1. #31
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    wie is esma die bij pauw zit ? wat heeft ze te vertellen over hoofddoek ?ze was snel door haar argumenten
    waarom gaan zulke tfoe mensen bij pauw zitten , ze weten van tevoren dat ze afgemaakt worden .

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    450
    21-12-2009

    Citaat Geplaatst door _Abdellatif_ Bekijk reactie
    Krijgen ze een hoofddoekje met een politie-logo?

    Ewa Allah yan3al TABBOEN li wledkoum ya stelletje zakkenvullers!
    Hier kan ik zo boos om worden!
    ya laatif

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    wie is esma die bij pauw zit ? wat heeft ze te vertellen over hoofddoek ?ze was snel door haar argumenten
    waarom gaan zulke tfoe mensen bij pauw zitten , ze weten van tevoren dat ze afgemaakt worden .
    Zij is helemaal niet afgemaakt en kon gewoon haar zegje doen, was gewoon een vriendelijke discussie. De tijd was kort (gaf zij zelf ook aan), te kort naar mijn idee.

    Voor wat betreft uitingen bij het leger of de politie. Wat mij betreft niet, zij moeten neutraal zijn dus geen hoofddoekjes, keppeltjes, kruisjes, ajax-shirts etc. Ieder geloof, overtuiging of favoriet bij voetbal in hetzelfde uniform. Ik heb verder geen sterke mening op dit punt overigens, als men zou besluiten dit wel toe te staan: So be it.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    LageBrug snapt het!!!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Klopt!

    Groetjes vanuit de zevende eeuw.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Dat begrijp ik wel maar ik zie er echt geen enkel kwaad in om ook de ontwerpers een politie hoofddoek te laten maken.
    Dit ging ook toen de agenten klaagden over de warme lange broeken en bermudas kregen.
    Nou kan je ook stellen dat dat niet echt standaard is.
    Joos er is voldoende capaciteit bij moslims, waarom er niets mee doen. We gooien altijd maar met het woord integreren, waarom dan niet op een aangepaste manier iedereen kansen geven.
    De enige manier om echt iedereen een kans te geven is neutraal te zijn. Zo voorkom je alle schijn van partijdigheid.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door hellofklitty Bekijk reactie
    De enige manier om echt iedereen een kans te geven is neutraal te zijn. Zo voorkom je alle schijn van partijdigheid.
    Dus als je als agente makeup op hebt, heb je alleen een voorkeur voor knappe mensen en mensen met makeup?

    Neutraliteit kun je ook uitstralen met een hoofddoek op. Gelukkig weten landen zoals Amerika, Engeland en Canada dat.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Zij is helemaal niet afgemaakt en kon gewoon haar zegje doen, was gewoon een vriendelijke discussie. De tijd was kort (gaf zij zelf ook aan), te kort naar mijn idee.

    Voor wat betreft uitingen bij het leger of de politie. Wat mij betreft niet, zij moeten neutraal zijn dus geen hoofddoekjes, keppeltjes, kruisjes, ajax-shirts etc. Ieder geloof, overtuiging of favoriet bij voetbal in hetzelfde uniform. Ik heb verder geen sterke mening op dit punt overigens, als men zou besluiten dit wel toe te staan: So be it.
    wie is zij om daar over te praten ?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Dus als je als agente makeup op hebt, heb je alleen een voorkeur voor knappe mensen en mensen met makeup?

    Neutraliteit kun je ook uitstralen met een hoofddoek op. Gelukkig weten landen zoals Amerika, Engeland en Canada dat.

    DrWho,

    De belangrijkste taak van de politie is het handhaven van de wet. De Nederlandse wet. Van agenten wordt verwacht dat ze die wet onderschrijven. Voor 100%!
    Als een moslima nu niet bij de politie wil omdat ze dan, in dienst, geen hoofddoek mag dragen, vindt ze dan niet een religieus voorschrift belangrijker dan de voorschriften m.b.t. uniformiteit en neutraliteit (bij wet en regelgeving geregeld!)?

    Als een agente een hoofddoek zou dragen zou ik er geen vertrouwen in hebben dat ze situaties niet mede-beoordeelt vanuit religieuze voorschriften. Nu kan het natuurlijk altijd dat in bepaalde situaties bij een agent ook persoonlijke opvattingen meespelen, dat begrijp ik wel, maar hiermee voedt je wantrouwen bij het publiek m.b.t. neutraliteit, objectiviteit en onpartijdigheid van de politie. Niet doen!


    Noord
    Nothing works....

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    wie is zij om daar over te praten ?

    Ie7bib,

    Wat nou?


    Noord
    Nothing works....

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    DrWho,

    De belangrijkste taak van de politie is het handhaven van de wet. De Nederlandse wet. Van agenten wordt verwacht dat ze die wet onderschrijven. Voor 100%!
    Als een moslima nu niet bij de politie wil omdat ze dan, in dienst, geen hoofddoek mag dragen, vindt ze dan niet een religieus voorschrift belangrijker dan de voorschriften m.b.t. uniformiteit en neutraliteit (bij wet en regelgeving geregeld!)?

    Als een agente een hoofddoek zou dragen zou ik er geen vertrouwen in hebben dat ze situaties niet mede-beoordeelt vanuit religieuze voorschriften. Nu kan het natuurlijk altijd dat in bepaalde situaties bij een agent ook persoonlijke opvattingen meespelen, dat begrijp ik wel, maar hiermee voedt je wantrouwen bij het publiek m.b.t. neutraliteit, objectiviteit en onpartijdigheid van de politie. Niet doen!


    Noord
    Als jij er geen vertrouwen in hebt, dan is dat jouw probleem. Een donkere man kan ook minder vertrouwen hebben in een blanke agent. Of een Marokkaan. Dat is ook hun probleem.
    Vertrouwen hebben in iets, is subjectief.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door mysterieman Bekijk reactie
    hahaha dit is wederom een grap zeker dat die Fatima Elatik de belangrijkste adviseuse is voor die andere grap Meneer Pieter-Jaap Aalbersberg! Nu begrijp ik eindelijk waarom het zo stroef gaat. AUB laat iemand anders advies geven hoor want dit slaat nergens op!
    Los van de advies die zei geeft over de hoofddoek plan lijkt het mij eigenlijk niet eens een discussie waard want immers met of zonder hoofddoek, het gaat om de mens die er achter zit en niet om het hoofddoekje.
    Eeuwige onzin discussie !
    Er hoeft maar iemand intern bij de politie te roepen dat het ideetje van fatima komt en het nieuws verspreidt zich als een virus. Het is nog niet bevestigd dat het van Fatima komt. Jaap wilde dat zelf al heel lang en zijn chef staat er ook achter. Ik hoop dat hij het extern nog recht gaat zetten.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    deze vrouw hadden ze moeten uitnodigen

    http://www.ad.nl/binnenland/dit-is-d...itie~aefa8324/


    en niet die trutje esma

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    deze vrouw hadden ze moeten uitnodigen

    http://www.ad.nl/binnenland/dit-is-d...itie~aefa8324/


    en niet die trutje esma
    Fatima claimt, dat zij er niet achter zit en er niets mee te maken heeft.
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...esplan___.html

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Als jij er geen vertrouwen in hebt, dan is dat jouw probleem. Een donkere man kan ook minder vertrouwen hebben in een blanke agent. Of een Marokkaan. Dat is ook hun probleem.
    Vertrouwen hebben in iets, is subjectief.

    DrWho,

    Inderdaad. Daarom is het uiterlijk, de uitstraling die agenten hebben, belangrijk!


    Noord
    Nothing works....