1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Jongens bedankt voor jullie berichten: Ameen op jullie dua's moge Allah tevreden met jullie zijn! Het gaat alhamdolilah goed. Meeste gebeden heb ik op tijd kunnen bidden verder heb ik best gezond gegeten! Ik heb vandaag als sport het hele huis opgeruimd plus ik heb vandaag negativiteit mooi kunnen verminderen, jeej! + Werk gaat goed alhamdolilahIk ben er zeker nog niet, maar stap voor stap. Het vroeg slapen is mij ook nog niet helemaal gelukt, maar ik moet ook wel eerlijk zijn dat ik normaal gesproken rond 2 uur snachts pas slaap, en dus de volgende dag gewoon moet werken. Ik wil nog trouwens zeggen dat ik mijn lijstje niet in chronologische volgorde heb gemaakt. Ik heb enkel alle punten benoemd en deze genummerd Slaap lekker allemaal morgen weer een update!
    "He is with you wherever you are" 57:4

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    Jongens bedankt voor jullie berichten: Ameen op jullie dua's moge Allah tevreden met jullie zijn! Het gaat alhamdolilah goed. Meeste gebeden heb ik op tijd kunnen bidden verder heb ik best gezond gegeten! Ik heb vandaag als sport het hele huis opgeruimd plus ik heb vandaag negativiteit mooi kunnen verminderen, jeej! + Werk gaat goed alhamdolilahIk ben er zeker nog niet, maar stap voor stap. Het vroeg slapen is mij ook nog niet helemaal gelukt, maar ik moet ook wel eerlijk zijn dat ik normaal gesproken rond 2 uur snachts pas slaap, en dus de volgende dag gewoon moet werken. Ik wil nog trouwens zeggen dat ik mijn lijstje niet in chronologische volgorde heb gemaakt. Ik heb enkel alle punten benoemd en deze genummerd Slaap lekker allemaal morgen weer een update!
    Netjes. Heb je goed gedaan. Tot morgen dan maar.

    In afwachting van uw update #2 verblijf ik!

  3. #18
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Wat goed allemaal! Leuk
    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    Jongens bedankt voor jullie berichten: Ameen op jullie dua's moge Allah tevreden met jullie zijn! Het gaat alhamdolilah goed. Meeste gebeden heb ik op tijd kunnen bidden verder heb ik best gezond gegeten! Ik heb vandaag als sport het hele huis opgeruimd plus ik heb vandaag negativiteit mooi kunnen verminderen, jeej! + Werk gaat goed alhamdolilahIk ben er zeker nog niet, maar stap voor stap. Het vroeg slapen is mij ook nog niet helemaal gelukt, maar ik moet ook wel eerlijk zijn dat ik normaal gesproken rond 2 uur snachts pas slaap, en dus de volgende dag gewoon moet werken. Ik wil nog trouwens zeggen dat ik mijn lijstje niet in chronologische volgorde heb gemaakt. Ik heb enkel alle punten benoemd en deze genummerd Slaap lekker allemaal morgen weer een update!
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Salaam allemaal!

    Update #2

    Een positieve dag alhamdolilah. Opnieuw meeste gebeden op tijd kunnen doen, dus morgen ernaar streven dit bij alle gebeden te doen.
    Werk ook positief, waardoor ik weer minder twijfel over de functie, maar ik blijf verder kijken

    En het is echt heerlijk wanneer je negativiteit soort van niet meer toelaat. Ik had vandaag wel even een moment, ik was ook net van werk en hongerig, maar gelukkig daarna weer hersteld.

    Al met al een prima dag. En raad eens. Het is half 12 en ik ga zo al lekker slapen insha allah

    Ik besef me ook dat ik Allah echt dankbaar moet zijn voor al deze mogelijkheden, mijn familie, gezondheid etc.
    Alhamdolilah
    Op naar morgen! Slaap lekker!



    @ dakduif, thanks voor je positiviteit, i like it!
    @ surfter Thanksss
    "He is with you wherever you are" 57:4

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    Salaam allemaal!

    Update #2

    Een positieve dag alhamdolilah. Opnieuw meeste gebeden op tijd kunnen doen, dus morgen ernaar streven dit bij alle gebeden te doen.
    Werk ook positief, waardoor ik weer minder twijfel over de functie, maar ik blijf verder kijken

    En het is echt heerlijk wanneer je negativiteit soort van niet meer toelaat. Ik had vandaag wel even een moment, ik was ook net van werk en hongerig, maar gelukkig daarna weer hersteld.

