1. #1
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Behaarde vrouw

    Hoe denken jullie over lichaamshaar bij vrouwen als ik vragen mag ? Beenharen armharen etc.

    De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is zoals aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit.

    Het doet me zo pijn als ik zie /hoor dat een vrouw er onzeker mee is. Dat ze denkt een verkeerde lichaam te hebben of zelfs bang is nooit een partner te vinden die haar accepteert om haar lichaamshaar beenharen... Door de media. Gilette venus veet al die ontharingssalons en reclame etc heeft het nu die imago van vies... Dat een vrouw alleen hoofdharen hoort te hebben.

    Het is een onderwerp dat me heel veel doet. Vroeger of nu in de dorpen is het geen probleem als een vrouw met beenharen rondloopt. Maar nu is het bij 1 stoppel bijvoorbeeld al drama en word ze vies aangekeken

    Ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken en of er meer zijn die mijn mening delen.

    Door mensen te benaderen hoop ik ze aan het denken te zetten en zo bewustzijn ervoor te creeeren zeg maar. En dames die ermee zitten te motiveren.
    In mijn ogen is het schoonheid.

    Op jonge leeftijd op de basisschool. Ben nu 25 heb ik een klasgenootje weggepest zien worden om haar lichaamshaar. Niemand die ooit ingreep. Ook ik niet terwijl ik me er boos om maakte. Onbewust heeft het denk ik iets met me gedaan. Hoop dat ik het een beetje heb kunnen verhelderen.

    Groetjes

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017


  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Dead

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Wat vindt je toch zo aantrekkelijk aan behaarde vrouwe joh. Het is geen gezicht.

  5. #5
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    midden-oosterse vrouwen zijn heel behaard.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    midden-oosterse vrouwen zijn heel behaard.
    Klopt. Is genetisch bepaald

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Wat vindt je toch zo aantrekkelijk aan behaarde vrouwe joh. Het is geen gezicht.
    Smaken verschillen zullen we maar zeggen

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Kijk als je bijv zou zeggen ik accepteer het als een vrouw harige armen heeft of rug of schaamstreek of haren op dr oren of andere dingen die sneu kunnen zijn waar men weinig aan kan doen dan zou ik jou waarderen veel vrouwen zitten daarmee maar jij wil gewoon een vacht zoals bij dieren dat ze benen niet mag scheren. Dat is walgelijk en niet vrouwelijk.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    Kijk als je bijv zou zeggen ik accepteer het als een vrouw harige armen heeft of rug of schaamstreek of haren op dr oren of andere dingen die sneu kunnen zijn waar men weinig aan kan doen dan zou ik jou waarderen veel vrouwen zitten daarmee maar jij wil gewoon een vacht zoals bij dieren dat ze benen niet mag scheren. Dat is walgelijk en niet vrouwelijk.
    Is een man ook een dier ? Mannen hebben ook beenharen namelijk

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    behaard en hoofdoek

    belooft een mooi parfum geur


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    Kijk als je bijv zou zeggen ik accepteer het als een vrouw harige armen heeft of rug of schaamstreek of haren op dr oren of andere dingen die sneu kunnen zijn waar men weinig aan kan doen dan zou ik jou waarderen veel vrouwen zitten daarmee maar jij wil gewoon een vacht zoals bij dieren dat ze benen niet mag scheren. Dat is walgelijk en niet vrouwelijk.
    HAHA!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    arm haar is wel een.... tegenvaller.... zag een prachtvrouw maar had armhaar.... ik bleef er naar kijken weet niet waarom vond afschuwelijk gezicht


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    arm haar is wel een.... tegenvaller.... zag een prachtvrouw maar had armhaar.... ik bleef er naar kijken weet niet waarom vond afschuwelijk gezicht
    Het is maar haar man. Waarom is het tegenwoodig zo'n issue zo'n afknapper als een vrouw lichasmshaar heeft.waarom moet een vrouw alleen hoofdhaar hebben en is de rest vies en onvrouwelijk. Barbie taferelen. Leg mij uit

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Is een man ook een dier ? Mannen hebben ook beenharen namelijk
    Mannen horen behaard te zijn. Dat is aantrekkelijk! Bij vrouwen is het geen gezicht, haar houd ook geur vast. Vrees dat jij een vrouw krijgt die van ontharen houdt

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Het is maar haar man. Waarom is het tegenwoodig zo'n issue zo'n afknapper als een vrouw lichasmshaar heeft.waarom moet een vrouw alleen hoofdhaar hebben en is de rest vies en onvrouwelijk. Barbie taferelen. Leg mij uit
    Het is mooier. Vrouwen horen alleen haar op hun hoofd en wenkbrauwen te hebben. Rest is fugly