1. #46
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Citaat Geplaatst door Jasmin91 Bekijk reactie
    Ik zie inderdaad veel cijfers van sterf gevallen doordat ouders ervoor kiezen hun kids niet te vaccineren. Vooral als ze onder andere kindjes komen die dit wel zijn. Kinderen die gevaccineerd worden, die hebben een immuum opgebouwd voor een bepaalde virus. Als een niet gevaccineerd kindje in de buurt is en dit virus krijgt dan kan het snel overlijden helaas.
    Vooral in afrika en 3e wereld landen zorgen we ervoor dat er vaccinaties beschikbaar zijn. en ook hier zijn de sterfgevallen minden. Als ik dan lees dat je in een Europees land waar dit vergoed word de keuze maakt om je kind niet ge vaccineren vind ik dit echt heel dom (sorry maar niks is zwaarder dan een klein kind zien dood gaan door de keuze van ouders)
    Allaah is het die doet sterven en die laat leven, dus in geen enkel geval mag je de ouders daarvoor de schuld in de schoenen schuiven. Dus, omdat het niet strookt met de gedachten die jij aanhangt, is het perse de schuld van de ouder wanneer het kind wel wat overkomt, maar waarom wordt dit niet gedaan in het geval waar het kind wel wordt gevaccineerd? Men kan niet spreken over onwetendheid, omdat ouders die ervoor 'kiezen' het kind te vaccineren vaker meer onwetend zijn dan de ouders die er BEWUST voor kiezen het niet te doen. Dood en leven, daarmee kun je mij niet mee overtuigen.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Citaat Geplaatst door Kurdi Bekijk reactie
    Ja joh onzin. Ik twijfelde ook heel erg ik heb toen salaat istikhara gedaan en besloten om njet te doen. En wie zijn jullie om te zeggen dat wij egoïstisch zijn?

    Wallaahi ga eens op onderzoek uit. Dus jij wilt gif in je kind spuiten omdat het MISSCHIEN een kinderziekte zou kunnen krijgen die eigenlijk en gezonde kind aan zou moeten kunnen.
    Het is nooit bewezen dat het door de vaccinaties komt dat de ziektes wegzijn. De ziektes zijn weg omdat de leefomstandigheden zijn veranderd.

    Mohim verricht salaat istikhara en laat de keuze aan Allaah Azzawajal over
    Wat weet jij hier nou van behalve een paar willekeurige websites en je denkt dat je een weterschapper bent. Heel Nederland is gevaccineerd en kom jij aan met je gif

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Lol en kijk hoe we allemaal zijn? Meeste zijn altijd moe futloos spierpijn vit. D t ekort ect ect ect. En wat weet jij er van dan ? Enige wat ik de topicstarter wil adviseren is dat ze het beste aan Allaah kan overlaten doormiddel met salaat istikhara de profeet sallaAllahualeyhiwasalam deed ook salaat istikhara als hij sallaAllahualeyhiwasalam keuze moest maken.. en de uitkomst daarvan je gevoel daarna of op een of ander manier zal Allaah de weg wat het beste is voor je kinderen vergemakkelijken in sja Allaah..

    wAllahualam
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  4. #49
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Voor alle voor en tegenstanders

    Het is Allah swt die het leven geeft en het leven neemt.

    Verricht salaat istikhara bij twijfel.

    Ieder ouder heeft zo zijn / haar redenen om wel of niet te willen vaccineren.
    Verdiep je in het vaccineren is mijn advies. Je kunt genoeg informatie vinden op het web alhamdoulillah.

    Je hebt kinderen die sterven NA vaccinatie alles is bi idni Allah.

    Je bent écht geen slechte ouder wanneer je besluit wel of juist niet te vaccineren.

    Moge Allah swt alle kinderen beschermen. Allah yahfadhoum.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Citaat Geplaatst door Kurdi Bekijk reactie
    Lol en kijk hoe we allemaal zijn? Meeste zijn altijd moe futloos spierpijn vit. D t ekort ect ect ect. En wat weet jij er van dan ? Enige wat ik de topicstarter wil adviseren is dat ze het beste aan Allaah kan overlaten doormiddel met salaat istikhara de profeet sallaAllahualeyhiwasalam deed ook salaat istikhara als hij sallaAllahualeyhiwasalam keuze moest maken.. en de uitkomst daarvan je gevoel daarna of op een of ander manier zal Allaah de weg wat het beste is voor je kinderen vergemakkelijken in sja Allaah..

    wAllahualam
    Door troep in eten ongezond eten en weinig bewegen

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    8
    29-01-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Voor alle voor en tegenstanders

    Het is Allah swt die het leven geeft en het leven neemt.

