1. #31
    bij de les blijven

    Reacties
    257
    14-07-2017

    Alle stranden in Marokko zijn gevaarlijk door stromingen. Van Saidia tot Sahara. Dus kijk uit pas op. Ook voor goede zwemmers.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door talisker Bekijk reactie
    Een mui ligt ongeveer haaks ten opzichte van het strand (niet verticaal )
    Dit is wat ik bedoelde maar akkoord, haaks is een betere omschrijving.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Marokko-nl-Imam Bekijk reactie
    Alle stranden in Marokko zijn gevaarlijk door stromingen. Van Saidia tot Sahara. Dus kijk uit pas op. Ook voor goede zwemmers.
    Niet alleen de stranden in Marokko, ik denk dat je rustig kunt stellen dat er mensen zijn verdronken in welke zee dan ook. Zoals iemand hier eerder al heeft gezegd: Een zee is iets heel anders dan een zwembad.

  4. #34
    bij de les blijven

    Reacties
    257
    14-07-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Niet alleen de stranden in Marokko, ik denk dat je rustig kunt stellen dat er mensen zijn verdronken in welke zee dan ook. Zoals iemand hier eerder al heeft gezegd: Een zee is iets heel anders dan een zwembad.
    Klopt maar we hebben het hier ook over Marokkaanse stranden en niet over Groningse of Belgische stranden.
    De 1 denkt dat alleen de Atlantische stranden gevaarlijk zijn en de ander denkt dat alleen de Middellandse stranden veilig zijn daarom ook mijn reactie. Marokkaanse stranden zijn mooi maar ze eten helaas mensen op, of je kan zwemmen of niet, jong of oud, vrouw of man, een kind of een volwassene, Marokkaanse stranden maken geen onderscheid. Tanger kent 2 zeeën althans de witte Atlantische oceaan en de blauwe Middellandse zee.