1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Elke terrorist en zionist die moslims op grote schaal wil doden gebruikt dit excuus en het interesseert ons niet

    Die bommen worden vanuit amerikaanse vliegtuigen gegooid dus zij zijn altijd voor de volle 100% verantwoordelijk en deze doden komen op het conto van de amerikaanse kruisvaarders heb je dat begrepen vuile zionist
    Assad, Iran en Rusland kunnen er anders ook wat van.. hun teller staat aanzienlijk hoger qua burgerdoden. Niemand ontkent dit.

    Waarom wordt wel ontkent dat IS inderdaad burgers dicht bij zich houdt om luchtaanvallen te voorkomen? Als burgers proberen te vluchten worden ze door IS zelf geexecuteerd, of is dat onwaar?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Assad, Iran en Rusland kunnen er anders ook wat van.. hun teller staat aanzienlijk hoger qua burgerdoden. Niemand ontkent dit.

    Waarom wordt wel ontkent dat IS inderdaad burgers dicht bij zich houdt om luchtaanvallen te voorkomen? Als burgers proberen te vluchten worden ze door IS zelf geexecuteerd, of is dat onwaar?
    Klopt niet, het is een propagandamiddel geworden om zoveel mogelijk burgerslachtoffers in een islamitisch land en er dan mee weg te komen. Ze verbranden mensen met verboden wapens en dan geven ze IS de schuld...

    Vertel eens waarom is het nodig om vanuit helikopters dichtbevolkte gebieden met een omtrek van 1 kilometer te bestoken met brandbommen? Misschien wel meer dan 1 kilometer...

    Wat willen ze daarmee bereiken...burgers levend verbranden?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Klopt niet, het is een propagandamiddel geworden om zoveel mogelijk burgerslachtoffers in een islamitisch land en er dan mee weg te komen. Ze verbranden mensen met verboden wapens en dan geven ze IS de schuld...

    Vertel eens waarom is het nodig om vanuit helikopters gebieden met een omtrek van 1 kilometer te bestoken met brandbommen?
    Klopt wel, en burgerslachtoffers probeert men te vermijden maar dat is lastig als IS een 'command-center' op zet in een ziekenhuis terwijl iedereen die aanwezig is niet weg mag.

    Qua verboden wapens, dat ben ik wel met je eens. Maar besef je dan ook goed wie die wapens in de regel gebruikt, net zoals die bommen uit helikopters: De Russen met hun 'phospourus' (ook al heeft de VS dit ook miniem gebruikt), die helikopter bommen zijn van Assad.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Nu nog die van de coalitie/navo/usa
    het is geen coalitie het is een terreurorganisatie zolang de amerikaanse misdadigers er aan de touwtjes trekken

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    De enige bronnen daar zijn de koerden, Assad en de amerikanen

    alle 3 misdadigers en allemaal hebben ze er belang bij om propaganda verhalen te verzinnen

    Daarnaast maakt het voor mij niet uit wat voor smoesjes er gebruikt worden, degenen die de bommen afwerpen zijn voor de volle 100% verantwoordelijk en niemand anders. Niemand heeft ze gevraagd om bommen te gooien op die mensen dus elke bom die ze daar gooien is hun eigen verantwoordelijkheid
    En het interesseert mij helemaal niks wat de russische varkens daar wel of niet doen. Want wat wil je ermee zeggen...dat als de amerikanen burgers mogen verbranden dat de amerikaanse varkenskoppen dat ook mogen? Die vliegtuigen zijn van de amerikanen. Het zijn misdadigers en ze zijn erger dan de nazi's. Ze zijn het kwaad van deze eeuw en eigenlijk al het kwaad vanaf de vorige eeuw. Ik hoop dat ze binnenkort een hele verkeerde move maken en een zwaar pak slaag krijgen die vuile varkenskoppen
    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Klopt wel, en burgerslachtoffers probeert men te vermijden maar dat is lastig als IS een 'command-center' op zet in een ziekenhuis terwijl iedereen die aanwezig is niet weg mag.

    Qua verboden wapens, dat ben ik wel met je eens. Maar besef je dan ook goed wie die wapens in de regel gebruikt, net zoals die bommen uit helikopters: De Russen met hun 'phospourus' (ook al heeft de VS dit ook miniem gebruikt), die helikopter bommen zijn van Assad.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    De enige bronnen daar zijn de koerden, Assad en de amerikanen

    alle 3 misdadigers en allemaal hebben ze er belang bij om propaganda verhalen te verzinnen

    Daarnaast maakt het voor mij niet uit wat voor smoesjes er gebruikt worden, degenen die de bommen afwerpen zijn voor de volle 100% verantwoordelijk en niemand anders. Niemand heeft ze gevraagd om bommen te gooien op die mensen dus elke bom die ze daar gooien is hun eigen verantwoordelijkheid
    En de Turken, Russen, Irak, Iran, verschillende internationale organisaties.. en dan natuurlijk nog de mensen op de grond die nog wel toegang hebben tot het internet. Maar die vergeten we maar even want het past niet in het straatje.