    Al met al een prima dag. En raad eens. Het is half 12 en ik ga zo al lekker slapen insha allah

    Ik besef me ook dat ik Allah echt dankbaar moet zijn voor al deze mogelijkheden, mijn familie, gezondheid etc.
    Alhamdolilah
    Op naar morgen! Slaap lekker!



    @ dakduif, thanks voor je positiviteit, i like it!
    @ surfter Thanksss
    Thanks! Jij klinkt ook lekker positief. Je bent op dreef zie ik. Het gaat allemaal goed. Houden zo!!

    Op naar Update #3!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Salaam! Ik was gisteren bezig met update #3 maar ik was in slaap gevallen (jeej!) Werk ging goed, veel af kunnen maken, alleen heb ik niet echt alle negativeit vandaag kunnen negeren. Ik irriteerde me toch helaas aan collega's. Ik hoop insha allah dat ik gauw wat anders vind. Want het irriteren is alleen maar verspilde energie. Morgen ga ik lekker sporten dus dat is goed nieuws op naar morgen!Er gaat alhadolilah ook heel veel goed, ik realiseer me wel dat deze veranderingen echt noodzakelijk zijn. Vooral ander werk en levenswijze.
    "He is with you wherever you are" 57:4

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Kifesh jij altijd met je negativiteit negeren. In wat voor kringen begeef jij je? Kan toch niet zo zijn dat je elke dag negativiteit meemaakt?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Citaat Geplaatst door Dakduif Bekijk reactie
    Kifesh jij altijd met je negativiteit negeren. In wat voor kringen begeef jij je? Kan toch niet zo zijn dat je elke dag negativiteit meemaakt?
    Geloof het of niet... Elke dag, sinds een half jaar ofzo.
    Daarom zeg ik! Tijd voor verandering!

    Ik vind het ook echt erg dat ik zelf ook zo negatief ben geworden. Tijd voor een positieve omgeving!
    Dan moet ik zelf toch ook echt positief worden!
    "He is with you wherever you are" 57:4

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    Geloof het of niet... Elke dag, sinds een half jaar ofzo.
    Daarom zeg ik! Tijd voor verandering!

    Ik vind het ook echt erg dat ik zelf ook zo negatief ben geworden. Tijd voor een positieve omgeving!
    Dan moet ik zelf toch ook echt positief worden!
    Apart zeg. Hoezo sinds een half jaar dan? Nieuwe mensen ontmoet die jou dagelijks pesten?

    En het negatieve vermijden natuurlijk!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Citaat Geplaatst door Dakduif Bekijk reactie
    Apart zeg. Hoezo sinds een half jaar dan? Nieuwe mensen ontmoet die jou dagelijks pesten?

    En het negatieve vermijden natuurlijk!
    Laat ik het zo zeggen: wat is er niet veranderd in het afgelopen jaar, heel veel mooie dingen maar ook negatief.
    Ik realiseer me ook sinds een halfjaar dat ik hard werk, maar dat het eigenlijk niet echt mijn droom is.
    Sindsdien probeer ik positief te blijven en nog hard te blijven werken, maar nu zit ik met mezelf: ik ben altijd oververmoeid, geen voldoening, negatieve mensen op werk.
    Sindskort merk ik ook gezondheidsklachten door de stress. Dit kan niet goed zijn.
    Het moet anders!

    Insha allah gaat het lukken, mijn energie is namelijk op
    "He is with you wherever you are" 57:4

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Dat is het probleem wanneer je iets doet wat je eigenlijk niet helemaal leuk vindt om te doen. Op den duur gaat het aan je knagen al krijg je er goeie saaf voor. De voldoening is er gewoon niet. Stress is een silent killer. Je hebt het niet door, maar het verricht wel zijn werk op de achtergrond.

    De baan zelf zal niet veranderen, denk ik. Tijd voor wat anders! Stond dat al op je lijst?

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Topivstarter het is mooi dat je je leven wilt vullen met positiviteit. Maar laat het toe om af en toe irritatie te voelen dat hoort ook bij. Het is normaal.


    Wie ht lef haalt in zn hoofd om mij filosoof te noemen. Gaat zijn vingers een voor een zien hangen aan een haaket als een schaap. Fantaseer maar lekker zelf hoe dat is

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Agressieve Mama.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Dank jullie wel

    @Dakduif, ja dat staat ook op mijn lijst haha!

    @MamavanM dat is ook zo! Maar zodra je het aan je gezondheid begint te merken, dan weet je hoe laat t is

    Slaap lekker allemaal! Morgen weer een nieuwe dag
    "He is with you wherever you are" 57:4

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Ik ben benieuwd. Welterusten!