1. #76
    Traveller in life.

    Reacties
    448
    28-02-2005

    Met ongeloof lees hoe mensen hun kinderen in gevaar brengen omdat ze Facebook en YouTube charlatans geloven. Ask does who know and look at the data. Maar ik snap dat dat veel meer moeite kost dan het geloven van horen zeggen tot je in een fuik zit van mensen die elkaar alleen maar versterken in die gedachte.
    We travel, some of us forever, to seek other places, other lives, other souls.

  2. #77
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Niet vaccineren!

    De vaccinatie zal je immuunsysteem ondermijnen waardoor je lichaam niet meer tegen gewone ziekten bestand zal zijn.
    Deze vaccinatie is maar het begin van een cyclus bestaande uit een reeks van vaccinaties die je periodiek zal moeten toegediend krijgen.
    Dus na de eerste vaccinatie zul je ook andere vaccinatie moeten nemen. En voor je het weet raakt je lichaam verslaafd aan vaccinaties waardoor het niet meer normaal kan functioneren zonder deze kunstmatige stoffen.

    De geschiedenis van vaccineren gaat gepaard met ellende, als bijwerkingen en slechte gevolgen voor de gezondheid van het lichaam. Bijna altijd komen er bijwerkingen bijkijken en je wordt er dus niet beter van.

    Het ergste van deze vaccinatie is het feit dat het delen van geaborteerde kinderen (lees andermans genetisch materiaal) bevat! Dit is doelbewust verwerkt in de vaccinatie om ons DNA materiaal te beïnvloeden. Je wordt dus door de vaccinatie een gemodificeerd mens.

    Wat voor gevolgen kan deze genetische modificatie hebben voor de mens? Dat moet nog blijken! Waarom zou je deze risico's nemen?

    Voor degene die de vaccinatie wel genomen hebben, adviseer ik, STOP ER MEE! Zelfs 1 is te veel! Niet meer doen! !
    Hou alsjeblieft op.

    Door mensen als jij ontstaan pandemies

    Ik heb me laten vaccineren en ik leg mijn gezondheid en vertrouwen in Allah, we leven in een wereld met vuile lucht, zber virussen die ontwikkeld worden door de mens zelf en onjuiste hygiëne toepassing. Sterker nog als er geen vaccinaties bestonden hadden we hier een wereldbevolking met rode hond, meningkokken, de pest en noem maar op. Allemaal vaccinaties die jij in je reet vroeger kreeg zodat je er nu geen last van hebt.

    Durf te zeggen dat je tegen vaccinaties bent als je A, dierbaren aan corona hebt verloren en B, wel jezelf vol propt met medicatie en fastfood, maar intussen een vaccinatie op afstand houdt

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Smoothoperatoro Bekijk reactie
    Met ongeloof lees hoe mensen hun kinderen in gevaar brengen omdat ze Facebook en YouTube charlatans geloven. Ask does who know and look at the data. Maar ik snap dat dat veel meer moeite kost dan het geloven van horen zeggen tot je in een fuik zit van mensen die elkaar alleen maar versterken in die gedachte.
    Mijn dochter is nu 5 maandenen krijgt geen enkel vaccinatie toegedient. Wij doen niet mee met die chemische rotzooi

  4. #79
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Mijn dochter is nu 5 maandenen krijgt geen enkel vaccinatie toegedient. Wij doen niet mee met die chemische rotzooi
    Maar als je dochterje toch één of andere ziekte te pakken krijgt of virus, vooral zetpillen geven en andere medicatie, want dat is namelijk wel veilig

    Zo onwetend dit..

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    28
    04-06-2005

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Maar als je dochterje toch één of andere ziekte te pakken krijgt of virus, vooral zetpillen geven en andere medicatie, want dat is namelijk wel veilig

    Zo onwetend dit..
    Wie zegt dat ze dit niet op een natuurlijke manier aanpakt?
    Kan namelijk gewoon.

    Onwetend? Weleens ingredienten gelezen van een vaccin? of een bijsluiter met alle bijwerkingen?
    Nee, he? Dat is pas onwetend!

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    pureglossy je speelt met mensen als je vaccinaties goedkeurt.
    Sterker door Strijd

  7. #82
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door AlhoucimaGirl16 Bekijk reactie
    Wie zegt dat ze dit niet op een natuurlijke manier aanpakt?
    Kan namelijk gewoon.