    Je beeld is eenzijdig en je mening staat al vast op basis van die eenzijdigheid. De media die jij leest, daar is een woord voor: Propaganda.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    En de Turken, Russen, Irak, Iran, verschillende internationale organisaties.. en dan natuurlijk nog de mensen op de grond die nog wel toegang hebben tot het internet. Maar die vergeten we maar even want het past niet in het straatje.

    Je beeld is eenzijdig en je mening staat al vast op basis van die eenzijdigheid. De media die jij leest, daar is een woord voor: Propaganda.
    Ik volk social media van mensen die daar wonen, getuigen, inwoners...

    En die massa knip en plakwerk schapenkudde propaganda van grote media bedrijven die jij slikt, daar ben ik te intelligent voor...of tenminste, je bent te lui om de realiteit in te zien

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ik volk social media van mensen die daar wonen, getuigen, inwoners...

    En die massa knip en plakwerk schapenkudde propaganda van grote media bedrijven die jij slikt, daar ben ik te intelligent voor...of tenminste, je bent te lui om de realiteit in te zien
    Jij hebt waarschijnlijk meer informatie dan ik qua social media, dat zal ik niet ontkennen. Maar ook ik probeer dit te volgen om het zo in te mengen in mijn algemene beeld.

    Qua grote media etc. Ik geloof niet dat Iran of de VS het erg met elkaar eens zijn. Daarnaast lees ik eigenlijk alles, vanuit alle landen. Aan het einde van de rit kom je ergens in het midden uit.

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Klopt wel, en burgerslachtoffers probeert men te vermijden maar dat is lastig als IS een 'command-center' op zet in een ziekenhuis terwijl iedereen die aanwezig is niet weg mag.

    Qua verboden wapens, dat ben ik wel met je eens. Maar besef je dan ook goed wie die wapens in de regel gebruikt, net zoals die bommen uit helikopters: De Russen met hun 'phospourus' (ook al heeft de VS dit ook miniem gebruikt), die helikopter bommen zijn van Assad.
    waarom praat je massamoorden goed..

    welke militaire doel heeft de volgende massamoord.

    of deze..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #25
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    waarom praat je massamoorden goed..

    welke militaire doel heeft de volgende massamoord.

    of deze..
    Ik weet niet waar ik hier naar kijk en kan dan ook geen mening geven.

    Meer informatie graag. Locatie, tijdsspanne etc. Wie zou die aanval dan hebben uitgevoerd, wie heeft die 'zogenaamde' genocide gepleegd?

    Twee foto's is geen bewijs van wat dan ook. Ik zou net zo goed kunnen beweren dat de paus dit heeft gedaan.

  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik weet niet waar ik hier naar kijk en kan dan ook geen mening geven.

    Meer informatie graag. Locatie, tijdsspanne etc. Wie zou die aanval dan hebben uitgevoerd, wie heeft die 'zogenaamde' genocide gepleegd?

    Twee foto's is geen bewijs van wat dan ook. Ik zou net zo goed kunnen beweren dat de paus dit heeft gedaan.
    the zanjili massacre with +80 deaths was caused by an US airstrike.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium


    The free world… all of Christendom… is at war with Islamic horror. Not one penny of American treasure should be granted to any nation who harbors these heathen animals. Not a single radicalized Islamic suspect should be granted any measure of quarter. Their intended entry to the American homeland should be summarily denied. Every conceivable measure should be engaged to hunt them down. Hunt them, identity them, and kill them. Kill them all. For the sake of all that is good and righteous. Kill them all.

    -Captain Clay Higgins

    http://www.patheos.com/blogs/progres...=socialnetwork
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    144
    15-05-2017

    #GRAPHIC: Many civilians including children were burned to death today by #US bombardements in #Raqqa. +18 https://t.co/xGnxgQkghb

    #GRAPHIC: Horrible footage shows several civilians including children who were burned to death by US bombardements… https://t.co/6OPBU2bkxP

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    144
    15-05-2017

    Photo shows a #Syria|n girl who was killed by #US airstrikes on #Raqqa City yesterday



    Moge Allah haar accepteren onder de martelaren. Green bird insh Allah

Tags voor deze discussie