang voordat ik met haar was.Nog eventjes en ik ben weer weg of in iedergeval erg weinig actief.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #82
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    Broer ga naar uw vrouw en red jezelf voordat je in zina hier vervalt of andere haram zaken
    Na3am absoluut, maar welke advies geef jij jezelf en andere ongetrouwde broeders? Verliefd worden op vrouwen op m.nl en trouwen of ook weg gaan hier en jezelf beschermen tegen verboden relaties en zina want 1000 mensen daten met elkaar en heel miss trouwd er 1 met elkaar.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Na3am absoluut, maar welke advies geef jij jezelf en andere ongetrouwde broeders? Verliefd worden op vrouwen op m.nl en trouwen of ook weg gaan hier en jezelf beschermen tegen verboden relaties en zina want 1000 mensen daten met elkaar en heel miss trouwd er 1 met elkaar.
    even mijn haarmasker uitspoelen en mijn haren fohnen.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    so zeg eens


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  10. #85
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Haha! Subhan Allah. Mijn ex-collega heet zo. Het was een super lief, oud vrouwtje. Dacht aan haar toen ik een accountnaam moest verzinnen. Maakt niet uit. Ben ook niet zo heel actief haha.
    , wat geinig!
    Trudie's zijn meestal lief.^^

  11. #86
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Djazaki Allaahu gairaan voor je nasieha. Ik verbied haar m.nl en zij verbied het mij niet zolang ik me gedraag en totzover lukt het me aardig al jaren walhamdoelilah. Ik verbied haar het naar buiten gaan zonder mijn toestemming, moet ik mezelf nu ook verbieden naar buiten te gaan zonder mijn toestemming? Ik ben hier al bijna 10 jaar actief waarvan ik enkele jaren helemaal weg was. Ik ben pas 6 jaar getrouwd met haar dus ik ben hier al lang voordat ik met haar was.Nog eventjes en ik ben weer weg of in iedergeval erg weinig actief.
    Wa iyaak. Je bent een volwassen man neem aan dat je weet wat ik daarmee bedoel. Vrouwen gehoorzamen mannen omwille ban Allaah, het is dus onmogelijk dat ze je kan verbieden om zonder toestemming naar buiten te gaan. Probeer je als man te verplaatsen in de schoenen van je vrouw, laat hetgeen wat ze niet leuk vind gewoon achterwege. Gair in shaa Allaah.

    Moge Allaah je huwelijk zegenen. Ameen!

  12. #87
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    so zeg eens
    Je bent een vrouwonvriendelijke viespeuk.

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    is dat jou mening?

    mening van een vrouw telt niet weet je toch ?


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart