1. #31
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hoor ik ook veel, denk dat ze iets willen compenseren wat hun vader ze nooit heeft kunnen geven.
    Bruidsschat min 7000-12000...aan de andere kant, hun eisen worden gewoon ingewilligd..dus ja both sides..
    Dit is niet waar, als er een man op haar pad komt die haar doet vergeten van rechts of links is, dan gaat ze gratis mee. Onzekere lelijke mannen betalen dit soort bedragen, ze gaan zelfs zo ver dat ze bij de bank een lening aanvragen om slechts eindelijk met haar het bed te kunnen delen.

  2. #32
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hoor ik ook veel, denk dat ze iets willen compenseren wat hun vader ze nooit heeft kunnen geven.
    Bruidsschat min 7000-12000...aan de andere kant, hun eisen worden gewoon ingewilligd..dus ja both sides..
    idd
    ezels willigen het in ja...
    een man met hersenen weet ook wel dat met zo een vrouw geen toekomst is
    die zal daarom nooit zo een gek bedrag betalen

    ik had er laatst erover toen ik in de moskee was
    een vrouw vertelde dat er sommige vrouwen een bedrag van 20.000 eisen
    uiteindelijk kwamen ze op een bedrag van 10.000 euro
    de jongen wilde niet meer dan dat betalen

    het is gewoon te gek voor woorden dit ...absurd gewoon!

    het lijkt wel of de mannen de moslima's tegenwoordig kopen
    dat je net zo hard moet onderhandelen als je op een markt zit
    en de vrouwen die zijn gek genoeg allemaal 7 a 8.000 euro waard of meer...

    ik kan er echt bij mijn hoofd niet bij
    ik zou nooit in mijn leven trouwen met zo een domme gans!
    die zo een denkwijze heeft...en geen ene pepernoot begrijpt van de islamitische bruidsschat
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  3. #33
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Als je 1.90 + bent als Marokkaanse man, dan heb je vaak al niet eens een vlotte babbel nodig. Genoeg Marokkaanse vrouwen die al sterretjes zien als ze een Marokkaanse man van 1.90+ zien rondlopen.

  4. #34
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door Hale Bekijk reactie
    Als je 1.90 + bent als Marokkaanse man, dan heb je vaak al niet eens een vlotte babbel nodig. Genoeg Marokkaanse vrouwen die al sterretjes zien als ze een Marokkaanse man van 1.90+ zien rondlopen.
    klopt
    al ben je lelijk
    ze vallen toch op je

    een ruig uiterlijk helpt ook met een dominante karakter
    daar vallen ze ook op

    dit zeg ik omdat ik het vaak genoeg gezien heb
    de Marokkaanse vrouw is best ruig in bed
    daar helpt zulke kwaliteiten van een man bij...
    die ziet idd alleen maar sterretjes en gaat zonder problemen met je naar een hotel
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  5. #35
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hale Bekijk reactie
    Dit is niet waar, als er een man op haar pad komt die haar doet vergeten van rechts of links is, dan gaat ze gratis mee. Onzekere lelijke mannen betalen dit soort bedragen, ze gaan zelfs zo ver dat ze bij de bank een lening aanvragen om slechts eindelijk met haar het bed te kunnen delen.
    Het gebeurt echt, geen onzekere/lelijke mannen, vaak mannen waarmee ze jarenlang relatie hebben zelfs.
    Bruidschat van 13.000, man die overuren maakt om het te kunnen geven.

  6. #36
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door opzoekers1234 Bekijk reactie
    idd
    ezels willigen het in ja...
    een man met hersenen weet ook wel dat met zo een vrouw geen toekomst is
    die zal daarom nooit zo een gek bedrag betalen

    ik had er laatst erover toen ik in de moskee was
    een vrouw vertelde dat er sommige vrouwen een bedrag van 20.000 eisen
    uiteindelijk kwamen ze op een bedrag van 10.000 euro
    de jongen wilde niet meer dan dat betalen

    het is gewoon te gek voor woorden dit ...absurd gewoon!

    het lijkt wel of de mannen de moslima's tegenwoordig kopen
    dat je net zo hard moet onderhandelen als je op een markt zit
    en de vrouwen die zijn gek genoeg allemaal 7 a 8.000 euro waard of meer...

    ik kan er echt bij mijn hoofd niet bij
    ik zou nooit in mijn leven trouwen met zo een domme gans!
    die zo een denkwijze heeft...en geen ene pepernoot begrijpt van de islamitische bruidsschat

    Dat is het nou juist, het zijn geen 'ezels'' gewoon wled ness. Als ik het niet van dichtbij had gezien had ik het ook nooit geloofd.
    Klopt 10.000 is de norm, niet lager dan dat tegenwoordig..

