1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    24-04-2017

    Tijs viert de Ramadan (nieuw programma NPO2)

    TIJS VIERT RAMADAN


    Zo’n 1 miljoen Nederlandse moslims vieren binnenkort weer de Ramadan. Het is voor EO-presentator Tijs van den Brink aanleiding om de Ramadan ook te vieren: maar op eigen wijze en met een eigen missie; Tijs stapt tijdens deze periode uit zijn eigen christelijke bubble en duikt in de wereld van Nederlandse moslims. Hij verdiept zich tijdens de Ramadan in de verschillende plichten en rituelen die deze maand met zich meebrengt en verkent van daaruit de leef- en denkwereld van Nederlandse moslims.

    Tijs doet dat door de verschillende aspecten van de Ramadan met een moslimfamilie mee te beleven. Iedere aflevering staat een ander aspect centraal.
    In aflevering 1 staat de plicht tot vasten centraal;
    In aflevering 2 gaat het over de taak oog te hebben voor de naaste;
    In aflevering 3 wordt de opdracht tot het doen van goede daden belicht.

    Tijs viert de Ramadan met een eigen missie: hij verdiept zich met behulp van een aantal aspecten van de Ramadan in de leef- en denkwereld van Nederlandse moslims.

    Voor de serie ‘Tijs viert Ramadan’ zijn we op zoek naar een moslimfamilie waar Tijs tijdens de Ramadan een aantal dagen kan verblijven. Hij zal tijdens dit verblijf zelf ook vasten en zich verdiepen in de leef- en denkwereld van de familie.
    Wie-o-Wie wil eens vrijblijvend contact/in gesprek over het programma... lijkt het je leuk om met je familie eventueel mee te doen? Neem voor info en vrijblijvend contact op: jos.de.jager@eo.nl 06-20245839
    Groet,
    Jos de Jager

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    240
    17-11-2007

    Krijg je ervoor betaald?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    240
    17-11-2007

    Laat maar, K verveel me


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tags voor deze discussie