1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    09-03-2017

    My life

    Vandaag wakker geworden door het licht van de zon dat door me auto ruit schijnt,me knieën zijn kapot omdat het nogal krap is achterin. Met me hoofd net wakker ga ik opzoek naar een sigaret inmiddels op de bestuurders stoel rook in mijn sigaret en rij ik naar het huis van me ouders de zon schijnt en het kan een goede dag worden eenmaal aangekomen kom ik binnen via de achterdeur die me ouders voor me hebben open gelaten, zodra ik binnen kom plof ik op de bank en sluit me telefoon aan de lader. Me maag knort maar eetlust heb ik niet als ik net wakker ben. dus besluit ik om te gaan douchen het is tenslotte al 2 uur in de middag, eenmaal klaar met douche app ik mijn vriendin om haar zo op te halen
    Ondertussen zoek ik in de schuur naar een paar lege flessen die ik kan meenemen om in te inleveren bij de lidl,naar snel me haren te hebben gedaan haast ik me naar de auto om me vriendin op te halen. Onderweg begint me hart sneller te kloppen omdat ik rij zonder rijbewijs je Let heel gefocust op alle straatjes en wegen om de politie voor te zijn, ze hadden me rijbewijs afgepakt omdat ik eerder een keer dronken achter het stuur zat. Bijna aangekomen bij mn vriendin bel ik haar en laat ik haar naar beneden komen. Als allereerste kijken we hoeveel geld we samen hebben dus zijn we de flessen in gaan leveren bij de lidl om vervolgens eten en drinken te halen want sigaretten had ze al.naa een paar uur gechiltt te hebben gaan we allebei bij onze ouders thuis eten en spreken we vervolgens weer af en voeren samen te zijn meestal in de auto want meer heb ik niet endan voeren we gesprekken tot laat in de avond hoe we het echte leven voorstellen alsof het echte leven nu niet bestaat. Ik merk soms dat zij nog veel van me kan leren en zij het echte wereldje nog niet begrijpt en ik haar duidelijk maak dat we echt dankbaar moeren zijn voor wat we hebben en dat niks zomaar komt. Ondertussen zien we dat het al laat word en zet ik haar thuis af. Elke keer als ik haar afzet voel ik me alleen zij gaat naar huis met een moeder ik ga terug naar mijn parkeerplek. Met een bijna lege tank rij ik via het industrie
    Terrein naar mijn parkeerplek om geen politie tegen te komen snachts is het gevaarlijkste omdat het leeg is op de weg 3 op de 10 auto's is politie bijna aangekomen check ik nog alles goed en rij ik de afgelegen parkeerplaats op waar ik vanavond in de auto zal slapen helemaal moe aangekomen gooi ik gelijk mijn kofferbak open om mijn dekens te pakken en een bedje te maken op mijn achterbank ik voel dat het koud is en twijfel of ik mijn bezine moet bewaren om morgen naar het huis van mij ouders moet rijden of om mijn auto warm te maken zodat ik warm in slaap kan vallen.

  2. #2
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    Schrijf verder en is dit waargebeurd?

    “Wees geduldig, voorwaar, de Belofte van Allah is waarachtig. En laat je niet provoceren door degenen die niet overtuigd zijn.”

    (Soerat ar-Roem: 60)