  7. #37
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hale Bekijk reactie
    Als je 1.90 + bent als Marokkaanse man, dan heb je vaak al niet eens een vlotte babbel nodig. Genoeg Marokkaanse vrouwen die al sterretjes zien als ze een Marokkaanse man van 1.90+ zien rondlopen.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Omg!!!...........IK sta echt met stijgende verbazing jullie reacties te lezen.

    Degene die 10.000 euro gaan betalen voor een Marokkaanse uit Europa,of uberhaupt een bruidsschat betaalt,is niet goed bij zijn hoofd.

  9. #39
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Het gebeurt echt, geen onzekere/lelijke mannen, vaak mannen waarmee ze jarenlang relatie hebben zelfs.
    Bruidschat van 13.000, man die overuren maakt om het te kunnen geven.
    Dat zijn vrouwen die de man zo gek hebben gemaakt dat hij wel moet betalen. Onzekere, lelijke mannen zijn dat, want een zelfverzekerde man zal nooit dit soort bedragen ophoesten voor een vrouw. Dit zijn 9 van de 10 keer vrouwen die dreigen om met een ander te trouwen na een paar jaar omdat er ineens toch zoveel "interesse" blijken te hebben, omdat hij de stap nog steeds niet heeft gezet om voor haar vader te gaan staan. Op dat moment kan hij 2 dingen doen, als hij het echt meent dan hoest hij dat bedrag op omdat hij bang is om haar te verliezen aan een ander na zoveel tijd en energie in haar gestoken te hebben, maar als hij zelfverzekerd is dan zegt hij succes en een fijn leven verder. Als je met een bruidsschat van 13,000 euro begint excl. bruiloft dan ben je niet alleen gek maar ook bezeten. En alles voor dat dagje in bed, want dat zal na een paar weken ook niet meer zijn zoals het op dag 1 is geweest.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Hale Bekijk reactie
    Als je met een bruidsschat van 13,000 euro begint excl. bruiloft dan ben je niet alleen gek maar ook bezeten. En alles voor dat dagje in bed, want dat zal na een paar weken ook niet meer zijn zoals het op dag 1 was.


  11. #41
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Sommige Marokkaanse vrouwen knijpen elkaar gewoon als ze dit meemaken, zo van laat ik nu niet opvallen dat ik sterretjes zie. Ineens hoor je "trut waarom doe je dat nou"!

    Marokkaanse vrouwen zijn uniek.

  12. #42
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Denk dat mn vader zou zeggen gaan jullie dat zelf maar uitzoeken als jullie het met elkaar eens kunnen worden vind k het prima.
    .

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Omg!!!...........IK sta echt met stijgende verbazing jullie reacties te lezen.

    Degene die 10.000 euro gaan betalen voor een Marokkaanse uit Europa,of uberhaupt een bruidsschat betaalt,is niet goed bij zijn hoofd.
    zo veel geld nooit hebben maar ik kan toch echt wel een goede vrouw herkennen of niet dna


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  14. #44
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hale Bekijk reactie
    Dat zijn vrouwen die de man zo gek hebben gemaakt dat hij wel moet betalen. Onzekere, lelijke mannen zijn dat, want een zelfverzekerde man zal nooit dit soort bedragen ophoesten voor een vrouw. Dit zijn 9 van de 10 keer vrouwen die dreigen om met een ander te trouwen na een paar jaar omdat er ineens toch zoveel "interesse" blijken te hebben, omdat hij de stap nog steeds niet heeft gezet om voor haar vader te staan. Op dat moment kan hij 2 dingen doen, als hij het echt meent dan hoest hij dat bedrag op omdat hij bang is om haar te verliezen aan een ander na zoveel tijd en energie in haar gestoken te hebben, maar als hij dolt dan zegt hij succes en een fijn leven verder. Als je met een bruidsschat van 13,000 euro begint excl. bruiloft dan ben je niet alleen gek maar ook bezeten. En alles voor dat dagje in bed, want dat zal na een paar weken ook niet meer zijn zoals het op dag 1 is geweest.
    Hoe je het ook wendt of keert, die mannen betalen dat omdat ze graag met die vrouw verder willen. Het is voor jou niet te bevatten, maar het gebeurt gewoon.
    Genoeg vrouwen toch? Waarom zou een jongeman overuren gaan draaien om dingen te kunnen bekostigen..omdat hij dat zelf wil..

    Ja excl bruiloft en inrichting van het huis. Ik kon het ook niet geloven maar het gebeurt nogmaals.
    Ergste is dat veel van die mannen binnen het jaar weer zonder vrouw zitten..hij bleek toch niet goed genoeg voor haar.

  15. #45
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hale Bekijk reactie
    Sommige Marokkaanse vrouwen knijpen elkaar gewoon als ze dit meemaken, zo van laat ik nu niet opvallen dat ik sterretjes zie. Ineens hoor je "trut waarom doe je dat nou"!

    Marokkaanse vrouwen zijn uniek.
    Lol!