1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    21-12-2002

    Lightbulb zujn er nog serieuze jongens???

    weet je wat ik me af vraag? of er wel nog serieuze jongens zijn? en ik ben niet aan het praten over jongens die ik weet niet wat voor een wilde leven hadden en nu pas 'een goed leven leiden en een 'goede'meisje willen'!terwijl ze al met heel veel meisjes gespeeld hebben en nadien klagen ze over dat er geen goede meisjes meer zijn!!daar kan ik echt niet tegen!!!en dan denken ze dat alle meisjes slecht zijn en zij willlen op zoek gaan naar een goed meisjes??wel zo van die personen vinden geen meisjes meer omdat de meisjes er niet meer intrappen!!!en harder zijn geworden door zo van die jongens,als ze gewoon in het begin geen misbruik hadden genomen dan hadden ze goede relatie en pas nadien hebben ze spijt!!!maar hun fout want hun kans is voorbij!!dus wat ik me afvraag zijn er nog goede jongens?want mijn beeld is op dit moment negatief!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    474
    15-11-2002

    Re: zujn er nog serieuze jongens???

    Origineel gepost door angel_eyes1986
    weet je wat ik me af vraag? of er wel nog serieuze jongens zijn?
    NEE
    If you talk like a #itch you get smacked like a #itch


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    207
    21-12-2002

    ER ZIJN ZOVEEL SERIEUZE JONGENS HE MAAR DAT ZIJN ALLEMAAL AL VADERS!!!
    SORRY

  4. #4
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    iedereen is serieus....het zijn gewoon wij(de meisjes) die te hogen eisen stellen...
    jaloezie kills!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    21-12-2002

    wat je nu zei ben ik niet mee eens niet iedereen is serieus en we hebben helemaal geen hoge eisen.dat vind ik echt zever.ik bijvoorbeeld heb totaal geen hoge eisen bij mij moet het gewoon een moslim zijn meer verlang ik totaal niet.dus je zit echt fout.doei


  6. #6
    kiss kiss kiss

    Reacties
    838
    07-11-2002

    Origineel gepost door suggerbabe
    iedereen is serieus....het zijn gewoon wij(de meisjes) die te hogen eisen stellen...

    Wat zijn voor u dan hoge eisen . Ik vind toch van niet . een vb je hebt hard gestudeerd hebt een goeie baan en je mag niet werken van je man , is dat een te hoge eis van mij als ik zeg ik wil wel blijven werken ? En er zijn wel nog goeie jongens , maar zij zullen denken waar blijven de goeie meisjes
    Zonder vertrouwen geen verraad

  7. #7
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Origineel gepost door suggerbabe
    iedereen is serieus....het zijn gewoon wij(de meisjes) die te hogen eisen stellen...
    oeps foutje...ik bedoel sommige meisjes...en het hangt af van wat jullie serieus vinden.
    jaloezie kills!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    340
    19-02-2003

    dames ik zou zeggen kijk gewoon goed om je heen. het zijn meestal de jongens die jullie over het hoofd zien.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    204
    22-11-2002

    Origineel gepost door jawhara1
    Wat zijn voor u dan hoge eisen . Ik vind toch van niet . een vb je hebt hard gestudeerd hebt een goeie baan en je mag niet werken van je man , is dat een te hoge eis van mij als ik zeg ik wil wel blijven werken ? En er zijn wel nog goeie jongens , maar zij zullen denken waar blijven de goeie meisjes

    PRECIES!!!!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    204
    22-11-2002

    DAT ZIJN JONGENS DIE JE NIET ZOMAAR OP HET STATION TEGEN KOMT OF DAG IN EN DAG UIT IN DE STAD RONDT ZIET HANGEN.

    ELKE PERSOON KOMT ZICHZELF WEL TEGEN! DUS EEN GOED BEGIN
    BEGINT BIJ JE ZELF.

  11. #11
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Hij staat zo dichtbij dat we hem niet zien....
    jaloezie kills!

  12. #12
    Miss kebap

    Reacties
    590
    20-11-2002

    Re: zujn er nog serieuze jongens???

    Origineel gepost door angel_eyes1986
    weet je wat ik me af vraag? of er wel nog serieuze jongens zijn? en ik ben niet aan het praten over jongens die ik weet niet wat voor een wilde leven hadden en nu pas 'een goed leven leiden en een 'goede'meisje willen'!terwijl ze al met heel veel meisjes gespeeld hebben en nadien klagen ze over dat er geen goede meisjes meer zijn!!daar kan ik echt niet tegen!!!en dan denken ze dat alle meisjes slecht zijn en zij willlen op zoek gaan naar een goed meisjes??wel zo van die personen vinden geen meisjes meer omdat de meisjes er niet meer intrappen!!!en harder zijn geworden door zo van die jongens,als ze gewoon in het begin geen misbruik hadden genomen dan hadden ze goede relatie en pas nadien hebben ze spijt!!!maar hun fout want hun kans is voorbij!!dus wat ik me afvraag zijn er nog goede jongens?want mijn beeld is op dit moment negatief!!!

    Anya heeft het licht gezien op een lezing in Temse (de vrouw in de islam) mashAllah broeders die daar rondliepen, er bestaan wel degelijk nog goede, serieuze mannen!! Hamdoulillah
    "Soubhanak ALLAHoema rabbana wa bihamdik ALLAHoe magfierlie"

  13. #13
    Slim onder de sluier

    Reacties
    45
    27-03-2003

    ik word zoooooooooooooo moe van meisjes die alleen maar over jongens kunnen praten he
    ik bedoel, get a life!
    ga je maar druk maken over jongens als het tijd word om te trouwen, dan mag je je hele verdere leven daar druk over maken

    maar nu, ga aub iets nuttigs doen
    hoeveel soerah's uit de qur'an ken je uit je hoofd?????????
    [img]http://******************/cybermujahida/hpbimg/nlmbutklbut.gif[/img]

    NlMoslims
    NlMoslims webpagina

  14. #14
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Daar heb je wel gelijk in
    Die meid is pas 16 jaar, dus het lijkt mij sterk dat ze binnenkort gaat trouwen. Zou ze het over vriendjes hebben? Natuurlijk kom je dan alleen maar jongens tegen die niet serieus zijn. Praktiserende moslimmannen hebben alleen interesse in een huwelijk en niet in een haramrelatie.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.054
    28-08-2002

    Aja als ze dan interesse hebben in een huwelijk, waar zitten ze dan?
    Allemaal begraven, safe mannen zoals vroeger bestaan niet meer, want dat waren echt mannen!!
    Verwachtingen zijn onze ziektes, die ons telkens teleurstellen...

    Ps: Nee, ben geen 20 jaar