Een stevige wind blaast mijn lange haren uit mijn gezicht. De wind huilt. Het begint te regenen. Ik denk terug aan mijn verleden. Waarom lopen dingen zo anders dan je gepland hebt? Ik had nooit verwacht dat mijn leven er zo uit zou zien. Het begon allemaal toen ik 15 jaar oud was. Waar andere meiden zich bezig hielden met make-up besloot ik om het verboden pas op te gaan. Ik wilde vrijheid proeven. Mijn vader was streng, ik mocht niets. Alles wat verboden is vond ik interessant. Ik begon met jongens af te spreken, het gaf me een kick.Ik hoorde stiekem een stemmetje roepen naar me 'Chaima je bent fout bezig. Maar dat stemmetje in mijn hoofd negeerde ik gewoon. Ik werd heel populair. Ik voelde me een prinses. Ik was het populairste meisje op school. Mijn maagdelijkheid verloor ik op mijn 16de. Wel dom van me. Ik kwam bij de jongen thuis. Hij kleedde me uit zoende me en op zijn matras gebeurde het. Hierna vond ik het nog interessanter. Dit snakte naar meer. Thuis zeurde ik bij mijn pa of hij me geld wilde geven. Dat deed hij niet. ' Wat moet je ermee?, zei hij altijd. Hij betaalde school en kleedgeld wat hij zelf uitzocht maar de rest kreeg ik niet. Eten maakte hij ook zelf. Uitjes mochten ee nooit maken. Ik mocht alleen van school naar huis. Mama is al 6 jaar dood. Toen ik in zijn ( mijn ontmaagder Faris) armen lag gooide ik het er allemaal uit dat ik niets kreeg van mijn vader.
'Zeg Chaima ik weet een leuk baantje voor je. Dan heb je je vader niet meer nodig.'
Ik was erg benieuwd. Hij beloofde me veel geld en een nieuwe wereld waar ik erg benieuwd naar was...