1. #271
    MVC Premium

    Reacties
    6.746
    01-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Zelf heel lang getwijfeld, uiteindelijk echt zelf onderzoeken gelezen, ingelezen etc en toch de keuze gemaakt om me wel te laten vaccineren. Verder moet jij doen waar jij je goed bij voelt. Heb vertrouwen in Allah alles wat je overkomt staat toch vast.

  2. #272
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    en nu ook ff vertellen hoeveel 29 jarige op al die miljarden mensen overleiden aan COVID .
    20'ers die daarentegen overlijden aan de jab komen nauwelijks in het nieuws.

    Roy Butler: 23-year-old Irish soccer (football) player suffers massive “brain bleed,” dead four days after experimental Johnson & Johnson viral vector DNA injection
    https://thecovidblog.com/2021/08/23/...dna-injection/

    "Veilig en effectief"...

  3. #273
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Man, 20, dies less than 12 hours after receiving a Pfizer jab
    https://www.msn.com/en-gb/health/med...ab/ar-BB1fDGXo

    TRAGIC LOSS ‘Healthy’ boy, 13, dies suddenly in his sleep three days after getting second dose of Pfizer vaccine
    https://www.the-sun.com/news/3221929...cine-michigan/

    Medical student, 21, died a day after getting J&J vaccine leaving family devastated as officials open an investigation into his death
    https://www.dailymail.co.uk/health/a...J-vaccine.html

    DEATH PROBE ‘Fit and healthy’ engineer, 27, dies three weeks after having AstraZeneca Covid vaccine as NHS investigates his death
    https://www.thesun.co.uk/news/health...covid-vaccine/

    Why most people who now die with Covid in England have had a vaccination
    David Spiegelhalter and Anthony Masters
    https://www.theguardian.com/theobser...een-vaccinated

    ...

    Waar ik woon... waren de mensen die stierven aan 'Covid' OUDE MENSEN MET COMORBIDITEITEN. DUS NIET JONGE GEZONDE MENSEN!!!!

    Pick your poison.

  4. #274
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Voo__ Bekijk reactie
    Zelf heel lang getwijfeld, uiteindelijk echt zelf onderzoeken gelezen, ingelezen etc en toch de keuze gemaakt om me wel te laten vaccineren. Verder moet jij doen waar jij je goed bij voelt. Heb vertrouwen in Allah alles wat je overkomt staat toch vast.
    Welke onderzoeken ?
    Als je vertrouwen hebt in Allah laat je jezelf juist niet vaccineren, zo zie ik het althans. Zeker niet tegen een virus waarvan de kans nihil is dat je doodziek in het ziekenhuis belandt.


    Zeg gewoon dat jezelf laat vaccineren zodat je oa zonder problemen op vakantie kan.

    Mensen leven vrijwillig hun vrijheid is en krijgen het vervolgens beperkt terug , plus een abonnement of jaarlijkse boostershots waar je nu aan vast zit.

    Lekker je lichaam naar de tyfus helpen met lab troep en dan zeggen dat je op Allah vertrouwt ... in welke film zijn we terechtgekomen ?

  5. #275
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Mocht je jezelf afvragen waarom je nauwelijks hoort over mensen die sterven door de vax shots:

    https://www.youtube.com/watch?v=iHSE0djIqVo
    White House: Facebook needs to censor anti-vaxxers | New York Post

    Niet alleen Facebook...

    Google, Facebook, Twitter, Youtube... Censureren van 'misinformatie'.

    https://www.youtube.com/watch?v=_JtZ1e78ITE

    "Biden, please save us!!!" Biden response: ...We are gonna get this done... 666

    Zo wanhopig zijn ze...

  6. #276
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Welke onderzoeken ?
    Als je vertrouwen hebt in Allah laat je jezelf juist niet vaccineren, zo zie ik het althans. Zeker niet tegen een virus waarvan de kans nihil is dat je doodziek in het ziekenhuis belandt.


    Zeg gewoon dat jezelf laat vaccineren zodat je oa zonder problemen op vakantie kan.

