1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    12-07-2017

    Wel of niet vaccineren?

    Dag allemaal,

    Ik weet niet wat ik moet doen, ik hoor/zie/lees zoveel verschillende dingen over de vaccinaties. Er zou aluminium, kwik, apen nieren, geaborteerd embryo's en noem het maar op inzitten. Dit zijn dingen die je ook echt terug kunt vinden via internet, maar wat is nou waarheid?

    We gaan binnenkort ook nog eens naar Marokko! I

  2. #2
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Heb getwijfeld en na 4 maanden hebben we haar toch de eerste prikjes gegeven

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3
    12-07-2017

    Wat was de reden dat je hebt getwijfeld? En wat was de reden dat je toch hebt geprikt. Barak allaahoe fiek.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Nooit maar dan ook nooit doen . Geen ene prik
    Niemand die jou vraag kort kan beantwoorden .
    Daarvoor moet je je eerst goed inlezen en dat doe je niet op sites van de overheid . Die vertellen je namelijk ook dat we van de apen afstammen .

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    ik ga mijn kind wel laten inenten, want ik ben zelf ook ingeënt en ik mankeert ook niks. Wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten en misschien dat je ervaringen van moeders kan opzoeken die hun kinderen ook niet ingeënt hebben.
    Mocht je een meisje hebben zou ik haar wel inenten tegen rode hond want mocht zij later zwanger worden is de kans groot dat ze die ziekte wel krijgt tijdens de zwangerschap met alle gevolgen van dien voor het ongeboren kind. Besef dat wel.

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    ik ga mijn kind wel laten inenten, want ik ben zelf ook ingeënt en ik mankeert ook niks. Wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten en misschien dat je ervaringen van moeders kan opzoeken die hun kinderen ook niet ingeënt hebben.
    Mocht je een meisje hebben zou ik haar wel inenten tegen rode hond want mocht zij later zwanger worden is de kans groot dat ze die ziekte wel krijgt tijdens de zwangerschap met alle gevolgen van dien voor het ongeboren kind. Besef dat wel.
    Jij weet totaal niet waar je over praat, je hebt waarschijnlijk niet meer dan een foldertje in de wachtkamer gelezen .

    Voorheen waren het de rijke hoog opgeleide die hun kinderen niet lieten vaccineren . Gelukkig zijn nu meer mensen zich bewust van deze zwendel .

    Zijn ook genoeg mensen op de wereld die niet die prikjes hebben gehad en ook springlevend zonder die troep in hun lichaam zoals kwik en andere zeer giftige stoffen . Lees maar de bijsluiters .

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Jij weet totaal niet waar je over praat, je hebt waarschijnlijk niet meer dan een foldertje in de wachtkamer gelezen .

    Voorheen waren het de rijke hoog opgeleide die hun kinderen niet lieten vaccineren . Gelukkig zijn nu meer mensen zich bewust van deze zwendel .

    Zijn ook genoeg mensen op de wereld die niet die prikjes hebben gehad en ook springlevend zonder die troep in hun lichaam zoals kwik en andere zeer giftige stoffen . Lees maar de bijsluiters .
    Ik leef nog en vele andere ook. Als jij je kinderen geen prikjes wilt geven prima. Maar als jij Ts wilt overtuigen waarom zij geen prikjes moet geven kom dan met argumenten. Daar heeft ze veel meer aan. En rode hond komt zeker voor bij zwangere vrouwen die nooit ingeënt waren.

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ik leef nog en vele andere ook. Als jij je kinderen geen prikjes wilt geven prima. Maar als jij Ts wilt overtuigen waarom zij geen prikjes moet geven kom dan met argumenten. Daar heeft ze veel meer aan. En rode hond komt zeker voor bij zwangere vrouwen die nooit ingeënt waren.
    Dit is een breed onderwerp waar al enorm veel over geschreven is en onderzoek naar gedaan is . Voor de mensen die daar meer over willen weten moeten daar zelf onderzoek naar doen . Valt niet met een paar zinnen te omschrijven waarom je het wel of niet moet doen .

    En dat we leven hebben we te danken aan diegene die leven geeft .

