1. #31
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Jullie-Zuster Bekijk reactie
    Dit dus. Soms zie ik mijn vriendin 2 maanden niet ook al woont ze 10 min van mij. Ze heeft het druk met haar gezin en alles erom heen. Daar heb ik begrip voor en spreek haar op app soms. Dat is het leven.
    Dat is normaal. Een huwelijk/gezin vergt veel tijd en komt altijd op nummer 1. Oprechte vrienden hebben hier ook respect voor. Als je trouwt zal nog meer begrip krijgen en zelfs dingen van elkaar kunnen leren. Je hoeft elkaar ook niet wekelijks te zien om een sterke vriendschap te hebben. Je vriendinnen heb je nodig net zoals je echtgenoot nodig hebt. Heb ook vriendinnen die getrouwd zijn en spreek met ze af om de zoveel tijd. Heb respect en begrip voor alles, eis niks van ze en heb begrip voor alles.

  2. #32
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door ROLEX Bekijk reactie
    Je verloofde wilt het beste voor je voor en je hoeft niet voor alles bewijzen te hebben. Mannen leven nou eenmaal meer buiten en weten meer over wat er op straat gebeurt. Als mijn vriend/verloofde/man/broer of wie dan ook dat dichtbij mij staat neem ik dat aan. Misschien wilt hij niet in details uitleggen waarom omdat hij het niet relevant vind voor jou om dat te weten. En uiteindelijk zul je toch met hem moeten leven en niet met je vriendin, vriendinnen zijn leuk om erbij te hebben of af en toe een theetje te drinken maar daar blijft het bij. Jouw man staat uiteindelijk naast je bij alles.

    En ik vind het ook bullshit dat jullie zeggen 'het is haar verloofde en niet haar man', volgens mij willen zij gaan trouwen? Nou dan heeft haar man bepaalde verwachtingen van haar en daar heeft hij recht op.

    Soms moet je niet teveel nadenken en het gewoon laten gaan.

    dat is some bullshit wat je daar allemaal aan het typen bent een mens heeft naast zijn familie man of vrouw ook gewoon vrienden nodig 1 of andere marokkaanse boer die niet ontwikkeld is en nog jaren 80 boeren mentaliteit hanteert uit domheid is het niet waard om je leven voor op te geven... veele wijven zijn ziek idd dat was maar marokkaanse boeren achterbakse mannen zijn net zo erg!

  3. #33
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door ROLEX Bekijk reactie
    Ik las de eerste 4 woorden en ben gestopt met lezen. Bespaar jezelf!
    kan ik helpen dat jij net als je boeren ma geen identiteit heb en ook geen rechten maar alleen plichten? girl rot toch op!!!

    Lmohiem

    hoe komt die achterlijke aanstaande van jou op de gedachte dat ze een slechte invloed op je heeft

    je woont niet eens met m samen, dus zo ken hij je nog niet noch kan je hem goed kennen want je leeft nog niet onder 1 dak met elkaar.

    sorry dat ik het zeg maar ik heb dit vaker meegemaakt komt helaas veel voor bij berberse mensen die uit gezinnen komen waar moeders nooit wat mocht en vader een uitkering of fabriek werk doet en als een tiran zogenaamd de islaam toepast... pfff ik heb echt een hekel aan dat soort domme mensen...

    het is niet zo dat jij als een vrouw iedere dag nog met je vriendin van alles moet of kan gaan doen je moet je plek als vrouw ook kennen in dat geval hebben vrienden zo hun tijd voor ontspanning en ben ik van mening houd je huwelijk prive voor iedereen niemand hoeft te weten bij wijze van wat voor stink onderbroeken hij wel niet in de wasmand deponeert haha je weet zelf..

  4. #34
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    kan ik helpen dat jij net als je boeren ma geen identiteit heb en ook geen rechten maar alleen plichten? girl rot toch op!!!

    Lmohiem

    hoe komt die achterlijke aanstaande van jou op de gedachte dat ze een slechte invloed op je heeft

    je woont niet eens met m samen, dus zo ken hij je nog niet noch kan je hem goed kennen want je leeft nog niet onder 1 dak met elkaar.

    sorry dat ik het zeg maar ik heb dit vaker meegemaakt komt helaas veel voor bij berberse mensen die uit gezinnen komen waar moeders nooit wat mocht en vader een uitkering of fabriek werk doet en als een tiran zogenaamd de islaam toepast... pfff ik heb echt een hekel aan dat soort domme mensen...

    het is niet zo dat jij als een vrouw iedere dag nog met je vriendin van alles moet of kan gaan doen je moet je plek als vrouw ook kennen in dat geval hebben vrienden zo hun tijd voor ontspanning en ben ik van mening houd je huwelijk prive voor iedereen niemand hoeft te weten bij wijze van wat voor stink onderbroeken hij wel niet in de wasmand deponeert haha je weet zelf..
    Zo een ongemanierde wezen die een vrouw moet voorstellen wil niemand hebben. Dus uit je frustraties van jouw eenzame bestaan op je spiegelbeeld.
    Ik heb honger.