    Mensen leven vrijwillig hun vrijheid is en krijgen het vervolgens beperkt terug , plus een abonnement of jaarlijkse boostershots waar je nu aan vast zit.

    Lekker je lichaam naar de tyfus helpen met lab troep en dan zeggen dat je op Allah vertrouwt ... in welke film zijn we terechtgekomen ?
    Ik heb ze ook genomen zoals miljoenen anderen hier in Maroc en duizenden uit me eigen omgeving, niets aan de hand.

    Vertrouwen op Allah betekend niet achterover leunen en geen esbab nemen. Als je naar de dokter gaat en medicatie slikt of andere vaccinaties hebt genomen als kind, vertrouw je dan niet op Allah? Of denk je dat jij weet wat er in de prikken en medicatie ligt en wat ze doen met je bloedafname etc.

    Je dient te weten wat vertrouwen in Allah betekend.

    Verder heb ik de vaccinaties genomen in Maroc omdat ik anders niet kon reizen van stad naar stad. Alhamdoelilah niks aan de hand, voel me niet zwakker noch vreemd maar gewoon zoals altijd: normaal. Geen bijwerking niks walhamdoelilah.

    Als je naar hajj gaat moet je ook vaccinaties hebben, zelfs vóórdat COVID uitbrak. Al die miljoenen die jaarlijks naar hajj en Umrah gingen en vaccinaties hadden gedaan, vertrouwen niet op Allah? Dus iedereen in afgelopen tientallen jaren die naar hajj en umrah ging vertrouwde niet op Allah omdat ze vaccinaties hadden genomen maar jij bent de enige de vertrouwd op Allah omdat jij deze specifieke vaccinatie verwerpt?

    Jij bent als kind ook volgespoten met vaccinaties broeder, zonder dat je ouders noch jij weten wat er in zit.

    Alhamdoelilah we hebben als kind tig vaccinaties gehad. En dit is weer een andere van de vele vaccinaties die de mensheid voorgeschoteld krijgt. Zelfde in Maroc, voordat COVID ontstaan is, moet je pasgeboren kind de eerste vaccinatie krijgen anders kun je je pasgeborene niet zetten in je marokkaanse familieboekje.

    Vaccinaties zijn niet nieuw, Corona vaccine is niet de eerste en vast niet de laatste soort vaccine.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #277
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik heb ze ook genomen zoals miljoenen anderen hier in Maroc en duizenden uit me eigen omgeving, niets aan de hand.

    Vertrouwen op Allah betekend niet achterover leunen en geen esbab nemen. Als je naar de dokter gaat en medicatie slikt of andere vaccinaties hebt genomen als kind, vertrouw je dan niet op Allah? Of denk je dat jij weet wat er in de prikken en medicatie ligt en wat ze doen met je bloedafname etc.

    Je dient te weten wat vertrouwen in Allah betekend.

    Verder heb ik de vaccinaties genomen in Maroc omdat ik anders niet kon reizen van stad naar stad. Alhamdoelilah niks aan de hand, voel me niet zwakker noch vreemd maar gewoon zoals altijd: normaal. Geen bijwerking niks walhamdoelilah.

    Als je naar hajj gaat moet je ook vaccinaties hebben, zelfs vóórdat COVID uitbrak. Al die miljoenen die jaarlijks naar hajj en Umrah gingen en vaccinaties hadden gedaan, vertrouwen niet op Allah? Dus iedereen in afgelopen tientallen jaren die naar hajj en umrah ging vertrouwde niet op Allah omdat ze vaccinaties hadden genomen maar jij bent de enige de vertrouwd op Allah omdat jij deze specifieke vaccinatie verwerpt?

    Jij bent als kind ook volgespoten met vaccinaties broeder, zonder dat je ouders noch jij weten wat er in zit.