  9. #9
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Niet doen. Er zit geen voordeel in.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    11
    28-04-2017

    Citaat Geplaatst door Roosje_ikke Bekijk reactie
    Dag allemaal,

    Ik weet niet wat ik moet doen, ik hoor/zie/lees zoveel verschillende dingen over de vaccinaties. Er zou aluminium, kwik, apen nieren, geaborteerd embryo's en noem het maar op inzitten. Dit zijn dingen die je ook echt terug kunt vinden via internet, maar wat is nou waarheid?

    We gaan binnenkort ook nog eens naar Marokko! I

    Vraag maar aan je mama en grootouders. Hoeveel kindjes zijn niet overleden aan kindziektes vroeger.

  11. #11
    Free Palestine

    Reacties
    5.125
    17-08-2010

    Wel inenten. alleen de hpv prik laat ik niet doen.
    Een en ander gelezen over sterfte gevallen nadat jonge meisjes dit hadden gehad.
    De hoop is het bevel, dat ons verbiedt te denken dat we verloren zijn.....

  12. #12
    My Hobi K....

    Reacties
    552
    10-04-2006

    Wij hebben onze dochter ook niet in laten enten. In het begin was het echt twijfelen en denken, maar blij dat we het niet hebben gedaan. Tweede is op komst In Sha Allah en die gaan we ook niet inenten.

    Op facebook is er een pagina vaccin vrij, daar kun je veel uit leren. Ouders die vertellen over dat ze hun eerste kind wel hebben laten inenten en en het tweede niet, en de verschillen die ze opmerken. Autisme, achterstand enz..Mijn zusje heeft 3 kinderen, en zij heeft haar eerste kind ook laten inenten, en de laatste 2 niet. Ze merkte wel veel verschillen op, kwa snel ziek zijn, en snel praten.

    Verder als je naar jaren geleden gaat kijken,waren er maar een paar stoffen die ze inenten, nu zijn het zoveel stoffen die de baby's binnen krijgen voordat ze 1 jaar worden. Al die vaccinaties allemaal big pharma business...

    Ghair In sha Allah..
    My husband, a beautiful gift from Allah Ta3ala...mommy of 4

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-06-2016

    Well anders niet janken als hem haar wat overkomt.
    My husband, my kids, my life

  14. #14
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Poesjee Bekijk reactie
    Wij hebben onze dochter ook niet in laten enten. In het begin was het echt twijfelen en denken, maar blij dat we het niet hebben gedaan. Tweede is op komst In Sha Allah en die gaan we ook niet inenten.

    Op facebook is er een pagina vaccin vrij, daar kun je veel uit leren. Ouders die vertellen over dat ze hun eerste kind wel hebben laten inenten en en het tweede niet, en de verschillen die ze opmerken. Autisme, achterstand enz..Mijn zusje heeft 3 kinderen, en zij heeft haar eerste kind ook laten inenten, en de laatste 2 niet. Ze merkte wel veel verschillen op, kwa snel ziek zijn, en snel praten.

    Verder als je naar jaren geleden gaat kijken,waren er maar een paar stoffen die ze inenten, nu zijn het zoveel stoffen die de baby's binnen krijgen voordat ze 1 jaar worden. Al die vaccinaties allemaal big pharma business...

    Ghair In sha Allah..
    Het ene kind ga je toch niet met het andere kind vergelijken??

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #15
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Poesjee Bekijk reactie
    Wij hebben onze dochter ook niet in laten enten. In het begin was het echt twijfelen en denken, maar blij dat we het niet hebben gedaan. Tweede is op komst In Sha Allah en die gaan we ook niet inenten.

    Op facebook is er een pagina vaccin vrij, daar kun je veel uit leren. Ouders die vertellen over dat ze hun eerste kind wel hebben laten inenten en en het tweede niet, en de verschillen die ze opmerken. Autisme, achterstand enz..Mijn zusje heeft 3 kinderen, en zij heeft haar eerste kind ook laten inenten, en de laatste 2 niet. Ze merkte wel veel verschillen op, kwa snel ziek zijn, en snel praten.

    Verder als je naar jaren geleden gaat kijken,waren er maar een paar stoffen die ze inenten, nu zijn het zoveel stoffen die de baby's binnen krijgen voordat ze 1 jaar worden. Al die vaccinaties allemaal big pharma business...

    Ghair In sha Allah..
    Gelukkig zijn er mensen wakker. Goed gedaan.