1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium

    MHP-leider:”Kirkoek, Mosoel en Erbil zijn Turkmeense steden”

    “Kirkoek, Mosoel en Erbil zijn Turkmeense steden en we hebben daar veel relaties,” zei Bahçeli tijdens een verklaring voor zijn partijgroep in het parlement op 3 oktober.

    “Dit betekent niet dat we de andere volkeren van Irak, die essentiële en gelijke rechten hebben, verwaarlozen of niet erkennen,” voegde hij eraan toe.

    “Maar het bestaan van de Iraakse Turkmenen zal niet genegeerd worden. Kirkoek is doorheen de geschiedenis altijd Turks geweest. Vandaag is het Turks en in de toekomst zal het Turks zijn. Het is een van de glorieuze Turkse steden”, zei hij.

    “Wij kunnen niet comfortabel zijn terwijl de rechten van de Turkmenen geschonden worden,” zei Bahçeli.

    Hij liet ook doorschemeren dat de MHP een militaire operatie door Turkije in Noord-Irak zou steunen, waarmee hij de verklaringen van president Tayyip Erdoğan liet weerklinken dat Turkije “plotseling ’s nachts” kan tussenkomen in de KRG en dat “dit geen probleem zou zijn voor de Turkse Republiek”.
    http://www.dejongeturken.com/mhp-lei...meense-steden/
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #2
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Binnenkort zal Erdolf het codewoord voor de inval en Anschluss geven ...

  3. #3
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Seit 5.45 Uhr wird jetzt zurückgeschossen!

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Als die achterlijke groothoofden een zet daar zetten dan mogen ze naar de hel geknald worden.

    Olie is van arabieren niet van die turkse chimpies

  5. #5
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Bahçeli is een achterlijke racistische Turkse kafir.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Yal3an abouh al 3ars

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    deze marokkaanse taghut joden die israel hebben gesticht, moeten zo snel mogelijk verdwijnen... zij denken dat ze via koerden gespuis hun grondgebied te kunnen uitbreiden,,

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    696
    07-03-2015

    1: Arabieren kunnen niet eens een stabiel land besturen, zie Irak en Syrië

    2: Bahçeli is zijn geloofwaardigheid kwijt. Dit zijn loze woorden.

    3. In geval van oorlog zullen de Arabieren weer vluchten zoals tegen de VS en ISIS.

    4. Koerden kunnen beter met ons meewerken dan met Arabieren. Ook al zijn ze onbetrouwbaar.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    696
    07-03-2015

    Seymour

    Ik zou als ik jou was mij bezig houden met Peter Chemrah. Hij is van plan om koning van de Rif te worden en jij zijn hofnar.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door NaderShah Bekijk reactie
    Seymour

    Ik zou als ik jou was mij bezig houden met Peter Chemrah. Hij is van plan om koning van de Rif te worden en jij zijn hofnar.
    Turkije moet berberistan steunen met wapens om zo de ingang van middellandsezee veilig te stellen net als in ottomaanse tijden waar de berbers als huurlingen werkten voor het ottomaanse rijk..

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door NaderShah Bekijk reactie
    Seymour

    Ik zou als ik jou was mij bezig houden met Peter Chemrah. Hij is van plan om koning van de Rif te worden en jij zijn hofnar.
    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Turkije moet berberistan steunen met wapens om zo de ingang van middellandsezee veilig te stellen net als in ottomaanse tijden waar de berbers als huurlingen werkten voor het ottomaanse rijk..
    Ga Marokko maar aanvallen

    We hebben niks aan woorden, daden.. iets wat turken niet kennen met dat gejank van hun

    We hebben allemaal gezien hoe Erdogan verbaal is vermorzeld door Putin, en zijn aanhangers in Nederland hebben te maken gehad met wat politiehondjes

    Resultaat? Turkije biedt excuses aan, en Nederland heeft Turkije laten zien wie baas is.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Ga Marokko maar aanvallen

    We hebben niks aan woorden, daden.. iets wat turken niet kennen met dat gejank van hun

    We hebben allemaal gezien hoe Erdogan verbaal is vermorzeld door Putin, en zijn aanhangers in Nederland hebben te maken gehad met wat politiehondjes

    Resultaat? Turkije biedt excuses aan, en Nederland heeft Turkije laten zien wie baas is.
    blanke tok praatjes..

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    blanke tok praatjes..
    3 comments plaats jij hier.

    Waarin je 4 uiterst discriminerende uitspraken doet.
    En zelfs nog eens 2 racisitische uitspraken.

    Wow...

    Wat is dat een verrotte kant van jezelf die jij hier met ons deelt.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    blanke tok praatjes..
    Jij moet eerst je mond gaan spoelen met zyklon B, en je lichaam behandelen tegen lepra...

    Alleen met kromme chimpievingers kan je opmerkingen maken als die van jouw

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Jij moet eerst je mond gaan spoelen met zyklon B, en je lichaam behandelen tegen lepra...

    Alleen met kromme chimpievingers kan je opmerkingen maken als die van jouw
    Gaat niet vrees ik.

    Zyklon B was in gas-vorm niet vloeibaar.

    Het ging zelfs van vaste vorm, (korrels meen ik)
    over in gasvorm. Sublimatie noemt men zoiets
    in de scheikunde.