1. #16
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Tjah, je vriendin vervult de andere helft van je deen niet. Gewoon uitnodigen though en zien hoe verder. Je verloofde is niet zomaar een man. Voor zomaar een man, valt zoiets niet op te geven. Je moet doen waar jij mee zou kunnen leven. Alleen zou ik geen tranen laten, als jouw vriendin contact met je zou verbreken omdat haar 7hobbie dat wil.
    Ik heb honger.

  2. #17
    ❤my big brother.

    Reacties
    33
    23-11-2014

    Citaat Geplaatst door Fietsbell Bekijk reactie
    Tjah, je vriendin vervult de andere helft van je deen niet. Gewoon uitnodigen though en zien hoe verder. Je verloofde is niet zomaar een man. Voor zomaar een man, valt zoiets niet op te geven. Je moet doen waar jij mee zou kunnen leven. Alleen zou ik geen tranen laten, als jouw vriendin contact met je zou verbreken omdat haar 7hobbie dat wil.
    Daarom. Maar zo zie je maar dat tegenwoordig vrienden boven alles staan.
    .

  3. #18
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Citaat Geplaatst door ROLEX Bekijk reactie
    Je verloofde wilt het beste voor je voor en je hoeft niet voor alles bewijzen te hebben. Mannen leven nou eenmaal meer buiten en weten meer over wat er op straat gebeurt. Als mijn vriend/verloofde/man/broer of wie dan ook dat dichtbij mij staat neem ik dat aan. Misschien wilt hij niet in details uitleggen waarom omdat hij het niet relevant vind voor jou om dat te weten. En uiteindelijk zul je toch met hem moeten leven en niet met je vriendin, vriendinnen zijn leuk om erbij te hebben of af en toe een theetje te drinken maar daar blijft het bij. Jouw man staat uiteindelijk naast je bij alles.

    En ik vind het ook bullshit dat jullie zeggen 'het is haar verloofde en niet haar man', volgens mij willen zij gaan trouwen? Nou dan heeft haar man bepaalde verwachtingen van haar en daar heeft hij recht op.

    Soms moet je niet teveel nadenken en het gewoon laten gaan.
    Mooiste reactie. Ben het hier 110% mee eens.
    Ik heb honger.

  4. #19
    ❤my big brother.

    Reacties
    33
    23-11-2014

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Jouw mening is gebaseerd op een uitspraak (zonder bewijs) van de ander. Je volgt iemand blindelings.
    Sorry maar ik ga niet met iemand verloven 'blindelings' weet niet hoe het bij jou is afgelopen of hoe jij het gaat doen maar blijkbaar zonder re3ker. Als ik met iemand trouw dan zal ik bepaalde dingen moeten slikken. Een vriendin? Kom op zeg.
    .

  5. #20
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Daarom. Maar zo zie je maar dat tegenwoordig vrienden boven alles staan.
    Zelfs boven de helft van hun deen. Dit is ook een van de mainreasons waarom huwelijken tegenwoordig niet meer slagen. Iemand die niet hun bloed is, beschouwen ze als meer bloed dan hun eigen moeder. Artards.
    Ik heb honger.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Sorry maar ik ga niet met iemand verloven 'blindelings' weet niet hoe het bij jou is afgelopen of hoe jij het gaat doen maar blijkbaar zonder re3ker. Als ik met iemand trouw dan zal ik bepaalde dingen moeten slikken. Een vriendin? Kom op zeg.

    Hen types die hun vrienden en eigenlijk hun hele bestaan opgeven voor een ander nooit begrepen. Haar eigen ouders keuren het goed, vraag mezelf af hoeveel meiden luisteren naar hun ouders. Zodra het op een vriendje/verloofde neerkomt word er gehoorzaamt maar wanneer de ouders wat zeggen hoor je nooit iets over gehoorzamen.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    62
    23-10-2015

    Ik persoonlijk verkies mijn verloofde niet boven mijn vriendin. Iemand met wie ik mijn hele leven lief en leed mee hebt gedeeld. Als hij mij vertrouwt dan hoeft hij mij niet te vertellen wat ik wel of niet moet gaan doen. Ik ken mijn grenzen en met wie ik om ga. Ben geen klein kind meer die niet weet wat ze doet. Anders hoeft dat hele huwelijk niet meer voor mij als je denkt dat je met een klein kind bent getrouwd die niet weet wie haar vriendinnen zijn of wat ze doet.

    Mijn vriendin heeft mij ook nooit verlaten toen ze ging trouwen. We groeiden nog meer naar elkaar toe. Alhamdullilah.
    -

  8. #23
    ❤my big brother.

