1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    120
    13-06-2016

    IS leider Baghdadi vermoordde vertrouweling en zijn 3 kinderen vanwege geheimen

    ISIS leader al-Baghdadi has confidant regarded as his 'box of secrets' EXECUTED along with the man's three children over fears he could be captured in Mosul and reveal all

    - ISIS mastermind Abu Bakr al-Baghdadi ordered death of close confidant
    - Abu Abdullah was a 'box of secrets' who knew everything about the tyrant


    http://www.dailymail.co.uk/news/arti...eveal-all.html

  2. #2
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    IS leider Baghdadi vermoordde vertrouweling en zijn 3 kinderen vanwege geheimen

    Mainstream media sprookjes

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    een vijand van het westen wordt al te vaak met vals nieuws beschuldig, hoe vaak is hij omgekomen in de media . ik geloof zoiets nooit, al ben ik een tegenstander van die lul

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    een vijand van het westen wordt al te vaak met vals nieuws beschuldig, hoe vaak is hij omgekomen in de media . ik geloof zoiets nooit, al ben ik een tegenstander van die lul
    Haha,ik zat daar ook aan te denken. 100% eens met wat je daar schrijft. IK vertrouw dit bericht ook voor geen meter.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    120
    13-06-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    een vijand van het westen wordt al te vaak met vals nieuws beschuldig, hoe vaak is hij omgekomen in de media . ik geloof zoiets nooit, al ben ik een tegenstander van die lul
    Dat klopt, maar ik denk niet dat zoiets ernstigs over Ayman Zawahiri
    geschreven zou worden. Ook al is hij een nog grotere vijand van het
    westen. Dus ik denk dat je deels gelijk hebt. Maar dit is denk ik wel
    waar want de leiders van IS zaten vroeger bij de Baath partij van
    Saddam en hij deed ook aan sadisme en aan vertrouwelingen doden
    om een punt te maken.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Haha,ik zat daar ook aan te denken. 100% eens met wat je daar schrijft. IK vertrouw dit bericht ook voor geen meter.
    Zijn dood is nooit bevestigd, ook niet in het Westen of Rusland.

    Wat wel is bevestigd is dat hij een tijd geleden zwaar gewond is geraakt door een VS strike, maar geen confirmed kill. Niet lang geleden hebben de Russen hem weer geraakt, maar ze konden niet 100% garanderen dat het een kill was. Recentelijk zag ik berichten dat de Koerden, en volgens mij Iran ook, aan gaven dat hij wel nog leefde.

    Mocht hij nog wel leven (wat ik betwijfel), vroeger of later is hij aan de beurt.. dat lijkt me duidelijk.

  7. #7
    bij de les blijven

    Reacties
    257
    14-07-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Zijn dood is nooit bevestigd, ook niet in het Westen of Rusland.

    Wat wel is bevestigd is dat hij een tijd geleden zwaar gewond is geraakt door een VS strike, maar geen confirmed kill. Niet lang geleden hebben de Russen hem weer geraakt, maar ze konden niet 100% garanderen dat het een kill was. Recentelijk zag ik berichten dat de Koerden, en volgens mij Iran ook, aan gaven dat hij wel nog leefde.

    Mocht hij nog wel leven (wat ik betwijfel), vroeger of later is hij aan de beurt.. dat lijkt me duidelijk.
    Iedereen komt wel aan de beurt dat is nog duidelijker.

  8. #8
    bij de les blijven

    Reacties
    257
    14-07-2017

    Heel dat isis sekte stamt af van de wahabistisch-salafistische sekte.
    Dat zijn geen normale moslims meer. Verre van
    Als de vliegen vliegen vliegen de vliegen vliegensvlug.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Hij geeft nooit in een baath partij gezeten. AlBaghdadi 7afidahu Allah heeft wel islamitische Fiqh gestudeerd en zijn eigen ouders noemde hem notabene 'almo2min'.
    Je leugens zijn te triest, verzin op zijn minst iets beters.
    of hij lid was van ba3th partij was ,dat zou kunnen want alle soeniten waren voor ba3th partij, maar hij was geen bekende in die partij, wel zijn alle kopstukken van isis ex soldaten in het leger van saddam hossein, oprichter ervan is die oude blonde irakees , kan niet op zijn naam komen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    217
    25-07-2016

    Die vervloekte hond zal zich moeten opblazen anders wordt ie vernederd zoals Saddam.

  11. #11
    bij de les blijven

    Reacties
    257
    14-07-2017

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Wahabistisch-salafistisch???
    Ben je een rafidih dat je zo praat of ben je weer een nieuwe hansie account.

    Sowieso heb je niks begrepen van tawheed als je met dat soort loze termen smijt.
    Ben jij toevallig ook een salafist of een onwetende jonge sunni?
    Ik was ook zo naïef als jij tot ik het licht zag.
    Je gaat niet kunnen ontkennen dat isis wahabistisch-salafistische gedachtengang hebben. Is een feit. Misschien wel een zure appel voor je maar het is gewoon zo.
    Als de vliegen vliegen vliegen de vliegen vliegensvlug.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Moslims willen niks met politiek partijen te maken hebben ze zien het als Shirk. Probeer het nog eens Hansie.
    jij bent simple minded type A

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Marokko-nl-Imam Bekijk reactie
    Ben jij toevallig ook een salafist of een onwetende jonge sunni?
    Ik was ook zo naïef als jij tot ik het licht zag.
    Je gaat niet kunnen ontkennen dat isis wahabistisch-salafistische gedachtengang hebben. Is een feit. Misschien wel een zure appel voor je maar het is gewoon zo.
    de meeste jonge marokkaanen in nederland die het arabisch niet machtig zijn , zijn salafisten zonder het in de gaten te hebben

  14. #14
    bij de les blijven

    Reacties
    257
    14-07-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    de meeste jonge marokkaanen in nederland die het arabisch niet machtig zijn , zijn salafisten zonder het in de gaten te hebben
    Of ze hebben van huis uit geen Islamitische opvoeding gehad dan belanden ze bewust en onbewust ook in zulke afvallige sekten.
    Jammer
    Als de vliegen vliegen vliegen de vliegen vliegensvlug.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Marokko-nl-Imam Bekijk reactie
    Of ze hebben van huis uit geen Islamitische opvoeding gehad dan belanden ze bewust en onbewust ook in zulke afvallige sekten.
    Jammer
    ook moskee die zij bezoeken