1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    volgens mij heb je dan hongerige achtergrond, vandaar dat je zo geschrokken bent van dat geld. veel mensen uit Marokko worden zo als ze geld maken.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Een vrome goede meid zou nooit bij me in de auto zitten ! ! Ik begrijp wel dat ik een knappe jongen ben maar een vrome goede meid zou de verleiding weerstaan en zeggen dat ik eerst langs haar ouders moet komen. Dus het zijn wel degelijk sletten ! ! Tegenwoordig betalen de losers 20000 euro voor een bruiloft om uit een prullenbak te eten. Ik niet ! !
    Misschien ben je zelf wel een slet. Heb je je dat welleens afgevraagd?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    435
    28-04-2016

    Allah heeft gezegd:"inna l insana la jatgha an ra ahoe staghna".

  4. #19
    Introvert

    Reacties
    1.188
    12-02-2006

    Citaat Geplaatst door TetouaniaNouara Bekijk reactie
    Hou toch je mond dicht hypocriet!!!! Eergisteren pmde je me nog of ik zin in een paydate had en nu loop je strooien met de woorden van God.
    Ouch...

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    ik heb nooit gedacht dat ik zo eentje zou worde maar ik merk de laatste tijd dat ik ben verandert sinds ik veel geld verdien. Wallah deze topic is niet om te late zien kijk mij ik wil dit even kwijt misschien kan iemand mij advies geve. Ik kom niet uit rijke familie en ik zij tege mijzelf dat ik blij ben met dat altijd gewoon simpel leve en hamdolah maar nu elke keer wanneer ik die bedragen zie voel ik iets in mij gewoon zo een machtige gevoel alsof iedereen die een beetje zielig doet gelijk de vinger kan krijge. Ik voel mij ook te goed voor vrouwe wanneer ze een beetje aan mij hoofd zeike dan is mijn reactie hard. Zo was ik niet wallah. Mijn imaan is laag mischien maar het heeft mij laten denke en ik vraag mij af waarom geld dit met mij en mensen doet echt eng wallah het zijn maar cijfers en papier. Ik heb nooit gezegd ik wil veel geld later en ik had het alleen nodig voor belangrijke dingen maar nu krijg ik meer dan ik ooit nodig had en het doet dingen met mij.
    Al maal zinaat oe lhayat fie dunya...
    Al maal fitna fie dunya.

    Afhankelijk hoe je ermee omgaat.

    Vroeger was ik blij met een portefeuille van oilily, als het nu geen LV is koop ik er geen (bij wijze van).

    Alhamdoelilah voor alle rizq, daarvoor zullen we ook verantwoording voor moeten afleggen maar het is een moslim niet ontnomen om niet in luxe niet te leven.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door TetouaniaNouara Bekijk reactie
    Waarom loop jij mij te pmen of jij mij een camshow kan geven? Dus jij bent die vieze camshower die alle vrouwelijke leden al jaren lastigvalt?
    ja, dat ben ik

    wat is je fb dan kan ik je toevoegen
    wie weet kunnen we daarna ook afspreken en dingen doen die je al doet met andere mannen

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door TetouaniaNouara Bekijk reactie
    Vind jij het normaal om vrouwen die jij niet kent een show aan te bieden?
    ja

    ben jij preuts of doe je nu alsof? ik meen me een topic van jou te herinneren over seks met een turkse jongen

    doe gewoon alsof ik een turk of afghaan ben als dat dingen voor jou makkelijker maakt te processen

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door TetouaniaNouara Bekijk reactie
    Ik heb nog nooit een topic geopend hier op Marokko.nl maar dat terzijde. Bieden jouw zusjes ook onbekende mannen camshow aan? Alleen bij jullie in de familie is dat normaal.
    geen idee

    probeer je op marokko.nl je tekortkomingen op zedelijk gebied te compenseren?????

    ik ben trouwens geen marokkaan.... ben je nu bereid met me te daten schat???

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door TetouaniaNouara Bekijk reactie
    Ik zou wel voorzichtig zijn want straks kom toevallig jouw zusje tegen. Ik vind het wel slim van jou dat je eerst vraagt waar de persoon vandaan komt. Dus ergens hou je er al rekening mee dat het zomaar je zusje kan zijn.
    ohhhhhhhhhhhhhhh

    nu snap ik waarom je met turken gaat..... die voorzichtigheid van je want elke mocro kan eventueel je dikke mcdonald broertje zijn

    ik ben geen marokkaan zeg ik toch dus wat is je fb of geef via pm je 06 ook goed

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door TetouaniaNouara Bekijk reactie
    Wij hebben het nu over jou en jouw zusjes. Waarom probeer je steeds de aandacht naar mij te verschuiven. Doet het jou pijn?
    ohh, maar jij bent me zusje, alle moslimas zijn me zusjes toch
    beschrijf je body eens?? want als je een dikke zusje bent, dan word ik bang

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door Ede Bekijk reactie
    Deze gehaktbal denkt slim te liegen maar zn freakshow haalt m in
    wie is deze nou weer

    ben je m of v? als je v bent, stuur ik je zo pm

    de naam Eede zegt me nix

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door TetouaniaNouara Bekijk reactie
    Ik weet niet met hoeveel mannen jouw moeder het heeft gedaan maar het was alvast niet mijn vader. Mijn vader is altijd loyaal aan mijn moeder geweest. Zie je we komen er wel!!! We beginnen nu jouw camshow acties te begrijpen. Vandaag ben ik jouw Dr Phil. Gooi het eruit!!!
    oke dr phil, ik vind dat je goed onderzoek moet doen en dat begint toch wel met de show

    geef je fb, dan kun je kijken

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door TetouaniaNouara Bekijk reactie
    Ben je boos op je moeder of vader?
    ik ben op niemand boos, alleen op jou een beetje omdat je niet jezelf bent en daarom je fb niet geeft

    volgens mij heb je mooie lichaam... mag ik je je van top tot teen likken?

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door TetouaniaNouara Bekijk reactie
    Weer verplaats je de aandacht naar mij over dat jij denkt dat ik een mooi lichaam heb. Waarom ben je zo onzeker over jezelf? Wat vind jij niet mooi aan jezelf? Waarom wil je het niet over je vader en moeder hebben? Doet het jou pijn om over hun te praten?
    ik begin nu echt te denken dat ik met een hele dikke marokkaanse meid praat

    als dat klopt, graag bevestigen... ik kan met iedereen praten, moordenaar, joden etc, maar dikke meiden gaat em niet worden

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door TetouaniaNouara Bekijk reactie
    Zoek je een uitweg? Ik vind het nu juist heel gezellig. Wat vind je niet mooi aan jezelf?
    hmmm

    ben je geil??? ik nog niet... ik moet eerst bevestiging krijgen dta je niet dik bent