1. #31
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    ik doe het niet. ze heeft zelf ooit gezegd dat ze hard is geworden doordat haar broers haar hebben gepest. voor jou tijd. jij spoort soms niet wollah, je volgt enkel van die rotte shikhat
    Ik heb het niet alleen over wat je tegen haar zegt. Tegen mij begon je ook over m'n broers en m'n vader, zie jou dat ook bij anderen doen, net als beginnen over opvoeding en jeugd etc.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ik heb het niet alleen over wat je tegen haar zegt. Tegen mij begon je ook over m'n broers en m'n vader, zie jou dat ook bij anderen doen, net als beginnen over opvoeding en jeugd etc.
    zeker dat. let maar op mij, ik doe mijn shghol, jij mag op me lette maar je zal nix krijgen. volg maar mensen die hier over tantes en dildos praten, zegt gng over jou

  3. #33
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    zeker dat. let maar op mij, ik doe mijn shghol, jij mag op me lette maar je zal nix krijgen. volg maar mensen die hier over tantes en dildos praten, zegt gng over jou
    Jij volgde mij laatst in alle topics, overal reageren. Zo heb ik je reacties zelf kunnen zien, ik volg hier niemand. Jij kunt gewoon niet tegen een puntje van kritiek; dan denk je dat iemand tegen je is en een ander volgt.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Jij volgde mij laatst in alle topics, overal reageren. Zo heb ik je reacties zelf kunnen zien, ik volg hier niemand. Jij kunt gewoon niet tegen een puntje van kritiek; dan denk je dat iemand tegen je is en een ander volgt.
    maar je noemt me hypocriet maar staat achter iemand die over dildo's en tantes begint. raar, zegt mss gng over je eigen

  5. #35
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    maar je noemt me hypocriet maar staat achter iemand die over dildo's en tantes begint. raar, zegt mss gng over je eigen
    Wie zegt dat ik achter haar sta? Ik ken haar niet, ik zei ze heeft gelijk in iets. Betekent niet dat ze gelijk heeft in alles.

    Nee beter jou volgen wil je zeggen. Iemand die over pijpen begint, het altijd heeft over hoe vrouwen hun benen spreiden en overal ouders en opvoeding bijhaalt en zelfs doorgaat over overleden vaders of opmerking maakt als jouw broers dragen zeker rokken...

    Ik volg gelukkig helemaal niemand hier. Heb ook niet nodig.

    Bye bye.

  6. #36
    Dat zit wel snor ~

    Reacties
    823
    22-02-2017

    Ay na3m, de Sahabiyaat kenden hun plek, omdat zij hun mannen kenden.

    En de gelovige vrouwen van alle Profeten zullen met hun man in dezelfde rang zijn in het Paradijs zoals ibn Hazm dat zegt in al-Muhallaa.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    maar je noemt me hypocriet maar staat achter iemand die over dildo's en tantes begint. raar, zegt mss gng over je eigen
    Inderdaad je hebt gelijk, hij mag je niet hypocriet noemen broeder. 1 advies broer verwijder je reacties (voorkom fitna).

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Wie zegt dat ik achter haar sta? Ik ken haar niet, ik zei ze heeft gelijk in iets. Betekent niet dat ze gelijk heeft in alles.

    Nee beter jou volgen wil je zeggen. Iemand die over pijpen begint, het altijd heeft over hoe vrouwen hun benen spreiden en overal ouders en opvoeding bijhaalt en zelfs doorgaat over overleden vaders of opmerking maakt als jouw broers dragen zeker rokken...

    Ik volg gelukkig helemaal niemand hier. Heb ook niet nodig.

    Bye bye.
    mij moet je zeker niet volgen, ik geraak daar geirriteerd door. en kom met feiten, kzie nergens waar ik over opvoeding begin. en jah benen spreiden gebeurt vaker dan je denkt, of mss wel doet

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Inderdaad je hebt gelijk, hij mag je niet hypocriet noemen broeder. 1 advies broer verwijder je reacties (voorkom fitna).
    ik ben zulke feministische wijven kotsbeu.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Wie zegt dat ik achter haar sta? Ik ken haar niet, ik zei ze heeft gelijk in iets. Betekent niet dat ze gelijk heeft in alles.

