1. #31
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Oppassen voor de kou... altijd een panty onder je broek aan of een hempje aan... onder je shirt.

    Zo gezond mogelijk eten en drinken... alles wat bewerkt is vermijden...

    Zo natuurlijk mogelijk leven weinig cremes... haarproducten parfums wasverwachters etc... zitten allemaal middelen dat dagelijks je lichaam in komt...

    Super veel drinken... veel kruidenthee... met oregano tijm etc...

    Absoluut geen naprexon of aleve tegen menstruatiepijn gebruiken... zou onvruchtbaarheid veroorzaken. Ik heb het jarennn gebruikt...daardoor super veel en lang bloedverlies... met als gevolg zwaar ijzer tekort en altijd zwak ziek en misselijk....

    Sinds ik hiermee ben gestopt en de pijn door middel van echte honing... warme kruik... rust ... warme olijfolie op mn buik... en veel kruidenthee drink... is de pijn nog aanwezig alleen veel minder... veeeeeeeel minder bloedverlied dus alle kwaaltjes ook verminderd... of helemaal verdwenen...

    Veel trainen en gezond etennnn...en helemaal geen pijnstillers gebruikennn dat verdund je bloed wat alles veel heftiger maakt... succes lieverd

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Oppassen voor de kou... altijd een panty onder je broek aan of een hempje aan... onder je shirt.

    Zo gezond mogelijk eten en drinken... alles wat bewerkt is vermijden...

    Zo natuurlijk mogelijk leven weinig cremes... haarproducten parfums wasverwachters etc... zitten allemaal middelen dat dagelijks je lichaam in komt...

    Super veel drinken... veel kruidenthee... met oregano tijm etc...

    Absoluut geen naprexon of aleve tegen menstruatiepijn gebruiken... zou onvruchtbaarheid veroorzaken. Ik heb het jarennn gebruikt...daardoor super veel en lang bloedverlies... met als gevolg zwaar ijzer tekort en altijd zwak ziek en misselijk....

    Sinds ik hiermee ben gestopt en de pijn door middel van echte honing... warme kruik... rust ... warme olijfolie op mn buik... en veel kruidenthee drink... is de pijn nog aanwezig alleen veel minder... veeeeeeeel minder bloedverlied dus alle kwaaltjes ook verminderd... of helemaal verdwenen...

    Veel trainen en gezond etennnn...en helemaal geen pijnstillers gebruikennn dat verdund je bloed wat alles veel heftiger maakt... succes lieverd
    Dankjeweeel echt baraka Allahu feek ❤ goeie tips vooral dat tegen de kou en warme olijfolie..ik heb het altijd koud omdat ik me nooit warm aankleed altijd blote voeten ik ga daar op proberen te letten want dat is grote oorzaak verser za3tar drinken en pijnstillers ik hou sws niks in m'n maag gooi alles eruit soms lukt paracetamol nog wel maar vaak niet. Khair alles fisabillah we weten nooit welke zonde in Sha worden vergeven met deze maandelijkse dag ziek plus we weten het goede erachter niet... "perhaps you hate a thing and it is good for you" :baqara Alhamdolilah 3ala koli hal!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Ik wil iedereen bedanken voor het reageren, tips en begrip! Moge Allah swt ons dag des oordeels vergeven, houd mij in jullie ad3iya ik doe hetzelfde!!! Allahuma qina min 3adab al mawt, wa 3adab al qabr wa 3adabo yawma alqiyama. Allahuma 7asibna 7isaban yassiran waghfighr li walidayna kama rabayana saghiran. Allahuma ir7am man ta7tata turab wa najina min fitnatu dunya Allahuma Ameen!!!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Vertaling ad3iya:
    Houd mij in jullie ad3iya ik doe hetzelfde!!!
    O Allah hou ons van pijn van de dood, en van pijn van het graf en van pijn van dag des oordeels. O Allah reken ons een gemakkelijke rekening (dag des oordeels) en vergeef onze ouders zoals zij ons hebben opgevoed. O Allah vergeef diegene onder aarde en red ons van fitna van dunya Allahuma Ameen!!! ssc en verspreiden in Sha Allah dat zvm mensen duaa doen

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    49
    26-04-2007

    [QUOTE=Sam7;132612266]Slm zoals titel zegt het Is die tijd weer ik ga dood vd pijn al 8 jaar lang elke maand zelfde liedje kramp rugpijn darmpijn overgeven misselijk koorts brandgevoel in baarmoeder
    Depressie hele tijd huilen vervelende gedachtes

    Vandaag weer sinds 8u sochtends en nog steeds ik ben gewoon moe moe moe wa chakra lmolana[/QUOTE

    Ik heb er ook veel last van elke maand weer. Ik heb er nog niet echt iets op gevonden behalve proberen het zo dragelijk te maken met pijnstillers, een warme kruik, ontspannen, stress vermijden. Ik blif er ook gerust een dag of 2 voor thuis..t is e ht heftig vraag me af wanneer ik er echt vanaf kom.
    Meestal beginnen de klachten al een week van te voren...allah ie shafie

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Ameen toekomstmeid ameen! Herkenbaar, je/ik/iedereen moet zich er echt doorheen slaan..doorbijten ik heb het mentaal altijd heel zwaar walou sabr negatieve gedachtes soubhanallah. Quran in za3tar wil weleens helpen warme kruik en denken aan de hadith dat zelfs een prik van doorn zondes wist alhamdolilah proberen vast te houden aan die gedachten..pijn fisabillah Allahie yjib chifa!! Alhamdolilah het kan altijd erger

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    7.205
    12-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Warme kruik, thee met tijm, koffie met honing..

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Je kutje vingere dat help egt

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    11
    27-12-2018

    Geen suiker meer nemen n maand
    Dan heb je ook nul last
    Wel appel azijn groente fruit eten
    Heb je geen endometriose?
    Maak anders n MRI

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    11
    27-12-2018

    Neem ook extra vit d en magnesium in

    Als je dit zou opvolgen allemaal
    In combinatie met sporten en het laten staan van brood suiker melk producten dan zul je genezen inshallah

    Brood mag met mate als t glutenvrij is

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ibuprofen en za3tar thee.

    Geen koude dranken drinken en zorgen dat je 't goed warm hebt.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Clary sage

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Idd zorgen dat je het niet koud hebt

  14. #44
    ♥♥Islam♥♥

    Reacties
    260
    09-04-2012

    Twee dagen voor dat je je regels krijgt elke dag 2 pijnstillers nemen. Helpt veel!
    ♥D♥J♥O♥E♥W♥A♥I♥R♥I♥Y♥Y♥A

  15. #45
    J'adore.

    Reacties
    1.477
    13-03-2016

    Slik zo min mogelijk pijnstillers zoals paracetamol in, want dat zorgt er juist voor dat je (nadat het uitgewerkt is) meer pijn krijgt en bloed. Daarnaast helpt natuurlijk een warme kruik, comfortabele kleding en thee. Ikzelf drink volgens mij wel een liter thee per dag in die periode, haha. Oh, en probeer je ergens mee bezig te houden, zodat je de pijn een beetje "vergeet". Bijvoorbeeld het opzetten van een emotionele film en het eten van chocola. Veeeel chocola.
    Zucht.