1. #31
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Badboy. Bekijk reactie
    Jullie zijn fucking dom!! Dat is musrik triumpf de makreel met zijn tig mannen/vrouwen accounts plus mod rechten die jullie al jaren hier loopt te catfishen!! Jullie zijn fucking stupid!! Ik zal zo wel verbannen worden door die travestiet!! Ik weet namelijk van al zijn accounts en praktijken op het darkweb met zijn pedofiele PVV vriendjes!! Die heeft een pact met de duivel!! Hij is 24/7 fitna’s aan het veroorzaken want hij wilt de islam van binnen kapot maken!! Jullie zijn zo stupid om dat nog steeds niet door te hebben!!

    Jij bent een leugenaar en een schaamteloze man die ongevraagd naakt foto's verzend naar zusters via social media. Je hoeft niet te reageren op mijn topics met je onzin. Ga ergens anders spelen, dit hoekje is niet voor schaamteloze leden met slechte intenties.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Jij bent een leugenaar en een schaamteloze man die ongevraagd naakt foto's verzend naar zusters via social media. Je hoeft niet te reageren op mijn topics met je onzin. Ga ergens anders spelen, dit hoekje is niet voor schaamteloze leden met slechte intenties.
    Iedereen die jou rotte mening niet deelt Umm Kechie stuurt jou naaktfoto's
    Wat breng je alle mannelijke leden op een ideetje?

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Waarheidop1 Bekijk reactie
    Iedereen die jou rotte mening niet deelt Umm Kechie stuurt jou naaktfoto's
    Wat breng je alle mannelijke leden op een ideetje?
    Hoi hoi

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Jij bent een leugenaar en een schaamteloze man die ongevraagd naakt foto's verzend naar zusters via social media. Je hoeft niet te reageren op mijn topics met je onzin. Ga ergens anders spelen, dit hoekje is niet voor schaamteloze leden met slechte intenties.
    Goeie. Up

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Badboy. Bekijk reactie
    Ik ben Jaguar a vuile kk ****!! Ik heb nog nooit in mijn leven een naaktfoto gestuurd naar wie dan ook en iedereen die mij kent weet het!! Ik doe alleen aan top modelletjes en reallife dingen en val niet op kapotte lelijke Marokkaanse rotzooi!! Ik ben knap en heb geen social media nodig om aan mijn trekken te komen!! Ik steek mij vinger en ze komen met groepen aanlopen!! Jij bent net zo pshychische als die makreel!! Mijn reactie was naar de normale leden die hier komen opzoek naar antwoorden omtrent het geloof en niet naar een kapotte uitgerekte schijnheilige hoertje met een neukverleden die je kunt uitrollen die hier 24/7 met Hadith strooit terwijl der hart nog zwarter is dan haar kontgat!! Nu opgekankerd gelijk ook mijn eerste en laatste reactie!! Je bent niet mijn niveau!! Alsof we niet weten wie jij bent!! We weten alles!!
    Ik weet heel goed wie jij bent, je hebt net weer een nieuw account aangemaakt en reageert direct op mijn topic, ook dezelfde naam als waar jij die foto's mee hebt verzonden naar mij. en ik herken jou ook aan jouw manier van praten.

    Ik heb jou en anderen niet gevraagd om een reactie te plaatsen onder mijn topics. Jullie komen steeds om aandacht zoeken, maar bij mij ben je bij het verkeerde adres, ik ben namelijk helemaal niet opzoek naar een man, ik plaats hier gewoon nuttige topics tussen mijn pauzes. Blijf gewoon weg aub en neem je gekke vriendjes mee, ben jullie onnodig geplak aan mijn topics zat.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Looooooooool

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    .

    Oe moe me noe?