1. #16
    Daughter of البد

    Reacties
    461
    29-01-2011

    notificatie.

    “Say: “O ‘Ibaadi (My slaves) who have transgressed against themselves (by committing evil deeds and sins)!
    Despair not of the Mercy of Allah, verily Allah forgives all sins. Truly, He is Oft-Forgiving, Most Merciful.” (39:53)


  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    wie is afgevallen aangekomen enz?

  3. #18
    Uniek is jezelf zijn

    Reacties
    183
    03-01-2012

    Mooie topic!

    Ik was een periode lang(1 tot bijna 2 maanden) voor aanvang van de ramadan echt goed bezig al zeg ik het zelf.

    Heb niet gevast heb me eetpatroon aangepast omdat ik nooit echt ontbijt. Dus ik ging ontbijten met zelfgemaakte shakes. En probeerde veel eiwitten en groenten Te eten en daarnaast 3x sporten in de week.

    Ben 5 kilo ongeveer kwijt geraakt. En spiermassa iets zwaarder. Ik voelde me echt goed Alhamdoulilaah.

    Alleen subhanna Allah 2 weken voor de ramadan ongeveer begon ik weer slecht te eten en niet meer gaan sporten etc. Kwam door emoties die had ik daarvoor wel goed in de hand.

    En nu in de ramadan blijf ik maar door eten en kijk ik er niet meer naar om. Maar ik merk gwn dat ik op deze manier juist mijn lichaam kapot maak en onrecht aan doe.

    Ben ook vaak bezig in de keuken hapjes maken en lekkere dingen. Want heb eenmaal broers Hahah die willen gwn dat soort dingen zien op tafel. Eindstand heb ik misschien het meest genuttigd van dat voedsel!

    Oké dus mijn vraag is wie heeft hier ervaring mee of tips?

    Ik ga denk ik echt hard zijn voor mezelf en water alleen maar met een beetje harira en suhor iets van joghurt en vlees.

    Daarnaast sowieso de taraweeh Haha uurtje cardio

  4. #19
    MCG

    Reacties
    251
    19-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Groente smoothies maken!

    Bv 2 staafjes bleekselderij met een halve zak verse spinazie en een halve komkommer, daarbij pers je 2 of 3 sinaasappelen voor de smaak... lekker koud drinken

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Vraag me af wat de dames doen met al dat overtollige huid wat overblijft na het afvallen, is het dan niet beter om gewoon lekker chubby te blijven .