  5. #35
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door Fietsbell Bekijk reactie
    Zo een ongemanierde wezen die een vrouw moet voorstellen wil niemand hebben. Dus uit je frustraties van jouw eenzame bestaan op je spiegelbeeld.

    de meeste mannen hebben gelukkig geen vagina zoals jij die ook hebt... thank you very much...


    by the way girl even zonder grap hij mag islamitisch gezien je vriendinnen niet van je ontzeggen tenzij hier een geldige reden voor is, maar roddels zonder bewijzen is islamitisch gezien geen geldige reden...

  6. #36
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    by the way zijn jullie ook van die domme vrouwen die hun paswoord van hun telefoon aan hun man geven, en ook zijn paswoord eisen?

    dumb ass wijven in dat geval is jullie huwelijk ook maar gebouwd als kaartenhuis dat zelf bij een zachte wind in elkaar kan storten laat staan dat het blijft staan bij een storm.... weet je waarom? GEEN VERTROUWEN!!!!

  7. #37
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door ROLEX Bekijk reactie
    Mijn moeder betrekken bij deze onzin?

    Inshallah krijg je de kanker in je hart met dit soort wijven heb ik geen genade vieze vuile kanker sIet
    moge de vloek terug keren naar de da3ie.... emien

  8. #38
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door ROLEX Bekijk reactie
    Mijn moeder betrekken bij deze onzin?

    Inshallah krijg je de kanker in je hart met dit soort wijven heb ik geen genade vieze vuile kanker sIet

    dit is nou precies wat ik bedoel met domme schijnheilige marokkaanse wijven tegenwoordig... ze presenteren zich als de ideale dorps achtige wijf zonder identiteit, rechten gehoorzaam als een zwarte slaaf uit de middeleeuwen, maar zodra je ook maar een beetje prikt dan komt hun ratten gedrag direct naar boven biatch you'r busted!!!

  9. #39
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door ROLEX Bekijk reactie
    Houd je gore sletten bek dicht eh puta. Je bent een en al een kanker fabeltje een kanker grote fabel dat is wat je bent kanker slet Ga je vriendin gehoorzamen ofzo

    zoals ik al eerder aan heb gegeven je hebt al door de man gevallen A DOMME SCHIJNHEILIGE NASTY ASS MOCRO WIJF!!!!

  10. #40
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Het is actie > reactie. Typische viswijven mentaliteit. Niemand wil iemand die geen respect en waarde heeft voor moeders. Ga nou maar je frustraties over je eenzame bestaan elders uiten. Islamitisch gezien mag je man jou, jouw familie niet zonder geldige tegen ontzeggen. Vriendinnen is bijzaak als we er een Islamitische kijk op geven. Ameen op de dou'a van Rolex.
    Ik heb honger.

  11. #41
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door Fietsbell Bekijk reactie
    Het is actie > reactie. Typische viswijven mentaliteit. Niemand wil iemand die geen respect en waarde heeft voor moeders. Ga nou maar je frustraties over je eenzame bestaan elders uiten. Islamitisch gezien mag je man jou, jouw familie niet zonder geldige tegen ontzeggen. Vriendinnen is bijzaak als we er een Islamitische kijk op geven. Ameen op de dou'a van Rolex.

    dat is een leugen meid... d'r bestaat een hadith dat een vrouw recht heeft op haar vriendinnen...

    dus stop aub met je marokkaanse geloof en hanteer het islamitische geloof

    en moge de dua/vloek terug keren naar de da3ie....... sadak alah ul 3adhiem...

  12. #42
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Vriendinnen zijn bijzaak. De reden die de verloofde van TS aangeeft is geoorloofd om het haar te ontzeggen. Hij vindt haar slecht voor de toekomstige moeder van zijn kinderen. Als hij het haar wilde ontnemen, omdat die vriendin haar een koran gaf of iets anders wat Islamitisch geoorloofd was geweest. Dan heeft hij dat recht niet. Maar goed, know your things en maak niet je eigen Islamitische geloof zoals de rest van de bittere "vrijgevochten" feminazi's die hun vriendinnen meer als bloed beschouwen dan hun eigen moeder. XD
    Ik heb honger.

  13. #43
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Citaat Geplaatst door ROLEX Bekijk reactie
    Dat begrijpen zij niet. Ze trouwen met hun vriendin. een man zegt niet omdat hij zich verveelt je mag niet meer met die en die omgaan. Maarja typisch weer he.
    Ze denken dat de tevredenheid van hun vriendinnen over hun, hun ticket naar het paradijs is. Mesekienen, medelijden met hun.
    Ik heb honger.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    4
    30-06-2017

    Beste! Zo kom je verder

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Fietsbell Bekijk reactie
    Vriendinnen zijn bijzaak. De reden die de verloofde van TS aangeeft is geoorloofd om het haar te ontzeggen. Hij vindt haar slecht voor de toekomstige moeder van zijn kinderen. Als hij het haar wilde ontnemen, omdat die vriendin haar een koran gaf of iets anders wat Islamitisch geoorloofd was geweest. Dan heeft hij dat recht niet. Maar goed, know your things en maak niet je eigen Islamitische geloof zoals de rest van de bittere "vrijgevochten" feminazi's die hun vriendinnen meer als bloed beschouwen dan hun eigen moeder. XD
    Fietsbell, aangezien je het over de islam hebt wanneer het je uitkomt. Waarom heb je een vriendje? Mag dat van Allaah of van je vader?
    Mannen horen juist op te passen voor figuren die geen bestaan of ruggengraat hebben en hun families gezichtsverlies bezorgen.