1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    11-04-2017

    Huwelijk

    Soms vraag ik me of ik de enige Marokkaande vrouw ben met zo een man. Ik lees hier vaak vrouwen die uit eten gaan met hun man of op vakantie gaan naar andere landen in plaats van marokko.

    Mijn man zou dus nooit op vakantie meegaan naar een ander land en uit eten met mij gaat al helemaal niet gebeuren want stel dat mensen ons zien.

    Ben ik nou de enige met zo een marokkaanse man of zijn er ook andere vrouwen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Daarom moeten mensen mekaar eerst leren kennen.op halal manier.om te weten of je wel bij mekaar past.maar,meeste marokaanse meisjes ,hebben vaak haast bij trouwen.en zien het als een trofee om getrouwd te zijn.en willen alleen dat feest.later beseffen ze pas,dat ze eigenlijk helemaal niet passen bij die partner.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  3. #3
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Iedereen is anders. Mijn man is heel open met de dingen die jij opsomt maar bepaalde dingen die voor de rest van de ''mensen'' normaal zijn doet hij bijvoorbeeld absoluut niet aan mee al jank ik een week achter elkaar. Kijk niet naar wat je man niet met/voor je doet maar kijk wat hij wel voor jullie doet.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.522
    14-05-2010

    iedereen deelt hier ook alleen maar leuke dingen in hun leven wat ze no mogen of kunnen doen gaat men ni snel met de buitenwereld delen.

  5. #5
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Denk je nu werkelijk dat iedereen haar shit hier dropt? Tuurlijk niet. Alleen de leuke dingen worden gedeeld waardoor het lijkt alsof ze zielsgelukkig zijn. Maar geloof me nu maar: dat zijn ze niet. [emoji5]

    En de meesten doen die leuke dingen met hun vriendinnen hoor. 3allal heeft of geen tijd of ook geen zin.

    Uitzonderingen daar gelaten.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  6. #6
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Denk je nu werkelijk dat iedereen haar shit hier dropt? Tuurlijk niet. Alleen de leuke dingen worden gedeeld waardoor het lijkt alsof ze zielsgelukkig zijn. Maar geloof me nu maar: dat zijn ze niet. [emoji5]

    En de meesten doen die leuke dingen met hun vriendinnen hoor. 3allal heeft of geen tijd of ook geen zin.

    Uitzonderingen daar gelaten.

    Dus dat. Elke huwelijk kent zijn shit maar niet iedereen gaat daar open over vertellen.

    Ën meschien heeft jou man iets wat de andere mannen niet hebben. Zoek die leuke dingen die je man wel heeft en maak er gebruik van!!

    Mij man komt ook niet dagelijks met bosje bloemen naar me toe wel dagelijks met bosje kasbor en ma3dnos of chocolade reep van milka,hij blij ik blij!! Heb je kinderen ts?


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  7. #7
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Dus dat. Elke huwelijk kent zijn shit maar niet iedereen gaat daar open over vertellen.

    Ën meschien heeft jou man iets wat de andere mannen niet hebben. Zoek die leuke dingen die je man wel heeft en maak er gebruik van!!

    Mij man komt ook niet dagelijks met bosje bloemen naar me toe wel dagelijks met bosje kasbor en ma3dnos of chocolade reep van milka,hij blij ik blij!! Heb je kinderen ts?
    Hahaha moest hier erg om lachen. Herkenbaar ook.

  8. #8
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Dit is dus het grote nadeel van sociale media. Je gaat vergelijken en voor je het zelf door hebt zeg je tegen je man: Die en die man doen dat wel met hun vrouwen en wij doen dat nooit.

    Iedere man is anders. Er zijn vast en zeker dingen die jou man doet die andere mannen niet doen. Zoals hierboven al is gezegt zoek naar de positieve kanten van jou man ipv hem te vergelijken met anderen.

    Jou man is niet de enige hoor. Mijn man houd daar ook niet van. Wij zijn nog nooit echt uit eten geweest (reken ik IKEA niet mee haha). Maar hij doet weer hele andere atente dingen waar ik echt wel blij mee ben.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Dolce2017 Bekijk reactie
    Soms vraag ik me of ik de enige Marokkaande vrouw ben met zo een man. Ik lees hier vaak vrouwen die uit eten gaan met hun man of op vakantie gaan naar andere landen in plaats van marokko.

    Mijn man zou dus nooit op vakantie meegaan naar een ander land en uit eten met mij gaat al helemaal niet gebeuren want stel dat mensen ons zien.

    Ben ik nou de enige met zo een marokkaanse man of zijn er ook andere vrouwen?
    Wees blij met de man die je hebt, want je kan hem niet 1 2 3 gaan omruilen voor een exemplaar a la Marokko.nl.

    Waardeer je man met wat hij wel doet voor jou en de zaken die jij graag wil doen met hem, kaart het aan en bespreek het met hem.

    Beetje per beetje draait hij wel bij.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Dus dat. Elke huwelijk kent zijn shit maar niet iedereen gaat daar open over vertellen.

    Ën meschien heeft jou man iets wat de andere mannen niet hebben. Zoek die leuke dingen die je man wel heeft en maak er gebruik van!!

    Mij man komt ook niet dagelijks met bosje bloemen naar me toe wel dagelijks met bosje kasbor en ma3dnos of chocolade reep van milka,hij blij ik blij!! Heb je kinderen ts?
    Hahah!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #11
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    173
    10-11-2013

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Iedereen is anders. Mijn man is heel open met de dingen die jij opsomt maar bepaalde dingen die voor de rest van de ''mensen'' normaal zijn doet hij bijvoorbeeld absoluut niet aan mee al jank ik een week achter elkaar. Kijk niet naar wat je man niet met/voor je doet maar kijk wat hij wel voor jullie doet.
    Precies!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    Ik kan me voorstellen dat het steekt als je wel die behoefte heeft, maar je man houdt daar niet van.

    Maar ik weet ook dat het heel makkelijk is om je te focussen op de zaken die je man niet met je doet, in plaats van je te focussen op de zaken die hij wel voor je doet. Die zie je dan als vanzelfsprekend. Maar voor een ander stel is het niet vanzelfsprekend.

    Ik zou zeggen, als je man verder op die 2 dingetjes na een prima kerel is, dan ben je gezegend. Count your blessings!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    de rest van de vrouwen lacht jou uit

    ha ha die meid gaat nooit uit eten

    haha die arme elke keer naar schoonouders

    ha ha ha nooit lekker vrij met andere mannen omgaan


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Denk je nu werkelijk dat iedereen haar shit hier dropt? Tuurlijk niet. Alleen de leuke dingen worden gedeeld waardoor het lijkt alsof ze zielsgelukkig zijn. Maar geloof me nu maar: dat zijn ze niet. [emoji5]

    En de meesten doen die leuke dingen met hun vriendinnen hoor. 3allal heeft of geen tijd of ook geen zin.

    Uitzonderingen daar gelaten.
    true story
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