1. #271
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Zuster die woedend is en veranderd in een roze hulk en een broeder die zo laag gaat en graag wil afspreken met een zuster om haar niet alleen te slaan maar om ontucht te plegen. Gaan mannen tegenwoordig serieus in op uitdagingen van vrouwen, voel je je hier mannelijk door?

    Zusters dienen zich te gedragen als zusters, als vrouwen en niet als gefrustreerde vrouwen op anabolen en broeders dienen zich te gedragen als broeders, als mannen en niet als laffe half mannen die een vrouw willen in elkaar slaan en zelfs uitnodigen naar ontucht en verkrachting. Wat wilt men hier bewijzen met deze uitdagingen? Moge Allaah ons leiden en verstand geven.

    Verder: Moge Allaah de Khawaarij leiden of compleet vernederen met een grote vernedering en bestraffing. Amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #272
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Jij bent nog altijd de ergste, jij bent hier de dajjal. Ik zou mijn handen niet aan jou vuil maken. Als het mocht gewoon een kogel door jouw lelijke dajjal kop.

    Verwijfde man, de roddeltante hier op het forum. Je bent hier een lachertje tussen al die broeders.

    A_bdars

    De grootste leugenaar hier, deze dajjal liegt van alles bijelkaar.



  3. #273
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Wat heeft khawaarij met dit onderwerp te maken? Weten jullie dan niet dat moslims die leven tussen de kuffar eerder in aanmerking komen om de grootste khawaarij te zijn dan de mujahideen die hun levens opofferen tegen een coalitie kuffar????? Beter ben je stil.
    Sowieso je ziet toch duidelijk dat dit geen zuster is maar een nep account van iemand die zich voor doet als zuster. Ga lekker interessant doen tegen je naasten ipv hier de moraalridder uithangen.

    Hij is van de murjia en jij van de khawarij, daarom hebben jullie beide geen manieren en liegen jullie en beledigen jullie zusters op het forum samen met een hele groep zijn jullie, jullie zijn duidelijk sekteleden. Maar ik haat hen erger.

  4. #274
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Wat heeft khawaarij met dit onderwerp te maken? Weten jullie dan niet dat moslims die leven tussen de kuffar eerder in aanmerking komen om de grootste khawaarij te zijn dan de mujahideen die hun levens opofferen tegen een coalitie kuffar????? Beter ben je stil.
    Sowieso je ziet toch duidelijk dat dit geen zuster is maar een nep account van iemand die zich voor doet als zuster. Ga lekker interessant doen tegen je naasten ipv hier de moraalridder uithangen.
    Wie zijn die mujahideen? ISIS?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #275
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Jij bent nog altijd de ergste, jij bent hier de dajjal. Ik zou mijn handen niet aan jou vuil maken. Als het mocht gewoon een kogel door jouw lelijke dajjal kop.

    Verwijfde man, de roddeltante hier op het forum. Je bent hier een lachertje tussen al die broeders.

    A_bdars

    De grootste leugenaar hier, deze dajjal liegt van alles bijelkaar.


    Niet liegen ik ben de ergste.
    Maar dat Abdars verwijfd is was allang al duidelijk.
    Hij zit graag met de vrouwtjes samen te kakelen.
    Mannen laten vrouwen onderling lekker kletsen en houden afstand maar pisnicht Abdars wil dan graag bij horen.

  6. #276
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Hij is van de murjia en jij van de khawarij, daarom hebben jullie beide geen manierenen liegen jullie en beledigen jullie zusters op het forum samen met een hele groep zijn jullie, jullie zijn duidelijk sekteleden. Maar ik haat hen erger.
    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Jij bent nog altijd de ergste, jij bent hier de dajjal. Ik zou mijn handen niet aan jou vuil maken. Als het mocht gewoon een kogel door jouw lelijke dajjal kop.

    Verwijfde man, de roddeltante hier op het forum. Je bent hier een lachertje tussen al die broeders.

    A_bdars

    De grootste leugenaar hier, deze dajjal liegt van alles bijelkaar.