    Alhamdoelilah we hebben als kind tig vaccinaties gehad. En dit is weer een andere van de vele vaccinaties die de mensheid voorgeschoteld krijgt. Zelfde in Maroc, voordat COVID ontstaan is, moet je pasgeboren kind de eerste vaccinatie krijgen anders kun je je pasgeborene niet zetten in je marokkaanse familieboekje.

    Vaccinaties zijn niet nieuw, Corona vaccine is niet de eerste en vast niet de laatste soort vaccine.
    Ik respecteer je mening broeder alleen denk ik er totaal anders over , het gaat wat mij betreft veel dieper dan virusbestrijding..
    Zodra ik het hier ga uitweiden komen ze mij morgen waarschijnlijk met het GGD busje ophalen. Niet om te prikken maar voor het gekkenhuis.

  8. #278
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ik respecteer je mening broeder alleen denk ik er totaal anders over , het gaat wat mij betreft veel dieper dan virusbestrijding..
    Zodra ik het hier ga uitweiden komen ze mij morgen waarschijnlijk met het GGD busje ophalen. Niet om te prikken maar voor het gekkenhuis.
    Doe waar jij je goed bij voelt akhi. Je bent inderdaad vrij om het te nemen en vrij om het niet te nemen.

    Maar ik kan je zeggen, er is niets aan de hand walhamdoelilah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #279
    MVC Premium

    Reacties
    6.746
    01-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Welke onderzoeken ?
    Als je vertrouwen hebt in Allah laat je jezelf juist niet vaccineren, zo zie ik het althans. Zeker niet tegen een virus waarvan de kans nihil is dat je doodziek in het ziekenhuis belandt.


    Zeg gewoon dat jezelf laat vaccineren zodat je oa zonder problemen op vakantie kan.

    Mensen leven vrijwillig hun vrijheid is en krijgen het vervolgens beperkt terug , plus een abonnement of jaarlijkse boostershots waar je nu aan vast zit.

    Lekker je lichaam naar de tyfus helpen met lab troep en dan zeggen dat je op Allah vertrouwt ... in welke film zijn we terechtgekomen ?
    https://www.youtube.com/watch?v=qgri34T_Zi0

  10. #280
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Na mijn tweede prik ben ik goed ziek geweest.

    Ook kreeg ik uitslag op mijn lichaam wat ik alleen krijg of kreeg van varkensvlees aangezien ik daar niet tegen kan.
    Ik ga er van uit dat er idd varkens gelatine of iets in zat of dna achtig iets, ook omdat bepaalde dieren imuun waren voor corona.

    Ik heb al die tijd gewoon doorgewerkt in corona tijd en ben nooit ziek geweest.
    Om nog een keer bij voorbaat een spuit te laten zetten terwijl ik nooit ziek ben geweest, en me zo slecht voelen ga ik never ever niet meer doen.

    Disclaimer. Ik heb ooit op een verjaardag van een vriend halal snacks gegeten maar deze waren gebakken in een frituur waar ze daarvoor dus hun frikandellen in hebben gebakken. En daardoor ben ik achter mijn allergie gekomen.

    Disclaimer 2, ik eet nu sowieso minder vlees en voel me stukken beter.

  11. #281
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-10-2021

    lastig hoor

  12. #282
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Ene huisarts wilt patiënten niet meer helpen als men niet gevaccineerd is.

    Zijn jullie kids gevaccineerd mensen?
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  13. #283
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Back in the days als je gevaccineerd werd was het voor jouw eigen, vandaag willen ze dat je vaccineert voor anderen. Dit alleen bevalt me al niet. Ik voel me gezond, dus wegwezen met dat ding. Geen bioscoop voor mij dan bouw ik 1 thuis, geen restaurant bezoeken, dan kook ik beter.... Niet vliegen, eeeeh Ik moet een eigen vliegtuig hebben.

  14. #284
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Ewa anti vaxxers, Hahahahah ze pakken wel uit: voor mensen met prikangst begeleiding en virtual reality brillen. Stop dat geld in ic bedden en laat ons met rust man

  15. #285
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Lijkt wel alsof we in een aflevering van South park zijn belandt