    Onwetend? Weleens ingredienten gelezen van een vaccin? of een bijsluiter met alle bijwerkingen?
    Nee, he? Dat is pas onwetend!
    Je zegt het precies goed, het KAN. en wat nu als ze het niet kan?

    Je zal je nog achter je oren krabben als dat namelijk wél gebeurt.

    Gebruik je medicatie? Heb je daar de bijwerkingen van gezien? Kijk alleen maar naar paracetomol en je zal vesteld zijn. Ieder z'n eigen keuze maar ik zal bv nooit snappen waarom mensen nee zeggen tegen een vaccin, maar medicatie consumeren alsof het snoepjes zijn en ga zo maar door..

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    28
    04-06-2005

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Je zegt het precies goed, het KAN. en wat nu als ze het niet kan?

    Je zal je nog achter je oren krabben als dat namelijk wél gebeurt.

    Gebruik je medicatie? Heb je daar de bijwerkingen van gezien? Kijk alleen maar naar paracetomol en je zal vesteld zijn. Ieder z'n eigen keuze maar ik zal bv nooit snappen waarom mensen nee zeggen tegen een vaccin, maar medicatie consumeren alsof het snoepjes zijn en ga zo maar door..

    Net als de bijwerkingen van vaccins; vele malen erger dan de kinderziektes.
    Kijk maar op de site van RIVM. Kan je duidelijk de grafieken op vinden waar je ziet waar bijvoorbeeld mazelen al rond 1970 bijna niet meer voorkwam.
    En dat tegen 1974 ofzo kwamen ze met een vaccinatie.
    En dan hebben ze nog het lef om te zeggen dat het niet meer voorkomt door de vaccinaties.
    Is totaal niet zo.
    En zo zijn er nog meer dingen.
    Kijk maar alleen al naar hoeveel ziektes; aandoeningen nu voor komen bij jonge kindjes, meerendeels door de vaccins.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Ik had de kleine wel laten vaccineren.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Normaal doen ze zo n 10 jaar over zo n vaccinatie, en nu opeens binnen een jaar,vertrouw dat niet zo,qua bijwerkingen
    de pfizer werd al gegeven voor sars. Helemaal nieuw is het niet, zijn fabeltjes. Ze hebben het echt niet opeens tevoorschijn getoverd.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    53
    18-12-2017

    Iedereen om me heen heeft het genomen. Maar in Marokko heb je er weinig aan hoor. En als je er niet goed bij voelt, gewoon niet doen.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    52
    14-04-2019

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Hou alsjeblieft op.

    Door mensen als jij ontstaan pandemies

    Ik heb me laten vaccineren en ik leg mijn gezondheid en vertrouwen in Allah, we leven in een wereld met vuile lucht, zber virussen die ontwikkeld worden door de mens zelf en onjuiste hygiëne toepassing. Sterker nog als er geen vaccinaties bestonden hadden we hier een wereldbevolking met rode hond, meningkokken, de pest en noem maar op. Allemaal vaccinaties die jij in je reet vroeger kreeg zodat je er nu geen last van hebt.

    Durf te zeggen dat je tegen vaccinaties bent als je A, dierbaren aan corona hebt verloren en B, wel jezelf vol propt met medicatie en fastfood, maar intussen een vaccinatie op afstand houdt
    Je legt je vertrouwen in Allah, en daarom vaccineer je dus? Jij bent niet zo slim he

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Nee.

  14. #89
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door adamup Bekijk reactie
    Je legt je vertrouwen in Allah, en daarom vaccineer je dus? Jij bent niet zo slim he
    Nogal domme vergelijking,..

    Als je bij een arts komt en je hebt bv kanker, en hij zegt dat je dmv van chemotherapie de ziekte kan verslaan sla je dat dan ook af?

    Meaning: Artsen zijn er niet zomaar. Die helpen en uiteraard leg je je vertrouwen in Allah, want hij beslist uiteindelijk of je iets overleeft of krijgt. Al neem je 100 vaccins..

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    52
    14-04-2019

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Nogal domme vergelijking,..

    Als je bij een arts komt en je hebt bv kanker, en hij zegt dat je dmv van chemotherapie de ziekte kan verslaan sla je dat dan ook af?

    Meaning: Artsen zijn er niet zomaar. Die helpen en uiteraard leg je je vertrouwen in Allah, want hij beslist uiteindelijk of je iets overleeft of krijgt. Al neem je 100 vaccins..
    Je begrijpt totaal je tegenstrijdigheid niet maar goed

    En ik zou overigens geen chemo nemen, zeer domme uitspraak van je