1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Wie laat mij lachen

    Zoals titel zegt kom maar op laat mij lachen verhaaltjes owg naar Marokko zijn altijd goede

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    .

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    .
    Grapje .

    Een Marokkaan was net in NL. Hij sprak amper NL’s. Op een dag ging hij boodschappen doen en op de terugweg naar huis moest hij erg nodig poepen.

    Dus hij poepte op straat. Daarna kwam er een agent naar hem toe en die agent gaf die Marokkaan een boete!

    Eenmaal thuis aangekomen belde die Marokkaan zijn broer op die nog in Marokko was en die niet naar NL was gekomen.

    Hij zei: Salamoualaikoum broer! Ey je moet echt naar Hollanda komen, ish echt moei!
    Als je hier op straat poept, dan krijg je van de politie een papiertje om je kont mee af te vegen!
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Hhh die is ouuud

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Hhh die is ouuud
    Jantje ging naar school en nam een plastic zakje mee met drop erin, zijn meester zag dat en pakte het af. De volgende dag, precies weer hetzelfde, de dag erop ook. De dag daarna had Jantje geen drop mee, toen vroeg de meester: waarom heb je geen drop mee Jantje? Daarop antwoordde Jantje: mijn konijn is dood.
    (Met andere woorden, die drop waren konijnen keutels).
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    56
    27-07-2009

    weet je wat grappig is, dat je bijna 3 jaar op reactie hebt moeten wachten

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door chaima_girl Bekijk reactie
    weet je wat grappig is, dat je bijna 3 jaar op reactie hebt moeten wachten
    de profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem) heeft gezegd: wie spreekt dient het goede te zeggen of te zwijgen.



    En buiten dat,
    Je weet niks van haar, je kent haar niet, maar je probeert haar hier af te kraken en ook nog eens anoniem...

    Dat zegt al wat over JOU!
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Citaat Geplaatst door chaima_girl Bekijk reactie
    weet je wat grappig is, dat je bijna 3 jaar op reactie hebt moeten wachten
    Da's niet grappig, ik heb niet gelachen so you failed this topic. Wachten btw doet niemand hier enkel tijd of gevoel doden.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    de profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem) heeft gezegd: wie spreekt dient het goede te zeggen of te zwijgen.



    En buiten dat,
    Je weet niks van haar, je kent haar niet, maar je probeert haar hier af te kraken en ook nog eens anoniem...

    Dat zegt al wat over JOU!
    Ze bedoelde het vast lollig, ik neem hier niks serieus behalve positiviteit