    Nee beter jou volgen wil je zeggen. Iemand die over pijpen begint, het altijd heeft over hoe vrouwen hun benen spreiden en overal ouders en opvoeding bijhaalt en zelfs doorgaat over overleden vaders of opmerking maakt als jouw broers dragen zeker rokken...

    Ik volg gelukkig helemaal niemand hier. Heb ook niet nodig.

    Bye bye.
    Dat is ook verkeerd, kunnen we de topic niet verwijderen ? moge Allah ons leiden.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Op een dag zat onze geliefde Profeet Mohammed (vrede zij met hem) met zijn beste vriend Aboe Bakr (moge Allah tevreden met hem zijn). Plotseling kwam er een vreemde man die Aboe Bakr begon uit te schelden. Aboe Bakr zei telkens niets terug. De Profeet (vrede zij met hem) bleef verbaasd en glimlachend toekijken.

    De man bleef Aboe Bakr maar uitschelden, terwijl Aboe Bakr zijn mond hield. Toen de man maar bleef doorgaan, werd het Aboe Bakr te veel en zei hij iets terug. De Profeet (vrede zij met hem) werd boos en stond op, waarna Aboe Bakr hem volgde en zei: “O Boodschapper van Allah, hij schold mij uit waar je bij zat en toen ik iets terugzei, werd jij boos en stond je op?” Toen zei de Profeet (vrede zij met hem): “Al die tijd was er een engel met jou die hem antwoordde en toen jij ook reageerde, kwam de shaytaan opdagen. En ik blijf niet zitten met de shaytaan.” '


    Voor ons allemaal.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    ik ben zulke feministische wijven kotsbeu.
    Ik begrijp je broer, maar de manier van hoe je soms reageert is niet correct. Soms worden boos en dan zeggen we iets dat verkeerd is. Dit geldt als eerst voor mezelf.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Ik begrijp je broer, maar de manier van hoe je soms reageert is niet correct. Soms worden boos en dan zeggen we iets dat verkeerd is. Dit geldt als eerst voor mezelf.
    ben om eerlijk te zijn niet boos, ik irriteer me enkel aan zulke mensen, als ze als mannen willen zijn en gedragen dan moeten ze ook kunnen ontvangen als mannen

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Broer de citaat van romais kan je beter weghalen (onderaan). Ik kan je niet dwingen.
    je hebt gelijk,

  15. #45
    Dat zit wel snor ~

    Reacties
    823
    22-02-2017

    Citaat Geplaatst door BilalElKhattabi Bekijk reactie
    Ay na3m, de Sahabiyaat kenden hun plek, omdat zij hun mannen kenden.

    En de gelovige vrouwen van alle Profeten zullen met hun man in dezelfde rang zijn in het Paradijs zoals ibn Hazm dat zegt in al-Muhallaa.

    النساء - الآية 34

    الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاءِ بِمَا فَضَّلَ اللَّهُ بَعْضَهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُوا مِنْ أَمْوَالِهِمْ ۚ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللَّهُ ۚ وَاللَّاتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ ۖ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلَا تَبْغُوا عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا ۗ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا

    ( 34 ) De mannen zijn de toezichthouders over de vrouwen omdat Allah de één boven de andere bevoorrecht heeft en omdat zij van hun eigendommen uitgeven (aan de vrouwen). En de oprechte vrouwen zijn de gehoorzame vrouwen en zij waken (over zichzelf en de eigendommen) in de afwezigheid (van haar man), zoals Allah ook waakt. En wat betreft hen (echtgenotes) waarvan jullie ongehoorzaamheid vrezen: vermaant hen, (als dat niet helpt) negeert hen (in bed) en (als dat niet helpt) slaat hen (licht). Indien zij jullie dan gehoorzamen: zoek den geen voorwendsel (om hen lastig te vallen). Voorwaar, Allah is Verheven, Groots.


    Koran Soerat Nisaa [4:34]