MVC Lid

Reacties
    655
    03-04-2007

Back in the days als je gevaccineerd werd was het voor jouw eigen, vandaag willen ze dat je vaccineert voor anderen. Dit alleen bevalt me al niet. Ik voel me gezond, dus wegwezen met dat ding. Geen bioscoop voor mij dan bouw ik 1 thuis, geen restaurant bezoeken, dan kook ik beter.... Niet vliegen, eeeeh Ik moet een eigen vliegtuig hebben.

MVC Lid

Reacties
    473
    02-04-2020

Citaat Geplaatst door Mister2020
    Waar jij op doelt heeft een naam: emotionele chantage! Je eigen medeleven wordt dan tegen je misbruikt. Deze hele cojona hoax is 1 grote psyop.

Denk je nou echt als dat “vaccin” veilig en effectief was en er GEEN mRNA technologie in bevatte en cojona een ifr had van 5,5% bijvoorbeeld ipv 0,14 - 0,23% dat ik het niet zou hebben genomen?? Dan stond ik vooraan in de rij! Maar NEE dat is het allemaal niet! Daarom niet doen!

Citaat Pricefighter:
    ‘Back in the days als je gevaccineerd werd was het voor jouw eigen, vandaag willen ze dat je vaccineert voor anderen. Dit alleen bevalt me al niet. Ik voel me gezond, dus wegwezen met dat ding. Geen bioscoop voor mij dan bouw ik 1 thuis, geen restaurant bezoeken, dan kook ik beter.... Niet vliegen, eeeeh Ik moet een eigen vliegtuig hebben.‘
    .