1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Mensen die zo extreem achterdochtig zijn, zijn juist de mensen die wat te verbergen hebben. Heeft niks te maken met zijn onzin verhaal uit zijn verleden enz, want hij kent jou langer dan vandaag en hij is pas veranderd nadat jullie getrouwd zijn zeg jij, dus misschien heeft hij wat op zijn kerfstok, want anders gedraag iemand zich niet zo.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.076
    09-12-2005

    Wacht maar als je met hem onder 1 dak woont. Dan wordt je leven pas een hel.


    Mijn ouders zouden mij afmaken als ik in zo'n situatie zit en nog eens voor hem op kom.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    153
    25-07-2014

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Mensen die zo extreem achterdochtig zijn, zijn juist de mensen die wat te verbergen hebben. Heeft niks te maken met zijn onzin verhaal uit zijn verleden enz, want hij kent jou langer dan vandaag en hij is pas veranderd nadat jullie getrouwd zijn zeg jij, dus misschien heeft hij wat op zijn kerfstok, want anders gedraag iemand zich niet zo.
    Dit dacht ik namelijk ook. Ik ken een jongeman die altijd zei zovan ' alle marokaanse meisjes zijn slecht, ze hebben zowieso vriendje gehad en als ze ontkenne dan liegen ze' enz.
    Ik dacht altijd Waarom ben jij zo?. Ik ben er pas geleden erachter gekomen dat hij zelf niet zo halal is als hij zich voor doet. Hij heeft gewoon verschillend e vriendinnetjes gehad.

    Misschien kent hij een meisje die verkeerde dingen deed ofs
    Of hij zelf heeft iets gedaan. allahu 3alam

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    Dus hij belt je familieleden als jij niet opneemt. Psycho....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Vandaag je vriendin, morgen je ouders. Deze man wilt je in zijn macht hebben. Vraag hem of hij zijn vrienden dumpt. Bel hem om de 10 min met uitleg waar hij was. Eis dat hij niet meer weggaat met vrienden. Als het halal voor hem en haram voor jou is, dan weet je hoe laat het is...
    En die paar weken die je op afstand met hem hebt geleefd zegt niets over liefde, dus geen melodramatisch gezeur van ik hou van hem. Denk met je hersenen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    Je moet vragen waarom hij haar een slecht meisje vindt. Je vindt niet zomaar iemand slecht neem ik aan

    Sommige mensen zijn hypocriet. Misschien wilt hij niet dat je vriendinnen hebt die relaties hebben voor het huwelijk. Ook al heb jij met hem ook een relatie gehad voor het huwelijk

    Misschien heeft die vriendin slechte invloed op je? Probeer objectief naar de gehele situatie te kijken.

    Hoe dan ook. Een huwelijk op deze manier beginnen is niet goed. Het antwoord kan trouwens alleen je man weten.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  7. #22
    Dignity

    Reacties
    5.304
    10-02-2010

    Je kunt het beste met je man praten of je ouders erbij betrekken als jullie er zelf niet uitkomen..

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Beste advies ever hier man niet te geloven
    Hetzelfde eisen????


    Kansloos volk al zou hij zijn ouders voor eeuwig boycotten betekent niet dat je dat als vrouw ook moet doen...

    Het gaat er toch om wat zij wil al doet hij alles wat die van haar verwacht


    Wallah mensen hier sommigen of eigenlijk best veel zijn echt wereldvreemd

  9. #24
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Vandaag je vriendin, morgen je ouders. Deze man wilt je in zijn macht hebben. Vraag hem of hij zijn vrienden dumpt. Bel hem om de 10 min met uitleg waar hij was. Eis dat hij niet meer weggaat met vrienden. Als het halal voor hem en haram voor jou is, dan weet je hoe laat het is...
    En die paar weken die je op afstand met hem hebt geleefd zegt niets over liefde, dus geen melodramatisch gezeur van ik hou van hem. Denk met je hersenen.
    Ă—miljoenmiljard
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #25
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Beste advies ever hier man niet te geloven
    Hetzelfde eisen????


    Kansloos volk al zou hij zijn ouders voor eeuwig boycotten betekent niet dat je dat als vrouw ook moet doen...

    Het gaat er toch om wat zij wil al doet hij alles wat die van haar verwacht


    Wallah mensen hier sommigen of eigenlijk best veel zijn echt wereldvreemd
    Hij zal never nooit tevreden over haar zijn omdat dat nu eenmaal zo werkt.
    Hij zal haar blijven kleineren. Zr mag geen mening hebben, geen sociale relaties.
    Rn alle signalen zijn er al en dan leven ze nig niet eens onder een dak.
    Die gaat doodongelukkig worden in haar huwelijk.
    Ik heb het opgeschreven en onthoud het. Juno zegt dat je doodongelukkig gaat worden.
    Wakker worden. Je weet het maar die zogenaamde allesverblindende liefde heeft je in zn macht...zucht...wat romantisch.

    Ohja je wilde alleen maar je hart luchten.

    Wel na deze keer moet je voor je keuze staan en stoppen met klagen over je slechte hubby.

    Btw zo slim is die manier niet...meesten met wat levenservaring doorzien hem zo..
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ja juno maar mensen geven hier als advies
    Vraag hem hetzelfde te doen

    Stel hij verbreekt contact met vrienden en houdt sich daaraan is het dan ineens wel goed


    Echt vreemd advies serieus. Gaat toch om haar en wat zij wil en niet wat hij wil...


    Wat jij nu typt denk ik ook maar ik ben tegenwoordig voorzichtig Hihi
    Pas nog hier met een ander lid ik dacht gaat hem niet worden meid en ja hoor is niet geworden maar ja dan vind k toch lullig om te zeggen: ik wist het of op voorhand erin mengen

    We moeten kracht van online dingen zeggen niet onderschatten

    Zeydoen geen idee kan zijn dat ze eeuwig in misère kan blijven leven ja wie zijn wij dan....


    Allah jehfad oe Safi maar nogmaals denk hetzelfde

  12. #27
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Zo slim vind ik het niet, gewoon standaard truukjes van jou in zn macht willen hebben.

    En idd zoals de waard is vertrouwt hij zn gasten!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Nou Lieff kom op we hoeven de arme man niet op alle vlakken af te kraken he

    Zo dominant zijn is al een dingetje op sich.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.061
    29-04-2005

    Rennen en niet achterom kijken...voorkomen is beter dan genezen

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.100
    11-06-2012

    Hoe is hij je beste vriend? Dat je het hier op een forum deelt en niet met hem kan delen omdat er dan ruzie komt getuigt niet echt van vriendschap..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk