1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.297
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Opmerkelijk: 'Ziyech legt uiteindelijke oproep Renard naast zich neer'

    De Telegraaf meldt zojuist dat de befaamde Ajax-middenvelder heeft bedankt voor zijn oproep voor het Marokkaanse elftal.



    De Marokkaanse supporter komt nu zeer waarschijnlijk van de regen in de drup, het uiteindelijk wel oproepen van Hakim Ziyech kan een tevergeefse poging genoemd worden. De Telegraaf meldt vanmiddag dat de negenvoudig-international de oproep van bondscoach Hervé Renard voor de interlands tegen Oranje en Kameroen naast zich neer heeft gelegd. Het dagblad meldt het volgende op haar website: Ziyech heeft duidelijk gemaakt dat hij wel degelijk voor zijn land wil uitkomen, maar niet zolang Renard nog aan het roer staat bij de nationale ploeg. De speler zelf wil zich op dit moment niet publiekelijk in de discussie mengen, omdat hij al zijn aandacht wil vestigen op de wedstrijd in Stockholm tegen Manchester United.

    Opmerkelijke keuze, maar zat er zeker aan te komen
    Het is niet de eerste keer dat de international zijn onvrede door laat schemeren over de Fransman. Zo'n maand geleden uitte Ziyech zich tegenover de NOS door te zeggen dat hij, zolang Renard aan het roer is bij het Marokkaanse elftal, niet meer wil uitkomen voor zijn vaderland.

    Het is nog wachten op een officiële mededeling van de Marokkaanse voetbalbond, het management van de speler en/of Ajax. Het lijkt niet onwaarschijnlijk dat door deze weigering van de speler in kwestie er definitief een streep door zijn naam gaat in de plannen van de tweevoudig Afrika Cup-winnaar Hervé Renard.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Kijk, hij staat zijn mannetje. Nice Ziyech, gewoon volhouden.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    169
    01-03-2017

    vraag me af of het renard is wat vind dat ziyech erniet bij hoort of 1 van zijn assistenten. want soms hebben de assistenten de opdracht om naar wedstrijden te kijken.
    is het messchien hadji wat negatief advies gaf aan renard.

    zal nooit naar buiten komen maar dat vraag ik me af.

  4. #4
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Broeder-liefde Bekijk reactie
    vraag me af of het renard is wat vind dat ziyech erniet bij hoort of 1 van zijn assistenten. want soms hebben de assistenten de opdracht om naar wedstrijden te kijken.
    is het messchien hadji wat negatief advies gaf aan renard.

    zal nooit naar buiten komen maar dat vraag ik me af.
    Hadji heeft samen met Zaki, Ziyech overtuigt om voor Marokko uit te komen, gap. Zij hebben speciaal daarvoor een bezoekje gebracht aan Nederland.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    169
    01-03-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Hadji heeft samen met Zaki, Ziyech overtuigt om voor Marokko uit te komen, gap. Zij hebben speciaal daarvoor een bezoekje gebracht aan Nederland.

    langs gaan om te overtuigen betekent niet onvoorwaardelijk, je bent geweldig en we nodigen je altijd uit.
    is toch gebleken.

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    12
    20-06-2015

    Ziyech the type of guy to shave his legs

  7. #7
    Koran en Sunnah

    Reacties
    12.845
    01-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Gelijk heeft hij ! Hij selecteert hem niet voor een belangrijk toernooi, roept hem vervolgens ook niet op na verschillende afmeldingen en nu za3ma voor een nietszeggend oefeninterland ineens wel. Ik zou ook zeggen de pot op.

    "De besten onder jullie zijn diegenen die hun vrouwen het best behandelen"

    If your legs can’t take you to prayer, then how do you expect them to carry you to Paradise ?


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.493
    19-09-2012

    ja waarschijnlijk zou hjj hem geen eens opstellen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Marokkaans elftal is groter dan Ziyech

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-04-2017

    Enerzijds respecteer ik zijn keuze en standvastigheid. Hij staat achter zijn principes en heeft zo van ik heb het zelfs tot de finale gehaald en ga een prachtwedstrijd spelen.
    Anderzijds heb je tientallen miljoenen Marokkaanse fans waaronder ongetekende die een gat in de lucht sprongen bij het horen van het nieuws dat hij ging spelen.
    Hij kan tijdens deze wedstrijd revanche nemen op al die racistische tokkies waaronder Blind en van Basten.
    Al met al een zeer treurige situatie.

  11. #11
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Shekel Bekijk reactie
    Enerzijds respecteer ik zijn keuze en standvastigheid. Hij staat achter zijn principes en heeft zo van ik heb het zelfs tot de finale gehaald en ga een prachtwedstrijd spelen.
    Anderzijds heb je tientallen miljoenen Marokkaanse fans waaronder ongetekende die een gat in de lucht sprongen bij het horen van het nieuws dat hij ging spelen.
    Hij kan tijdens deze wedstrijd revanche nemen op al die racistische tokkies waaronder Blind en van Basten.
    Al met al een zeer treurige situatie.
    Precies dit, ja. Ik heb vandaag nog heel trots geroepen 'Ziyech is terug! Wordt een leuke wedstrijd tegen Nederland' bij de fysio. Dit krijg ik gegarandeerd terug volgende week. Ik hoop zó dat dit gewoon een bullshit verhaal van de Telegraaf is.

  12. #12
    Atlasleeuwin

    Reacties
    32.477
    28-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Shekel Bekijk reactie
    Enerzijds respecteer ik zijn keuze en standvastigheid. Hij staat achter zijn principes en heeft zo van ik heb het zelfs tot de finale gehaald en ga een prachtwedstrijd spelen.
    Anderzijds heb je tientallen miljoenen Marokkaanse fans waaronder ongetekende die een gat in de lucht sprongen bij het horen van het nieuws dat hij ging spelen.
    Hij kan tijdens deze wedstrijd revanche nemen op al die racistische tokkies waaronder Blind en van Basten.

    Al met al een zeer treurige situatie.
    -

    Citaat Geplaatst door mister_anouar Bekijk reactie
    Gelijk heeft hij ! Hij selecteert hem niet voor een belangrijk toernooi, roept hem vervolgens ook niet op na verschillende afmeldingen en nu za3ma voor een nietszeggend oefeninterland ineens wel. Ik zou ook zeggen de pot op.
    Ik ben het niet helemaal met je eens, Anouar. Ik snap de frustratie en ik snap heel goed dat hij Renard liever een middelvinger geeft maar waarom speel je überhaupt bij het Marokkaans elftal? Omdat je trots en liefde voor het land zo groot is en je alle Marokkanen over de hele wereld wil vertegenwoordigen, lijkt mij. Die trots en liefde zou dieper moeten gaan dan een onderlinge ruzie tussen speler en coach. En wat is er mooier dan dat onze atlasleeuwen (Ziyech inbegrepen) het Nederlands elftal helemaal kapot maken?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    264
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Broeder-liefde Bekijk reactie
    langs gaan om te overtuigen betekent niet onvoorwaardelijk, je bent geweldig en we nodigen je altijd uit.
    is toch gebleken.
    nu je het zegt.

    waarom sturen ze nooit mensen naar eredivisie wedstrijden?
    zelfs naar ligue 2 sturen ze mensen.
    Luuk de Jong: 'Niks mooier dan De Kuip stil te krijgen'. hhhhhh
    https://www.youtube.com/watch?v=xB8cd-h4kI8

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-04-2017

    Weet iemand waar je originele trainingspak van Marokko kunt kopen?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    15
    29-03-2017

    oprotten met die franse smeerlap, hij heeft geen verstand van voetbal, zieyech is de beste marokkaanse speler, een perfecte speler voor barca en ajax, die smerige franse blonde ezel denkt alleen aan fysieke sterke spelers zoals die afrikkaanse aap in het marokkaanse elftal, donder op man, alles is verpest, marokko moet een speler ls zieyech hebben omdat marokko voor het laatst in mexico86 (wk) een echt intelligent team had, nu hebben ze meer verwende mormels.