    Verricht salaat istikhara bij twijfel.

    Ieder ouder heeft zo zijn / haar redenen om wel of niet te willen vaccineren.
    Verdiep je in het vaccineren is mijn advies. Je kunt genoeg informatie vinden op het web alhamdoulillah.

    Je hebt kinderen die sterven NA vaccinatie alles is bi idni Allah.

    Je bent écht geen slechte ouder wanneer je besluit wel of juist niet te vaccineren.

    Moge Allah swt alle kinderen beschermen. Allah yahfadhoum.
    Misschien dat je de verantwoordelijk over je kinderen toch meer bij jezelf zou moeten plaatsen in plaats van een tovenaar die in de wolken leeft.

  7. #52
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Citaat Geplaatst door Bitcoin1 Bekijk reactie
    Door troep in eten ongezond eten en weinig bewegen
    Wollahila of het feit dat je 8 uur binnen een bedrijf doorbrengt om daarna de rest van de dag ook binnen te zitten zonder zonlicht niks. Starend naar een blauw scherm gedurende de hele dag.

    En/of een slecht slaappatroon.
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  8. #53
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Yuizo Bekijk reactie
    Misschien dat je de verantwoordelijk over je kinderen toch meer bij jezelf zou moeten plaatsen
    Waar wek ik de indruk dan dat ouders géén verantwoordelijkheid moeten nemen jegens hun kinderen?

    Ik zeg JUIST dat ze zelf op onderzoek dienen te gaan.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    134
    12-12-2002

    Ik vraag me af of ouders die hun kinderen nu niet laten vaccineren, dat wel zouden doen als al die kinderziektes nog niet waren uitgeroeid.
    Juist omdat vele ouders hun kinderen wel vaccineren, kunnen andere ouders ervoor kiezen om het niet te doen.

    Ik las laatst een artikel in het AD waarin een moeder haar dochtertje van net een paar maanden had verloren. Zij werd toen ze net een maandje oud was, met kinkhoest besmet door een kind dat niet gevaccineerd was. Ze werd besmet voordat zij zelf gevaccineerd werd tegen deze kinderziekte.

    Er zit niks schadelijks in de vaccins, dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord en gelezen.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door sal_doenja Bekijk reactie
    Ik vraag me af of ouders die hun kinderen nu niet laten vaccineren, dat wel zouden doen als al die kinderziektes nog niet waren uitgeroeid.
    Juist omdat vele ouders hun kinderen wel vaccineren, kunnen andere ouders ervoor kiezen om het niet te doen.

    Ik las laatst een artikel in het AD waarin een moeder haar dochtertje van net een paar maanden had verloren. Zij werd toen ze net een maandje oud was, met kinkhoest besmet door een kind dat niet gevaccineerd was. Ze werd besmet voordat zij zelf gevaccineerd werd tegen deze kinderziekte.

    Er zit niks schadelijks in de vaccins, dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord en gelezen.
    Eid Mubarak

    Bangmakerij, zodat mensen wél gaan vaccineren. Er zijn ook verhalen van kinderen die blijvende schade hebben opgelopen door vaccins.

    Onvruchtbaarheid door een vaccin tegen baarmoederhals-kanker.

    Wa Allahoe a3lam ( Allah weet het het beste ).
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  11. #56
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Eng. Te weinig info over. Ik zelf wil niets in mn gezonde lichaam. Insha Allah zal t nooit nodig zijn voor ons allemaal!

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    9
    05-04-2017

    Een baby wordt perfect geboren tbarkaAllah
    Waarom zou je er iets in willen spuiten kom op denk na

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nabillo Bekijk reactie
    Een baby wordt perfect geboren tbarkaAllah
    Waarom zou je er iets in willen spuiten kom op denk na
    Virussen en bacteriën zijn ook perfect gevormd. Over het algemeen is ons afweersysteem sterk genoeg om dat af te wenden. Inenten is niets anders dan het afweersysteem ''trainen'' om bepaalde ziekten te herkennen zodat er tijdig antistoffen worden aangemaakt.

    Als je hierover nadenkt dan hoop ik dat je het nut van inenten inziet.
    Verheug je op het goede maar wees vooral voorbereid op het slechte

  14. #59
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    Allahul musta3an

  15. #60
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    Nu ook met corona..
    Wie gaat vaccineren als het verplicht wordt?
    Ik mag jullie allemaal lieve lidjes