    Neem je medicijn zuster, het gaat niet goed met je en ga langs een serieuze psycholoog want ik kan je niet helpen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #277
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Wie zijn die mujahideen? ISIS?
    Salmander bin Abdoel Aziz al-saoud





  8. #278
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Niet liegen ik ben de ergste.
    Maar dat Abdars verwijfd is was allang al duidelijk.
    Hij zit graag met de vrouwtjes samen te kakelen.
    Mannen laten vrouwen onderling lekker kletsen en houden afstand maar pisnicht Abdars wil dan graag bij horen.
    Maskien, wil je ook lekker mee kletsen met vrouwen dus gebruik je mij maar om te kunnen praten tegen vrouwen zoals je doet hierboven? Doe je ding, noem mij maar verwijfd maar in de realiteit is helaas andersom jongeman

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #279
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Nee Marokkanen onder m6 en Arabieren onder Al Salool.
    Ga je nog antwoord geven op mijn vraag of niet?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #280
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Kom op nou ben ik echt de enige die gelijk ziet dat dit geen zuster is???
    Als het een vrouw is dan is het 1 van de meest arrogante, leugenachtige, kwaadaardige, schijnheilige vrouwen die ik heb ervaren op m.nl. En is het een man? Dan moet hij uit de kast komen of hij valt onder de Hadith die de man vervloekt die zich gedraagt als een vrouw.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #281
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Anders A_Abdars verwijs ik je naar de sunnah van de profeet salla Allahu 3alaihi wa salam en wat hij zegt over Yemen Iraq en asShaam.
    Zolang jij hier leeft en niet daar bent adviseer ik je gewoon om wijs je mond te houden over de mujahideen fi sabilillah fi kulli makaan, khossosan fi asShaam.
    Jij gelooft dus dat ISIS mujahideen zijn op de weg van Allaah? Een echte khilafa op de Sunnah? Moge Allaah ISIS en alle Khawaarij dwazen leiden of vernietigen. Amien

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #282
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    In mijn gezicht durven jullie geen van allen te zeggen wat jullie hier achter de schermen wel durven. Achter de schermen voelen jullie je wel veilig om zusters te beledigen en zwartmaken, zo mannelijk zijn jullie niet dus, gewoon mietjes.

    Heeft allemaal te maken met dat jullie de verrotte aqida volgen van de khawarij en murjia. Keer terug naar de sunnah dan zal je zusters ook niet lastigvallen en zwartmaken.

  13. #283
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Moge Allah jou leiden of vernietigen ya djaahil. Ga de sunnah lezen poldermarokkaan. Een teennagel van een IS strijder is meer waard dan jou hele hebben en houden en de imaam waar achter jij bidt.
    Zelfs de slechtste en laagste IS lid is nog meer waard dan jij. Simpelweg omdat zij strijden tegen de kuffar en hun leven opofferen voor Allah en jij met hen in 1 bed ligt.
    Moge Allaah jou leiden naar de Sunnah of opwekken met deze ISIS en andere khariji takfiri vijanden van de moslims. Amien

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #284
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    In mijn gezicht durven jullie geen van allen te zeggen wat jullie hier achter de schermen wel durven. Achter de schermen voelen jullie je wel veilig om zusters te beledigen en zwartmaken, zo mannelijk zijn jullie niet dus, gewoon mietjes.

    Heeft allemaal te maken met dat jullie de verrotte aqida volgen van de khawarij en murjia. Keer terug naar de sunnah dan zal je zusters ook niet lastigvallen en zwartmaken.

    Wel lezen.

  15. #285
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Ik wens opgewekt te worden met hen ja... niet met jou soort iig geval. Pannenkoek.

    Kom laten we muba7ala doen om erachter te komen wie waarachtig is. Als jij gelijk hebt mag ik vervloekt zijn en als ik gelijk heb mag jij vervloekt zijn. Laat maar weten.
    Moge Allaah mij vervloeken als ISIS en soortgelijken op de Haqq zitten en moge Allaah JOU vervloeken als ISIS en soortgelijken NIET op de Haqq zitten. Amien!

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”