    Reacties
    33
    23-11-2014

    Citaat Geplaatst door Fietsbell Bekijk reactie
    Zelfs boven de helft van hun deen. Dit is ook een van de mainreasons waarom huwelijken tegenwoordig niet meer slagen. Iemand die niet hun bloed is, beschouwen ze als meer bloed dan hun eigen moeder. Artards.
    Wollahila. Eenmaal getrouwd neem je automatisch beetje afstand van je vriendin. Maar dit zijn van die typetjes die naast hun bed waar ze bevallen hun vriendin naast hun hebben staan en in hun hand knijpen dan de man die haar zwanger heeft gemaakt. Rapport gesprekken met hun vriendin, schoonouders bezoeken met hun vriendin.
    .

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Ben van mening dat je als getrouwde man en vrouw vrienden kunt hebben. Het leven houd niet op zodra je trouwt. Er moet een gezonde balans zijn tussen alle banden. Schoonouders, vrienden, kennissen etc. Het spreekt voor zich dat je gezin op nummer 1 staat maar dat is iets wat normale vrienden respecteren. Als vrouw ben je een dochter, collega , echtgenote, een zuster/vriendin en je blijft een eigen ik behouden.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Jullie-Zuster Bekijk reactie
    Ik persoonlijk verkies mijn verloofde niet boven mijn vriendin. Iemand met wie ik mijn hele leven lief en leed mee hebt gedeeld. Als hij mij vertrouwt dan hoeft hij mij niet te vertellen wat ik wel of niet moet gaan doen. Ik ken mijn grenzen en met wie ik om ga. Ben geen klein kind meer die niet weet wat ze doet. Anders hoeft dat hele huwelijk niet meer voor mij als je denkt dat je met een klein kind bent getrouwd die niet weet wie haar vriendinnen zijn of wat ze doet.

    Mijn vriendin heeft mij ook nooit verlaten toen ze ging trouwen. We groeiden nog meer naar elkaar toe. Alhamdullilah.

    Mooie reactie. Zo hoort het ook. Moge Allaah jullie vriendschap zegenen. ameen

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    minderen met die vriendien of moet je per se helemaal van haar af?


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    mensen die hun verloofde niet boven alles stellen behalve haram dingen moeten niet trrouwen

    geld alleen voor vrouwen


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Wollahila. Eenmaal getrouwd neem je automatisch beetje afstand van je vriendin. Maar dit zijn van die typetjes die naast hun bed waar ze bevallen hun vriendin naast hun hebben staan en in hun hand knijpen dan de man die haar zwanger heeft gemaakt. Rapport gesprekken met hun vriendin, schoonouders bezoeken met hun vriendin.
    Nee, de vader van het kind staat dan naast je. Vriendinnen komen op kraambezoek.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    62
    23-10-2015

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Ben van mening dat je als getrouwde man en vrouw vrienden kunt hebben. Het leven houd niet op zodra je trouwt. Er moet een gezonde balans zijn tussen alle banden. Schoonouders, vrienden, kennissen etc. Het spreekt voor zich dat je gezin op nummer 1 staat maar dat is iets wat normale vrienden respecteren. Als ben je een dochter, collega , echtgenote, een zuster/vriendin en je blijft een eigen ik behouden.
    Dit dus. Soms zie ik mijn vriendin 2 maanden niet ook al woont ze 10 min van mij. Ze heeft het druk met haar gezin en alles erom heen. Daar heb ik begrip voor en spreek haar op app soms. Dat is het leven.
    -

  15. #30
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door dolce Bekijk reactie
    Ik zit zo erg in een dilemma. Mijn verloofde heeft een enorme haat tegenover mijn allerbeste vriendin.
    Deze meid zie ik als een zus en me ouders zien haar als dochter. ze heeft me geholpen en weer sterk gemaakt in een moeilijke
    Periode en ik zou haar nooit kwijt willen. Haar verliezen zal dan ook enorm veel pijn doen en me leven lang me achtervolgen.
    Haar ouders zie ik ook als mijn familie, ken ze me hele leven en het zou schandalig zijn als ik hun niet uitnodig op mijn
    Bruiloft. We praten al over zulke dingen sinds we nog jonkies waren en ik weer niet meer wat ik moet doen.

    De reden dat me verloofde dr niet ziet zitten is omdat ze volgens hem een slecht meisje is.
    Ze zou mij slecht beïnvloeden Zegtie en hij weet dingen die ze gedaan heeft ( zogenaamd slecht dingen)

    Aub wat kan ik doen tips!
    verbreek de bruiloft nu het nog kan... dat soort mannen pakken niet alleen 1 vriendin af maar eenmaal getrouwd pakken ze alles wat vriend of kennis van je is... je zal thuis moeten blijven niet te vaak naar je moeder en je zal zijn familie moeten helpen met van alles en nog wat... dit zijn van die marokkaanse achterlijke soort met rkempoe jaren 80 mentaliteit...